watquote:
Niet echtquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
wij zijn soulmates, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke VA waarom denken wij hetzelfde
watquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HYPO KENT DAT NIET HAHAH!11!!!!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet echtjij?
btw, krokodiloh ik ging Salad Fingers kijken dus matigSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er raar uit[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik ging Salad Fingers kijken dus matig
Dat ziet er raar uit
Forrest Gump half kijken omdat je naar boven moetquote:
het is gewoon lekker fucked upquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vat het 'komische' gehalte van Salad Fingers echt niet
zo raar dat het grappig isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vat het 'komische' gehalte van Salad Fingers echt niet
naar bed moeten terwijl je vakantie hebtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Forrest Gump half kijken omdat je naar boven moet
10/10 zou rakenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Taexon het volgende:
Om het nog leuker te maken, Appel heeft blauwe trui ook :$
En ik heb hem vandaag weer aan :S
Ik snap het wel. Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het niet en ik wil het wel snappen help
Leek eerst op een stuk huid dat afgescheurd was ofzoquote:
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Wat heb je er voor over![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Leek eerst op een stuk huid dat afgescheurd was ofzo
Zullen we voor die eerste gaan danquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een foto van Heppie met wuppie op zijn hoofd
Of een foto van mijn blindedarmwond.
Mijn moeder vroeg of ik er al een foto van op Facebook had gezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we voor die eerste gaan dan
quote:
Stevenmac26?quote:
Jij begint!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wacht op het eerste couplet [ afbeelding ]
Ah je lult man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
deze is van mij vorig jaar opgenome!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |