Nee, ik verlaag me niet tot een kinderachtig niveau, jij verlaagt je daarentegen wel tot een kinderachtig niveau. Waarom zou je überhaupt met zoiets kinderachtig aankomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je weer tot een kinderachtig niveau, nergens voor nodig dit.
Neemt niet weg dat het wel leuk is om te kijken. Moet bekennen dat ik wel veel sympathie voor Willem-Alexander heb gekregen door wat ik heb gezien de laatste dagen en vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. Wat een gedoe zeg. Dat is toch niet meer van deze tijd.
Ik volg je niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, waarom zou je überhaupt met zoiets kinderachtig aankomen.
Recap?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel leuk is om te kijken. Moet bekennen dat ik wel veel sympathie voor Willem-Alexander heb gekregen door wat ik heb gezien de laatste dagen en vandaag.
Waarom ben jij hier nog als ik vragen mag? Je voegt niets toe.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, waarom zou je überhaupt met zoiets kinderachtig aankomen.
Zielen en vreugd of zoietsquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier nog als ik vragen mag? Je voegt niets toe.
Jij voegt ook niets toe zijn we het daarover eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier nog als ik vragen mag? Je voegt niets toe.
Wat heeft hij gedaan? Ik ben nog niet zo lang thuis, bieries nassen op het voetbalveld en gisteren ook niets gezien.quote:
Je vergeet de cruciale komma tussen ''toe'' en ''zijn''.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij voegt ook niets toe zijn we het daarover eens.
Wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Gadverdammeoranje alles achtergrond namen
Je doet rechten toch? Wil je advocaat worden? Lijkt me wel grappig als de OvJ je client van moord beticht en jij ter verdediging alleen 'Je bent zelf een moordenaar' kunt uitkramen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij voegt ook niets toe zijn we het daarover eens.
Rechtmuisknop -> Inspect element -> background-color aanpassen + de kleur van de links van namen.quote:
encap zolen?quote:
Hoe hij overkomt, nog veel oude beelden ook gezien van toen hij 18 en ouder was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Ik ben nog niet zo lang thuis, bieries nassen op het voetbalveld en gisteren ook niets gezien.
Gebruik stylebot gebruiken mocht je chrome hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rechtmuisknop -> Inspect element -> background-color aanpassen + de kleur van de links van namen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet rechten toch? Wil je advocaat worden? Lijkt me wel grappig als de OvJ je client van moord beticht en jij ter verdediging alleen 'Je bent zelf een moordenaar' kunt uitkramen.
Firefox.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik stylebot gebruiken mocht je chrome hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink nog een biertje vent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik stylebot gebruiken mocht je chrome hebben.
Nee, lees terug ik had over dat onderwerp al een duidelijke reactie gegeven. Maar je hebt gelijk ik moet me niet verlagen tot jouw niveau. En wat studeer jij?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet rechten toch? Wil je advocaat worden? Lijkt me wel grappig als de OvJ je client van moord beticht en jij ter verdediging alleen 'Je bent zelf een moordenaar' kunt uitkramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |