Iedereen die iets bijdraagt aan RTL4 is een 'kneusje''.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die van Velzen toch een kneusje eigenlijk.
Hahaquote:Een Saoedische man is door zijn toekomstige bruid voor de keuze gesteld: als hij met haar wil trouwen moet hij ook met haar twee vriendinnen in het huwelijk treden. Er bestaan meer verscheurende keuzes in het leven, maar de man moest toch even slikken.
De toekomstige bruidegom dacht aanvankelijk dat zijn verloofde een grapje maakte, maar kwam bedrogen uit. De vrouw, een lerares uit de westlijke stad Taif, was vastbesloten. Hij zou ook met haar twee vriendinnen - tevens collega's - trouwen of er zou helemaal geen huwelijk zijn. Na bemiddeling van de familie, besloot de man in te gaan op de deal.
Pendelechtgenoot
Het drievoudige huwelijk is intussen bezegeld. De echtgenoot huurt nu drie appartementen voor zijn vrouwen. De dames kwamen overeen dat hun man pendelt tussen de flats van de vrouw met wie hij de nacht zal doorbrengen.
Ze hebben ook afgesproken om de huishoudelijke taken onder hun drietjes te verdelen. De bruidjes laten inmiddels weten dat het meervoudige huwelijk hun vriendschap niet heeft aangetast.
Wat een slechte foto zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
Oh en voor degenen die denken dat er alleen negers wonen in Suriname:
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet hoopvol.quote:
Dat zijn halve negers, derhalve gewoon negers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zelf een neger.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat klinkt niet hoopvol.
[..]
Dat zijn halve negers, derhalve gewoon negers.
Doe eens normaal joh. Hoe zou jij het vinden als via internet het gerucht werd verspreid dat je misschien wel een een neger was?quote:
Matige comeback, ik geef het volgens de maatstaven van Mister.J.Lo een 4 op de schaal van 1 tot 10quote:
Waarom loopt jouw schaal maar t/m 9?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige comeback, ik geef het volgens de maatstaven van Mister.J.Lo een 4 op de schaal van 1 tot 10
Is dat slecht?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige comeback, ik geef het volgens de maatstaven van Mister.J.Lo een 4 op de schaal van 1 tot 10
Wie denken dat dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Kweenie, vertel eens?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Hoe zou jij het vinden als via internet het gerucht werd verspreid dat je misschien wel een een neger was?
Sowieso.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ga je me een onterechte note geven?
Matige comeback, ik geef het volgens de maatstaven van Ajacied422 een 4 op de schaal van 1 tot 10quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En terecht. Wat een gedoe zeg. Dat is toch niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Maxima moet zich volgens mij enorm inhouden om niet een brede lach op haar gezicht te hebben.
WIe is die 2e? Inge de Bruijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verlaag je je weer tot een kinderachtig niveau, nergens voor nodig ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Matige comeback, ik geef het volgens de maatstaven van Ajacied422 een 4 op de schaal van 1 tot 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |