even kijken, zie het niet goedquote:
Plaatselijke carnavalsvereniging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat zijn dit voor latente homo's die met doeken wapperen____!!!!!
Zit al in de boot geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even kijken, zie het niet goed
Tja, Rotterdam hequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Plaatselijke carnavalsvereniging.
zag haar instappen van bovenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij maar dat kan niet want we waren te moe
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij maar dat kan niet want we waren te moe
dus het was iemand anders die het met haar man deedquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
De burenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij, maar dat kan niet want we waren te moe
Pleh pleh, de moeder van Prom zegt dat we bonkten vannacht tegen mij, maar dat kan niet want we waren te moe
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:33 schreef bobbernaut het volgende:
IK BEN HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL NAAR DE KLOOOTEEEE
quote:
hallo hij zegt net dat hij te moe wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En genoeg over het seksleven van Taex en prom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |