Ik zou zelfs wel een krachtterm willen gebruiken om mijn haat beter te kunnen verwoorden voor die Opzij bitch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ik haat dat wijf dat nu op Nederland 1 is.
Ja, Stijn, ik haat haar.
Je stelling blijft wel staan inderdaad. Netjes dat je je falen inziet, zo zie je weinig mensen doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar omdat de strik wit is viel deze mij niet op. Ondanks mijn falen bewijst het wel mijn stelling.
Is 'naar' toevallig die krachtterm?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs wel een krachtterm willen gebruiken om mijn haat beter te kunnen verwoorden voor die Opzij bitch.
Ze heeft gewoon 2 dikke negerlullen in haar kut nodig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou zelfs wel een krachtterm willen gebruiken om mijn haat beter te kunnen verwoorden voor die Opzij bitch.
Ik heb ook een hekel aan Joop en Richard. Die mensen zijn positief op een neppe manier over dat hele koningslied en feest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ik haat dat wijf dat nu op Nederland 1 is.
Ja, Stijn, ik haat haar.
Het is vooral de hypocrisie welke zijn standpunt onderuit haalt. Hij blijft benadrukken dat Nederland een vrij land is, maar veroordeeld het volk wel voor het hebben van een andere mening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je stelling blijft wel staan inderdaad. Netjes dat je je falen inziet, zo zie je weinig mensen doen.
Een voorbeeld voor de Nederlandse samenleving.
In het bijzonder noem ik een slecht voorbeeld voor de Nederlandse samenleving: Joop van den Ende. Vanwege zijn onterechte beschuldigende vinger naar het volk toe, waarom wij van hem geen vrijheid van meningsuiting mogen hebben met betrekking tot het koningslied is mij een groot vraagteken.
Kuthoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouw heeft haar blouse/overhemd zo ver open dat je haar borsten kunt zien.
Ik dacht meer aan 'kutlul'quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is 'naar' toevallig die krachtterm?
Pics?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die ouwe waarvan je weet dat ze zo is geworden omdat geen kerel hem er in wil hangen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij zich inzet voor theateractiviteiten is het een nare man inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vooral de hypocrisie welke zijn standpunt onderuit haalt. Hij blijft benadrukken dat Nederland een vrij land is, maar veroordeeld het volk wel voor het hebben van een andere mening.
De televisie is niet ver lopen, of wel soms?quote:
Welke zender?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij zich inzet voor theateractiviteiten is het een nare man inderdaad.
[..]
De televisie is niet ver lopen, of wel soms?
*bejaarden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat leuk die 2 aangeschoten bejaarde op Ned. 1
Gewoon niet accepteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
Heet iemand hier Sven? Krijg onduidelijke fb requests
Meh, ik vind LR daar te aardig voor. Daarom heb ik hier ook niet *veroordeelt bij gezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik had verwacht dat je de verkeerde werkwoordspelling zou verbeteren bij de post van Littlerabbit.
[..]
*bejaarden.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij blijft benadrukken dat Nederland een vrij land is, maar veroordeeld het volk wel
Dan had je de TV maar aan moeten zetten, eigen schuld dikke bult.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zie geen tetten hoor alleen maar oudjes
Die was wel weer spijtig ja...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vind LR daar te aardig voor. Daarom heb ik hier ook niet *veroordeelt bij gezet
[..]
Ja ik, accepteer ff.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
Hoe lollig hij ook doet, het blijft een marokkaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ali B gaat rappen voor Willem-Alexander.. heb nu al medelijden met de Koning.
Wil je me niet als vriend accepteren?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
Dat is een man joh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat maakt mij niet uit dat hij Marokkaan is, al ging Lange Frans het doen als witte Nederlander.. ik vind dat je dat niet kunt maken. Rap hoort daar gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hoe lollig hij ook doet, het blijft een marokkaan.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer zwak van je, DonRaja. Als moderator dit op je fotoboek hebben is een kwalijke zaak. Ik neem dit even mee naar achteren.
Klaag Google aan dan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer zwak van je, DonRaja. Als moderator dit op je fotoboek hebben is een kwalijke zaak. Ik neem dit even mee naar achteren.
Die heb ik ook op mijn FBquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:mousmar twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 17:37:30For the foreigners. On Queensdag. We drink a lot.Den we sell our troep. We buy de troep. Drink. Den sell de troep voor more. - Najib Amhali reageer retweet
Sorry. Ik heb hongertrek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bah, bah, bah. Dit valt me erg tegen van je.
Einde test.quote:FOTO: Willem-Alexander draagt Elfstedenkruisje
Koning Willem-Alexander droeg tijdens de kerkelijke inzegening een opmerkelijke onderscheiding. Op zijn borst prijkte het Elfstedenkruisje.
Willem-Alexander voltooide de 200 kilometer lange schaatstocht door Friesland in 1986 onder het pseudoniem W.A. Van Buren. De Koning was toen 18 jaar.
Elstedentocht-voorzitter Wieling zei vlak na de aankondiging van de abdicatie op 28 januari al dat hij het leuk zou vinden als Willem-Alexander het kruisje zou dragen. Het kruisje is in december 2012 erkend door de kanselarij der Nederlandse Orden als officiële onderscheiding.
Bron: Telegraaf
Bij gebrek aan echte prestaties.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Einde test.
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Bring it on.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer kwalijk hoe jij nu je misdaad ontkent. Ik dreig met grotere maatregelen.
Als je het zat wordt, dan vlieg je met een jetpack van HMF naar de Dam en ruk je haar weg voor het beeld van de camera.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Kan dat Opzij mens haar mond niet gewoon houden?
Zal ze even raar kijken als ik daar aan kom vliegen en met die jetstraal zo haar zorgvuldig nonchalant gekapte vetkuif aan flarden blaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het zat wordt, dan vlieg je met een jetpack van HMF naar de Dam en ruk je haar weg voor het beeld van de camera.
Gewoon uitstellen, tijdsnood is de beste motivatie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 1 ziljard opdrachten te verwerken, maar 0,0% zin...
Dan ligt de media-aandacht voorlopig bij jou.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ze even raar kijken als ik daar aan kom vliegen en met die jetstraal zo haar zorgvuldig nonchalant gekapte vetkuif aan flarden blaas.
Zo ben ik ook afgestudeerd uiteindelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon uitstellen, tijdsnood is de beste motivatie.
Niet echt, tenzij je verkleed als een pompoen haar tegelijk een wortel in haar reet duwt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ligt de media-aandacht voorlopig bij jou.
Ik doe het ook mijn hele leven al bij schoolopdrachten enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo ben ik ook afgestudeerd uiteindelijk.
Nee, ik heet Stephanquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
Dat is ook een optie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij je verkleed als een pompoen haar tegelijk een wortel in haar reet duwt.
Bitterballenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
Ik eet patat speciaal met een frikandel speciaal.
Mijn hoofd bonkt als de netenquote:
Thxquote:
Voetbalveld vandaagquote:
Die zag ik een tijdje terug al. Heel ernstig dit idd.quote:
gisteravond naar arnhem, was tering drukquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbalveld vandaagbiertjes drinken in de zon
knalrooie kop en hoofdpijn
moet ik zo de hond ook nog uitlaten
jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |