Wat verwacht je daar voor spannends te zien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Steve het volgende:
Ik wil beelden van het diner (die er uiteraard toch weer niet gaan komen).
Time to say goodbyequote:
Ja, met al die oudequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnen
Waarom denk je dat ik steeds stiekem naar je keek tijdens het ontbijt toen.quote:
Ik vind dat ook prachtig inderdaad (ook al bij die begrafenis trouwens, en dan die ene die afzwenktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Verrek ja, die is ook jarig vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
KRijg je als het op nummer 1 staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Dat 'wij' het gebruiken als begrafenismuziek wil niet zeggen dat het ook alleen gemaakt is voor als er iemand dood is
Die associatie is onze eigen 'schuld'
Naar dat podium gaan toch?quote:
Die is afgevoerd met het afscheid van Bea, net als de zonen van die kant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |