Ik studeer Vrijetijdskunde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, lees terug ik had over dat onderwerp al een duidelijke reactie gegeven. Maar je hebt gelijk ik moet me niet verlagen tot jou niveau. En wat studeer jij?
Ik heb stylebot gedownload, en nu?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik stylebot gebruiken mocht je chrome hebben.
Ik doe ook rechtenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet rechten toch? Wil je advocaat worden? Lijkt me wel grappig als de OvJ je client van moord beticht en jij ter verdediging alleen 'Je bent zelf een moordenaar' kunt uitkramen.
Correct kut smartphone!quote:
ligt altijd aan iemand anders he?quote:
Konkochillquote:
Klik op advanced en plak dit er in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stylebot gedownload, en nu?
| 1 2 3 4 5 6 7 | body { background-color: #e8e8e8 ; } .username { color: #000; } |
Ik dacht dat dat echt een studie wasquote:
Is het ook volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat echt een studie was
Konkochillquote:
Dacht dat het een wijf wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
Alles is vanaf nu niet meer valide
[ afbeelding ]
Selfie van henny houseman
Haha, hij heeft die foto van zichzelf gemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
Alles is vanaf nu niet meer valide
[ afbeelding ]
Selfie van henny houseman
Ik heb nu al pijn in mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:15 schreef Happel het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik niet nog even moet gaan bieren. Maar ook geen zin om morgen weer brak op het werk te zitten.
Ze haten je gewoon, althans dat hoop ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het tekenen van Willem IV gemist. Dan zal je net zien dat ze het niet meer herhalen.
Morgen vervloek je jezelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:15 schreef Happel het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik niet nog even moet gaan bieren. Maar ook geen zin om morgen weer brak op het werk te zitten.
Ze lieten net beelden uit Eindhoven zien.. vraagt die presentator allemaal "Waar moet ik heen voor het wilde gefeest?" .. Ja stadhuisplein zeiden ze..quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:15 schreef Happel het volgende:
Waarom hoop je dat mensen littlerabbit haten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze haten je gewoon, althans dat hoop ik.
Wow... dit is ook niet aardig zegquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze haten je gewoon, althans dat hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso, want werk.quote:
Ik ga niet voor de sfeer, gewoon om slap te ouwehoeren met vrienden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze lieten net beelden uit Eindhoven zien.. vraagt die presentator allemaal "Waar moet ik heen voor het wilde gefeest?" .. Ja stadhuisplein zeiden ze..
Nou er was nog minder sfeer dan bij een gemiddelde thuis wedstrijd van PSV
Waarom stelt uitgerekend GGMM deze vraag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat mensen littlerabbit haten?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja, toch leuk.. toch nog een feestje op het stadhuisplein dit jaar.Een derde plaats vieren is inderdaad wel heel erg raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja, toch leuk.. toch nog een feestje op het stadhuisplein dit jaar.bekert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
2e plek kan nog, doen we een Feyenoortje misschien ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een derde plaats vieren is inderdaad wel heel erg raar
Ik haat niemand en hoop dat niemand iemand haat. Dus waar deze vraag op slaat snapt niemand.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom stelt uitgerekend GGMM deze vraag?
Twente gaat 5e worden en Utrecht gaat alles winnen nogquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2e plek kan nog, doen we een Feyenoortje misschien ..
Ik weet welzeker dat je iemand haat, en je weet zelf maar al te goed wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niemand en hoop dat niemand iemand haat. Dus waar deze vraag op slaat snapt niemand.
MisterJ.Lo en ik vinden je van een bijzonder laag niveau.
Uh, neequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet welzeker dat je iemand haat, en je weet zelf maar al te goed wie ik bedoel.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mister.J.Lo kan van mij een fijne bak paardenschijt over zich heen krijgen en dat zijn watertoevoer afgesloten wordt zodat hij zich niet kan afwassen.
GGMM heeft gelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet welzeker dat je iemand haat, en je weet zelf maar al te goed wie ik bedoel.
Mister.J.Lo kan van mij een fijne bak paardenschijt over zich heen krijgen en dat zijn watertoevoer afgesloten wordt zodat hij zich niet kan afwassen.
Je was zo lekker bezig... Jammer dat het zo escaleert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FFS kijk bovenquote:
Hoi Ronald, hoe is het? Probeer je je ploeg hoop in te praten voor de 2e plek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twente gaat 5e worden en Utrecht gaat alles winnen nog
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je spuwt er wekelijks op, net als Johan Derksen. Jammer dat je kortetermijngeheugen je weer eens in de steek laat.quote:
Het was iets overdreven inderdaad, ik bid meermaals tot God om deze debiele verwensing terug te draaien.quote:[..]
Ik haat hem niet. Ik vind dat hij bijzonder slecht commentaar geeft, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Je spuwt er wekelijks op, net als Johan Derksen. Jammer dat je kortetermijngeheugen je weer eens in de steek laat.
Ik ga thuis voetbal kijken, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen we een VBL-meet in het Ahoy organiseren? Het ziet er gezellig uit en John is ook aanwezig.
Tering.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé Ronald (Waterreus).quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Ronald, hoe is het? Probeer je je ploeg hoop in te praten voor de 2e plek?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat hem niet. Ik vind dat hij bijzonder slecht commentaar geeft, dat is iets anders.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé Ronald (Waterreus).
PSV is slecht
gr gr
In mijn ogen wel. Ik zeg nergens dat ik hem haat. Ik erger me hooguit aan hem tijdens een wedstrijd die hij van commentaar voorziet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn ogen is dit niet ''verkondigen dat hij slecht commentaar'' geeft.
Einde van deze analyse.
De Koning droeg ook een strikje, wist je dat? Of maakt dat jou niet uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar slaat een wit vlinderstrikje op? Dan kun je beter niks dragen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, maar laten we niet een welles-nietesdiscussie houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn ogen wel. Ik zeg nergens dat ik hem haat. Ik erger me hooguit aan hem tijdens een wedstrijd die hij van commentaar voorziet.
Ik stem hier mee in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar laten we niet een welles-nietesdiscussie houden.
Wat een fucking held ben jij ondertussen gewordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwarte ja. Dus wat is precies je punt. Op de maatstaf van MisterJ.Lo scoor je een groot vraagteken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Koning droeg ook een strikje, wist je dat? Of maakt dat jou niet uit?
Waar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, weet je wat je moet doen.. lekkere spare ribs gaan bikken
Een zwart strikjequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een zwarte ja. Dus wat is precies je punt. Op de maatstaf van MisterJ.Lo scoor je een groot vraagteken.
OWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn excuses, maar omdat de strik wit is viel deze mij niet op. Ondanks mijn falen bewijst het wel mijn stelling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben kleurenblind maar volgens mij is dat zwartquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit overkomen, jou wel dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je straks niet weer bij mij komen huilen als ze je pesten?Thnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |