Ik ga thuis voetbal kijken, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen we een VBL-meet in het Ahoy organiseren? Het ziet er gezellig uit en John is ook aanwezig.
Tering.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet welzeker dat je iemand haat, en je weet zelf maar al te goed wie ik bedoel.
Mister.J.Lo kan van mij een fijne bak paardenschijt over zich heen krijgen en dat zijn watertoevoer afgesloten wordt zodat hij zich niet kan afwassen.
Hé Ronald (Waterreus).quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Ronald, hoe is het? Probeer je je ploeg hoop in te praten voor de 2e plek?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat hem niet. Ik vind dat hij bijzonder slecht commentaar geeft, dat is iets anders.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé Ronald (Waterreus).
PSV is slecht
gr gr
In mijn ogen wel. Ik zeg nergens dat ik hem haat. Ik erger me hooguit aan hem tijdens een wedstrijd die hij van commentaar voorziet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn ogen is dit niet ''verkondigen dat hij slecht commentaar'' geeft.
Einde van deze analyse.
De Koning droeg ook een strikje, wist je dat? Of maakt dat jou niet uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar slaat een wit vlinderstrikje op? Dan kun je beter niks dragen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, maar laten we niet een welles-nietesdiscussie houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn ogen wel. Ik zeg nergens dat ik hem haat. Ik erger me hooguit aan hem tijdens een wedstrijd die hij van commentaar voorziet.
Ik stem hier mee in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar laten we niet een welles-nietesdiscussie houden.
Wat een fucking held ben jij ondertussen gewordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet welzeker dat je iemand haat, en je weet zelf maar al te goed wie ik bedoel.
Mister.J.Lo kan van mij een fijne bak paardenschijt over zich heen krijgen en dat zijn watertoevoer afgesloten wordt zodat hij zich niet kan afwassen.
Een zwarte ja. Dus wat is precies je punt. Op de maatstaf van MisterJ.Lo scoor je een groot vraagteken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Koning droeg ook een strikje, wist je dat? Of maakt dat jou niet uit?
Waar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, weet je wat je moet doen.. lekkere spare ribs gaan bikken
Een zwart strikjequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een zwarte ja. Dus wat is precies je punt. Op de maatstaf van MisterJ.Lo scoor je een groot vraagteken.
OWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn excuses, maar omdat de strik wit is viel deze mij niet op. Ondanks mijn falen bewijst het wel mijn stelling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben kleurenblind maar volgens mij is dat zwartquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwart strikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit overkomen, jou wel dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je straks niet weer bij mij komen huilen als ze je pesten?Thnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |