Ik wil hem keuren eigenlijkquote:
'altijd'quote:
Mijn date of kickboks jongen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil hem keuren eigenlijk
'trio'quote:
quote:
pizzaquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik whatsapp je vanavond als ik thuis ben.
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, waarom dood ip whatsapp? Je moet me moed inpraten alles.
Ja ik ga dood van de spanning, niks is belangrijker nuquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ikik moet echt heel veel dingen regelen en de wifi doet het niet op mijn iPod omfg
![]()
speel hard to getquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ik ga dood van de spanning, niks is belangrijker nu
dating skills: asianquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was in een konijnenpakquote:
Eigenlijk wel een beetjequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Succes AJquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb ook niks aan jullie
Ben weg, trein halen alles, wish me luck
Ik help tochquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb ook niks aan jullie
go get him tigerquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb ook niks aan jullie
ja ik kijk al uit naar je huwelijksfeest met gratis bierquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb ook niks aan jullie
Kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, waarom dood ip whatsapp? Je moet me moed inpraten alles.
gratis vodka*quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik kijk al uit naar je huwelijksfeest met gratis bier
gr gr
10/10 zou het doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met jou en pizza in limburg? dan ben ik er pas heel laat
yoloquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met jou en pizza in limburg? dan ben ik er pas heel laat
Limburgquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef jordyqwerty het volgende:
pizza heeft niet eens gezegd waar hij zich bevindt___!!!!!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef jordyqwerty het volgende:
pizza heeft niet eens gezegd waar hij zich bevindt___!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja wat die chinezen ook drinken, rijstbier wss
Zolang er maar alcohol in zit toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja wat die chinezen ook drinken, rijstbier wss
Ik. heb. geen. pics. sryquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij. konijnenpak. foto's. nu.
kan niet meer, dan ziet haar opa de fotoquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij. konijnenpak. foto's. nu.
Kut krabsquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet meer, dan ziet haar opa de foto
Probeer Firefoxquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DIG / probleem met een openbare hotspot -> mensen die goed zijn met iPods en internet
Ik mis ietsquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet meer, dan ziet haar opa de foto
er is geen internet in limburG!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DIG / probleem met een openbare hotspot -> mensen die goed zijn met iPods en internet
Maar jij hebt dus voor apple ook geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Probeer Firefoxkan niet op iOS zeker
als je een android apparaat had kon ik wel DNS tunneling voor je instellen zodat je op bijna elke hotspot kan internetten zonder in te loggen / betalen
Woon je bij het drielandenpunt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie o wie komt mij bezoeken ik verveel me de pesttyfus
Nee manquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Woon je bij het drielandenpunt?
Laat die jongen met rustquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
pizza, je kijkt niet eens in je topic
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
pizza, je kijkt niet eens in je topic
Ze gaat al met Krabs grquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB mag mij best lastig vallen hoor![]()
Pak de trein naar Sittardquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens een echte limburgerW
ohquote:
oke brbquote:
Groepslied voor de jostiband misschienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het als nieuwe volkslied
Ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat zijn dit voor latente homo's die met doeken wapperen____!!!!!
even kijken, zie het niet goedquote:
Plaatselijke carnavalsvereniging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat zijn dit voor latente homo's die met doeken wapperen____!!!!!
Zit al in de boot geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even kijken, zie het niet goed
Tja, Rotterdam hequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Plaatselijke carnavalsvereniging.
zag haar instappen van bovenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij maar dat kan niet want we waren te moe
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij maar dat kan niet want we waren te moe
dus het was iemand anders die het met haar man deedquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
De burenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij, maar dat kan niet want we waren te moe
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij, maar dat kan niet want we waren te moe
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:33 schreef bobbernaut het volgende:
IK BEN HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL NAAR DE KLOOOTEEEE
quote:
hallo hij zegt net dat hij te moe wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En genoeg over het seksleven van Taex en prom
Niet iedereen doet een overdosisquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wel kut als hun hoofd opzwelt en ze niet meer wakker worden
Hier is iedereen gezellig door de drankquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ze vrolijk zijn wel ja, niet van die alfa mannetjes die meteen denken de ruigste te zijn
Stalkerquote:
quote:
hoiquote:
yayquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier is iedereen gezellig door de drank
Hoiquote:
Jij weetquote:
HYPO KENT DAT NIET HAHAH!11!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
was jij helemaal naar de klote?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HYPO KENT DAT NIET HAHAH!11!!!!
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
was jij helemaal naar de klote?
oke VA waarom denken wij hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is facking grappig man
quote:
oh wel een leuke nacht gehad?quote:
Wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
watquote:
Niet echtquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
wij zijn soulmates, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke VA waarom denken wij hetzelfde
watquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet echtjij?
btw, krokodiloh ik ging Salad Fingers kijken dus matigSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er raar uit[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik ging Salad Fingers kijken dus matig
Dat ziet er raar uit
Forrest Gump half kijken omdat je naar boven moetquote:
het is gewoon lekker fucked upquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vat het 'komische' gehalte van Salad Fingers echt niet
zo raar dat het grappig isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vat het 'komische' gehalte van Salad Fingers echt niet
naar bed moeten terwijl je vakantie hebtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Forrest Gump half kijken omdat je naar boven moet
10/10 zou rakenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Taexon het volgende:
Om het nog leuker te maken, Appel heeft blauwe trui ook :$
En ik heb hem vandaag weer aan :S
Ik snap het wel. Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het niet en ik wil het wel snappen help
Leek eerst op een stuk huid dat afgescheurd was ofzoquote:
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Wat heb je er voor over![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Leek eerst op een stuk huid dat afgescheurd was ofzo
Zullen we voor die eerste gaan danquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofd
Of een foto van mijn blindedarmwond.
Mijn moeder vroeg of ik er al een foto van op Facebook had gezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we voor die eerste gaan dan
quote:
Stevenmac26?quote:
Jij begint!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wacht op het eerste couplet [ afbeelding ]
Ah je lult man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
deze is van mij vorig jaar opgenome!!!
Twitcam?quote:
tinychatquote:
Ai is goedquote:
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBoquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofd
Of een foto van mijn blindedarmwond.
Mijn hoofd en pizzablaadje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBo
Geen pizza's in het ziekenhuis, geloof me, ik heb gezocht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBo
dat vind ik eigenlijk wel awesomequote:
ik niet dus tell me more xdxdquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk wel awesome
Tevens waardeer ik het gebrek aan details
Kut ziekenhuis danquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen pizza's in het ziekenhuis, geloof me, ik heb gezocht.
quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet meer doen
Zit je al in de trein?
Ze kloppen eerst dus niet jankenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat er ieder moment iemand binnen kon komen
oh
klotewifi
Alleen dat mensen voor het eten jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze kloppen eerst dus niet janken
Terechte klacht
Als je het zo erg vond had je me wel gestoptquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen dat mensen voor het eten ja
Nogal
achteraf had ik dat wel moeten doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het zo erg vond had je me wel gestopt
Maar niet gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
achteraf had ik dat wel moeten doenmja
![]()
wifiJEZUSGODVERDOMMEGEEFMIJWIFI
pizza heeft ook al geen wifiquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
achteraf had ik dat wel moeten doenmja
![]()
wifiJEZUSGODVERDOMMEGEEFMIJWIFI
va ook nietquote:
heisenbergquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.lexhed.com/breaking-bad-jacket.aspx
limited edition, koop het EKquote:
ruilen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Als die kensertrein nog langzamer zou gaan zou hij nu achteruit gaan, godverpielekus
jijquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
limited edition of niet, ik betaal geen 90 dollar voor zo'n lelijke jas
quote:
je kijkt wel blij altijdquote:
jaquote:
liegerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
komt door mn high quality () cam
sounds like funquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
AF EN TOE GAAN PA EN MOE MET ONS NAAR DE SPEELTUIN TOE
Ga. Weg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
limited edition of niet, ik betaal geen 90 dollar voor zo'n lelijke jas
[/quoteniwt?
Dat is echt een pareltjequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
time to say goodbye (con te partiro)
Godverquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was net op teevee andre rieu de meister
oke?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
AF EN TOE GAAN PA EN MOE MET ONS NAAR DE SPEELTUIN TOE
Twijfelend tussen slapen en niet slapen. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weer een matrixdeel uit.
Hoe rol jij?
Ik zou ook de matrix gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Twijfelend tussen slapen en niet slapen. Zo rol ik.
Hoe rol jij?
Ik wil de matrix kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou ook de matrix gaan kijken.
Twijfelen tussen wel of niet tegen mensen gaan praten. zo rol ik.
Rol jij niet met meer coole verhalen?
nessun dormaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
time to say goodbye (con te partiro)
Heb je een laptop en hoe snel download diequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil de matrix kijkenELKE FILM IS GOED GENOEG NU.
Rollend.
Niet echt. Rol jij nog iets cools?
Friendzone liedje #1quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bbylets be best friends for the rest of our lives
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bbylets be best friends for the rest of our lives
Laptopquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je een laptop en hoe snel download dievraag anders of ze in het ziekenhuis die film hebben.
Rolo rollend liksmiley.
Ik rol altijd cool. Maar al mijn coole rollen zijn #teenstruggles. W van zwaarleven.
O :p :pp :p :ppquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee mr omdat jij zei van #1 :pp
Snel beginnen dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laptopicm dit internet duurt het ongeveer een week denk ik
nahh
W van homo.
nahquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel beginnen dan.
W van makkelijk praten
DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESUquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef Trollscience het volgende:
HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER
have i been guilty all this timequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU
waarom lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
de w van wifi,
LAAT ME IN DE STEEK TELKENS ALS IK WIL POSTEN.
De w van wat een kutziekenhuis is dit,
IK WIL NAAR HUIS
de w van wakker,
NIET KUNNEN SLAPEN EN IK LUST GEEN STAMPPOT GVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |