Twitcam?quote:
tinychatquote:
Ai is goedquote:
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBoquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofd
Of een foto van mijn blindedarmwond.
Mijn hoofd en pizzablaadje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBo
Geen pizza's in het ziekenhuis, geloof me, ik heb gezocht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iets met een blaadje met Pizza erop voor in een FoBo
dat vind ik eigenlijk wel awesomequote:
ik niet dus tell me more xdxdquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk wel awesome
Tevens waardeer ik het gebrek aan details
Kut ziekenhuis danquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen pizza's in het ziekenhuis, geloof me, ik heb gezocht.
quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet meer doen
Zit je al in de trein?
Ze kloppen eerst dus niet jankenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat er ieder moment iemand binnen kon komen
oh
klotewifi
Alleen dat mensen voor het eten jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze kloppen eerst dus niet janken
Terechte klacht
Als je het zo erg vond had je me wel gestoptquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen dat mensen voor het eten ja
Nogal
achteraf had ik dat wel moeten doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het zo erg vond had je me wel gestopt
Maar niet gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
achteraf had ik dat wel moeten doenmja
![]()
wifiJEZUSGODVERDOMMEGEEFMIJWIFI
pizza heeft ook al geen wifiquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
achteraf had ik dat wel moeten doenmja
![]()
wifiJEZUSGODVERDOMMEGEEFMIJWIFI
va ook nietquote:
heisenbergquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.lexhed.com/breaking-bad-jacket.aspx
limited edition, koop het EKquote:
ruilen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Als die kensertrein nog langzamer zou gaan zou hij nu achteruit gaan, godverpielekus
jijquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
limited edition of niet, ik betaal geen 90 dollar voor zo'n lelijke jas
quote:
je kijkt wel blij altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |