wat hebben ze het moeilijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
Leen zijn gouden microphone. Dat was ook het enige moment wat Willem IV oprecht iets deed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe was toch die juf in de rode jurk met tegenlicht in het begin
Het is volks....quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Steve het volgende:
Ik vind de koningsvaart maar een beetje armoedig.
Ergens even een Liga naar binnenwerkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Falco het volgende:
Iemand al het tenue van Van Halst gecheckt op Nederland 3?
Jij moet weer tegendraads doen héquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die kids kunnen vaak wel echt zingen, in tegenstelling tot veel van de volwassenen variant.
Dat hoort bij zo'n dagquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat is Noord toch afgrijselijk lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |