quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Volgens mij kan dat ook met een 747, maar lijkt wel of het vermogen ineens weg is ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tering, die trekt hem recht omhoog![]()
Ik las iets dat ze vermoeden dat de lading naar achter geschoven is en daardoor het zwaartepunt verschoven. Weet niet of het waar is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook met een 747, maar lijkt wel of het vermogen ineens weg is ofzo?
Zijn in elk geval een paar vervelende laatste secondes geweest voor die bemanning![]()
Duurt nog vrij lang voor hij uiteindelijk neer valt.
Is ook vrij lastig te achterhalen als ik die explosie ziequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze vermoeden dat de lading naar achter geschoven is en daardoor het zwaartepunt verschoven. Weet niet of het waar is.
dan ben je niet blij als jij dat ding hebt geladenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze vermoeden dat de lading naar achter geschoven is en daardoor het zwaartepunt verschoven. Weet niet of het waar is.
Idd, een 747 raakt echt niet vlug in een stall en dit gebeurt wel heel snel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is ook vrij lastig te achterhalen als ik die explosie zie![]()
Wel een logische verklaring trouwens.
747's staan daar ook niet bekend om volgens mij? Erg betrouwbaar vliegtuig voor zover ik weet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, een 747 raakt echt niet vlug in een stall en dit gebeurt wel heel snel.
Valt me tegen van jequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Zo ver ik weet ook ja, maar ik ben dan ook geen 747 piloot
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Valt me tegen van je![]()
En als je zoiets mee gemaakt had als piloot kon je mij het nog niet vertellen
quote:
Ik kan je wel zeggen dat als je lading bij takeoff serieus los zit en naar achter schuift dat het filmpje het gevolg zal zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]![]()
M'n neef heeft wel gevlogen als co-piloot op zo'n 747.
Zal hem eens vragen of hij in de simulator ooit is geconfronteerd met een schuivende lading
quote:
Moet je eens proberen op zo'n golfje.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
Dat aanzicht heb jij straks ook ongeveer bij de bevalling,heur, Duvel.
To do list:quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
Zou wel een blunder van jewelste zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat als je lading bij takeoff serieus los zit en naar achter schuift dat het filmpje het gevolg zal zijn.
Niet mijn hoofd, niet mijn reet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
Wel je feestzaal naar de filistijnen.quote:
Vooral zorgelijk dat het al zo lang geleden isquote:
Volgende keer iets op KPN netwerk nemenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef Anne het volgende:
Zo. Klacht gestuurd naar Vodafone over 't bereik en 't mobiele internet.
Fijn dat ik een goedkoop abonnement heb weten te bemachtigen, maar ik betaal liever iets meer voor iets dat wel werkt. 'k Heb spijt van mijn overstap!
http://optimel-limoen.twe(...)-ipad-bij-oxxio.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:34 schreef Barcaconia het volgende:
Dat hebben de meesten die in een goedkoop abo aanbieding trappen.
Jippie gratis ipad van oxxio jippie!!!
Ik had ook altijd gekut met Vodafone, maar met KPN is het in de buurt van Utrecht Centraal nog steeds janken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef Anne het volgende:
Fijn dat ik een goedkoop abonnement heb weten te bemachtigen, maar ik betaal liever iets meer voor iets dat wel werkt. 'k Heb spijt van mijn overstap!
Grappig, hier in het noorden totaal niet. In Woldendorp zit je zelfs al op duits netwerk als je T-Mobile hebt. Vodafone heeft daar zeer goed ontvangst met zelfs HSDPA.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
Dekking van T-Mobile was ook goed, zelfs redelijk ver in Duitsland nog..
Reflecteert dat niet juist?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef Paladijn het volgende:
Delfzijl is dan ook het einde van de wereld
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Niemand vroeg er naar, maar post toch maar gewoon.
Al bekend met: http://www.vodafone.nl/za(...)dekking/SignaalPlus/ ??quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef Anne het volgende:
Nee, maarre 85 euro! Sorry, maar dat ga ik echt niet doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al bekend met: http://www.vodafone.nl/za(...)dekking/SignaalPlus/ ??
Misschien kunnen ze zo'n ding goedkoop leveren ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maarre 85 euro! Sorry, maar dat ga ik echt niet doen..
Hier ook -90dB schijt vodafone.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zo'n ding goedkoop leveren ofzoIk heb er straks waarschijnlijk ook eentje nodig, boel is zo geïsoleerd hier dat bereik bijna 0 is
Ze mogen 'm gratis leveren. Ik kan er niks aan doen dat ze zo'n flutmast hebben hier.. blijkbaar..quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zo'n ding goedkoop leveren ofzoIk heb er straks waarschijnlijk ook eentje nodig, boel is zo geïsoleerd hier dat bereik bijna 0 is
Vodafone belde me toevallig vanmiddag dat ik mag verlengen, valt de verbinding half weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zelfde hier met KPN, alleen t-mobile is nog erger met "geen service"
SE Xperia Mini. Maar die heb ik niet samen met Vodafone gekregen, die had ik al. Dus mijns inziens kan het daar ook niet aan liggen, want as said: Met T-Mobile, icm deze telefoon, hetzelfde gebouw, hetzelfde huis, gewoon nooit geen gezeik gehad.quote:
Vodafone heeft in het zuide hoerig bereik. Ik mag hier blij zijn als ik uberhaupt een G-tje haal. E of zelfsd 3G hier is uniek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
SE Xperia Mini. Maar die heb ik niet samen met Vodafone gekregen, die had ik al. Dus mijns inziens kan het daar ook niet aan liggen, want as said: Met T-Mobile, icm deze telefoon, hetzelfde gebouw, hetzelfde huis, gewoon nooit geen gezeik gehad.
meh ik moet handschoenen aan, heb een gat in mijn hand (letterlijk)quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Sleutelhandschoentjes zijn voor homo's en vrouwen.
godverdommequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef blup het volgende:
[..]
Vodafone belde me toevallig vanmiddag dat ik mag verlengen, valt de verbinding half weg.
Ik: Ja sorry, ik heb een slechte provider..
.
..
dat werkt toch niet, je hebt dan toch geen gevoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
meh ik moet handschoenen aan, heb een gat in mijn hand (letterlijk)
Met zelf gesneden, zit nu tussen duim en wijsvinger een gat (kon de pezen zit zittenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef densmee het volgende:
[..]
dat werkt toch niet, je hebt dan toch geen gevoel
quote:
Warum liegt hier uberhaupt stroh rum?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
We gaan verder met de telecomellende. Ik zit nu bij mijn grootouders en die hebben problemen met de telefonie van KPN (vaste lijn). Internet werkt wel prima. Nu komt er morgen een monteur om te kijken, ben benieuwd wat ie zegt.
Warum hast du eine Maske auf?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warum liegt hier uberhaupt stroh rum?
Nee, maar iets zegt me dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn.quote:
ik snap dit niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warum liegt hier uberhaupt stroh rum?
Ik weet niet of het toeval is. Maar ik had net dus weer het "alleen noodoproepen"-riedeltje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Alfisti het volgende:
Als je hem vast op GSM zet ipv UMTS heb je dan wel bereik Annie?
Maf. Maar alleen GSM is volgens mij een andere antenne in de mast, dus met alleen GSM zou je iig alleen moeten kunnen bellen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of het toeval is. Maar ik had net dus weer het "alleen noodoproepen"-riedeltje.
Ik zet hem op alleen GSM en nu heb ik wel bereik.
Ik zet hem op alleen UMTS en dus geen bereik.
Maar als ik hem nu weer op UMTS (voorkeur)/GSM zet, heb ik ook weer gewoon bereik.
de radiator gaf geen krimpquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oef, sterkte.
Hoe is het met de tegenstander?
bellen,sms en internet kan gewoon op GSM. Het internet gaat wel vies traag dan. Zit Anne niet op een grens waar net te weinig 3G signaal is en gsm signaal de boel overneemt? En heb je dat ook op andere plekken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maf. Maar alleen GSM is volgens mij een andere antenne in de mast, dus met alleen GSM zou je iig alleen moeten kunnen bellen.
Oh ja, GPRS. Dat wil je eigenlijk niet...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
bellen,sms en internet kan gewoon op GSM. Het internet gaat wel vies traag dan. Zit Anne niet op een grens waar net te weinig 3G signaal is en gsm signaal de boel overneemt? En heb je dat ook op andere plekken?
Ik heb 'm nu weer op "alleen GSM" gezet en heb wel gewoon nog zo'n G bovenin, wittewel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, GPRS. Dat wil je eigenlijk niet...
Ja, dat is de G van GPRS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu weer op "alleen GSM" gezet en heb wel gewoon nog zo'n G bovenin, wittewel?
En dat werkt ook.
Ah okay. En wat is H dan? Want ik heb meestal die G en af en toe een H. Dawast.quote:
G staat voor GPRS is onderdeel van GSM > 2Gquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay. En wat is H dan? Want ik heb meestal die G en af en toe een H. Dawast.
Ik heb nooit "3G".
Spuit 11!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
GSM is 2G
H staat voor HSDPA is onderdeel van 3G
de nieuwere netwerken zijn 4G
Dat heb ik dus gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef .Neovo. het volgende:
Al aan je collega's gevraagd of die hetzelfde probleem hebben? Als die dat ook hebben (wat me logisch lijkt) kun je vodafone opbellen dat je geen ontvangst hebt op de plekken waar jij zit.
ik heb op mijn telefoon KPN netwerk. Volle ontvangst hier. Ontvangst van Vodafone hangt af waar je in het gebouw staat.. Dus kan zo zijn dat de hele verbinding wegvalt als je door het gebouw loopt te bellen. Heb ik geen last van. Vodafone heeft opzich wel snel internet, als je dichtbij de mast staat. maar als je er al een afstandje vanaf bent valt het signaal heel hard terug. KPN netwerk is iets trager, maar wel bijna overal bereik en stabiel.
T-Mobile heeft op de meeste plaatsten in de buurt wel goede verbindingen, maar op sommige plaatsen is er alleen G te krijgen.
Ik heb 'm net ook even gedaan:quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, voor Fok! en een beetje browsen nog voldoende.
Wij deden het met onze mobielquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ping 18ms
Down 89,84Mbps
Up 60,25Mbps
Jeuj, wat kan ik vlug werken. Helaas heb ik een PC die alles een factor 16 vertraagt
Ok.quote:
Hey, ik heb je geen hollander genoemd, zo laag heb ik je niet zitten hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok.
Dus als jij dankzij het uitzendbureau (onterecht) niet op een normale manier een hypotheek aan kunt vragen, laat je het er gewoon bij zitten?
En als je een abonnement hebt waarvoor je betaalt, wat niet werkt, laat je dat er ook gewoon bij zitten?
Dan ben ik maar een echte 'Hollander'ik dien dan inderdaad een klacht in.
quote:
Langsgaan werkt beter dan mailen. Al dan niet met paardenhoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Anne het volgende:
Ik zei "als". Zou je het dan nog steeds niet doen?
Ik ben zo'n 4 keer langsgegaan bij het uitzendbureauquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Langsgaan werkt beter dan mailen. Al dan niet met paardenhoofd.
ja, maar dat ligt bij mij aan de vest die ik verplicht moet dragen tijdens het werk. (fleece)quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie het ook de laatste tijd dat je een elektrische schok krijgt als je uit de auto stapt en het metaal van de auto aanraakt? De laatste tijd krijg ik steeds een opdonder als ik de deur van mijn auto wil dicht gooien.En dat voel je wel, het zijn geen zachte "schokjes".
Kijk aan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Dingest het volgende:
Wel van de oude 121 de tankdop tegengekomen, die twee meter verderop lag
Niet zeker eigenlijk, ik vermoed bij hohe acht door de hoeveelheid zand, maar het zou ook wel am burgplatz in Nurburg kunnen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal kan precies vertellen waar ik stond toen ik deze foto maakte.
http://gardenrobots.nl/ ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef Dingest het volgende:
Ik heb het gras gemaaidVoor het eerst hier in 4,5 jaar of zo, normaal doet mijn vader dat want ik vind het rotwerk
Al snap ik nu wel waarom hij zijn eigen grasmaaier steeds meeneemt; zijn oude (die hier staat) maait wel maar de helft komt niet in de opvangbak. Nou staat mijn tuin nog steeds vol met gras, alleen ligt het ipv dat het staat
Dat heb ik al een paar maandenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie het ook de laatste tijd dat je een elektrische schok krijgt als je uit de auto stapt en het metaal van de auto aanraakt? De laatste tijd krijg ik steeds een opdonder als ik de deur van mijn auto wil dicht gooien.En dat voel je wel, het zijn geen zachte "schokjes".
SD die binnen 10 minuten effe het halve interieur door het raam naar buiten verkastquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef daNpy het volgende:
Steen door de raam. Dat werkt beter dan een klein blond meisje aan de balie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is 'de vliegen'quote:
Gelukkig welquote:
quote:Geacht uitzendbureau,
Al enige tijd werk ik via jullie voor één of andere bank. Ik ben goed in wat ik doe en doe steeds meer ervaring op. De bank waar ik voor werk is ook tevreden met mij en hoopt dat ik voorlopig nog bij hun wil blijven werken. Echter, jullie leveren prutswerk. Daarover heb ik al vaker geklaagd, zowel via e-mail, de telefoon en zelfs persoonlijk. Echter, jullie doen er niets mee. Derhalve stel ik een ultimatum: binnen 2 weken lossen jullie de problemen op en stoppen jullie met prutswerk leveren, anders stop ik zonder verdere vooraankondiging met het werk waarvoor ik betaald word. En ja, ik kan dit doen omdat ik geen officieel dienstverband heb maar 'slechts' een uitzendkracht ben. Aan u de keus.
Met hatelijke groet,
Anne, de zeikerd die ze ziet vliegen (ofzo)
top idee inderdaad,quote:
quote:
quote:Beste Anna,
Wij wensen uw veel suckses in uw verder karriëre.
Met vriendeloze groed,
De uitzendbureel.
Dat heet kansen inschatten en bluffenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef densmee het volgende:
[..]
top idee inderdaad,
hoeft ze ook niet meer moeilijk te doen om een hypotheek te krijgen, want dan wordt ze gewoon keihard de straat opgeschopt
Nou, ik bluf liever niet met mijn baan.quote:
Slimmerd.quote:
Omdat de hypotheek nu niet meer op mijn huidige baan alleen is gebaseerd, omdat ze die verklaring dus niet naar mijn zin in willen vullen. En ik heb de afgelopen jaren, bij mijn andere baan, veel meer verdiend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Slimmerd.
Sorry voor de domme vraag hoor, maar waarom mag je door dat akkefietje meer lenen?
Niets te verliezen dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik bluf liever niet met mijn baan.
Ik ben benieuwd of ik straks nog verlengd ga worden, want echt lief ben ik niet geweest.
vanuit het slotquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zeker eigenlijk, ik vermoed bij hohe acht door de hoeveelheid zand, maar het zou ook wel am burgplatz in Nurburg kunnen zijn
Wat een prijzenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen
De kansloosheid die je wist dat zou komen.........
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen
De kansloosheid die je wist dat zou komen.........
Voor de inrichting?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er (bijna) helemaal klaar voor.
Mijn BX is gewoon aanwezig hoor ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh is dat dit weekend? Jammer dat het te ver weg is. Nu is de mooiste Citroën van Nederland er niet bij.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ook even gedaan:
Download -> 0.02 Mbps
Upload -> 0.03 Mbps
Ping -> 552 ms
kpn dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:37 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Download > 5,97
Upload > 0,54
Ping > 61
En dat met HI
ik voorzie een Xsara Picassoquote:
kan je net zo goed die 323 behoudenquote:
Rij eens mee in de 323 met 4000 toeren bij 130.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef lipje het volgende:
rijdt super, alleen is ie niet echt stiller of zuiniger
maarja 3000 rpm is ideaal voor de babbie
kan je beter naar een 6-bak kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rij eens mee in de 323 met 4000 toeren bij 130.
Slechte ervaring met oude Saabs...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:14 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er mis met een 9000 Duvel? Of gooit XM het dan op de looks?
Saai, maar schijnt über stil te zijn; Avensis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Duvel het volgende:
Een nieuwere, en stillere auto. Maar we kunnen nog niet echt iets vinden dat echt bekoort, veel is duur, of beetje afgeragd, net niet, et cetera. Dus wellicht gaat de Mazda op voor groot onderhoud. Bevalt ie jou niet?
en ruimquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Saai, maar schijnt über stil te zijn; Avensis.
Dat is zó`n held met z`n filmpjes!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Paladijn het volgende:
ik dacht wtf is mastermilo82 nu weer
Maar daar ben ik nu achter![]()
nee, uitlaat eraf halen, beetje benzine erin en dan met een beetje zuurstof aansteken zodat je de binnenkant schoon brand, dat is al vele jaren een bekende manier hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Paladijn het volgende:
GT: camera opstellen & aanzetten, wasbenzine over de brommer heen en vlammetje erbij?
Weet ik niet, ik heb alleen een 900 turbo uit '86 gehad...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Paladijn het volgende:
Duvel: gewoon oranje verven, kan er niets stuk aan gaanSaabjes van na eind jaren 80 zijn wel ok toch? Mits ze geen roestprobleem krijgen...
Geeft niet, we zijn morgen ook thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ben al 4 uur bezig met die van mij en dan nog niet klaar
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ben al 4 uur bezig met die van mij en dan nog niet klaar
nog geslaagd?quote:
en ook geen kenwoodquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:28 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog interesse in dit voor ik het op marktplaats gooi?
[ afbeelding ]
Nope, moet werken.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:29 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Gaat er iemand ook nog naar een bevrijdingsfestival? Ik ga naar Zwolle, Leeuwarden is wat saai aan het worden.
Geen oude Barkas barnfind o.i.d. bij je schoonouders dus.quote:
Schoonouders zijn hippiesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen oude Barkas barnfind o.i.d. bij je schoonouders dus.
best wel. Ben er nu. Gers Pardoel staat te blèren. Even rondkijken wat er allemaal is.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja.. De VW bus camper is er niet meer![]()
[ afbeelding ]
Maar stiefschoonpa heeft wel een epic baard?
Die Vlaamse is nooit mn dinnetje geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Heb je je Belgische deerne ingeruild voor een Germaanse Lexxx?
Parkeren hoeft niet, er is ook zoiets als kiss&ride tegenwoordig.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook nimmer mijn penis in haar flamoes geparkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |