Nee, je bent zelf een ajacied422.quote:
Het interesseert me werkelijk helemaal niks wat jij van mij vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent nog treuriger dan Stijntje. En daar laat ik het bij. Tijd voor bier.
Uh anders quote je een 12 dagen oude post.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, je bent zelf een ajacied422.
Wat kom jij hier nu weer doen? Je zoekt de confrontatie wel weer op he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, je bent zelf een ajacied422.
Hij quote een 12 dagen oude postquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nu weer doen? Je zoekt de confrontatie wel weer op he?
Omdat ik gister al hard gezopen heb, geheel tegen m'n voornemen in. Moet een beetje aan m'n gains denken he.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom ben je niet aan t zuipen kapi
Beetje gay maar vooruit, je hebt ook hard getraind ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik gister al hard gezopen heb, geheel tegen m'n voornemen in. Moet een beetje aan m'n gains denken he.![]()
Je naam is Oranje, en toch durf je te posten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje gay maar vooruit, je hebt ook hard getraind ook.
Nja, slaat nergens op om keihard te trainen en 't vervolgens dan weer laf er aan te gaan zitten zuipen. Wil wel vooruitgaan namelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje gay maar vooruit, je hebt ook hard getraind ook.
je traint zowat iedere dag manquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja, slaat nergens op om keihard te trainen en 't vervolgens dan weer laf er aan te gaan zitten zuipen. Wil wel vooruitgaan namelijk.Maar nogmaals, ben gisteravond al goed hard uitgeweest en heb morgenochtend weer college dus ga maar pas op de plaats maken.
Ik heb een zonnebril op en met m'n ogen een beetje dicht is het meer grijsachtig. Dat hou ik nog wel even vol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je naam is Oranje, en toch durf je te posten.
Doe zoals mij en train zodat je kan zuipenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja, slaat nergens op om keihard te trainen en 't vervolgens dan weer laf er aan te gaan zitten zuipen. Wil wel vooruitgaan namelijk.Maar nogmaals, ben gisteravond al goed hard uitgeweest en heb morgenochtend weer college dus ga maar pas op de plaats maken.
zoals ik*quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe zoals mij en train zodat je kan zuipen
Ik zuip ook zonder trainen zelden 2 dagen achter elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe zoals mij en train zodat je kan zuipen
Ik kwam deze van je tegen en ik moest lachenquote:
Dawast weerquote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne nog liever HIV-geïnfecteerd bloed in haar linkertepel spuit dan dat ze jou mod maakt.
Kneus ik quote een bericht die ik nu pas lees.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nu weer doen? Je zoekt de confrontatie wel weer op he?
Kapiteintjequote:
Je moet ook zuipen gewoon trainen noemen, dan lijk je nog stoerder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zuip ook zonder trainen zelden 2 dagen achter elkaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwam deze van je tegen en ik moest lachen
[..]
Dawast weer
Leer Nederlands voor je mij kneus noemt a.u.b.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kneus ik quote een bericht die ik nu pas lees.
Is al op, ben in Londen geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yvonne.Moet jij je 6500 euro per maand niet gaan uitgeven op de vrijmarkt?
Leer zelf Nederlands.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leer Nederlands voor je mij kneus noemt a.u.b.
Heb jij meegeschreven aan het koningslied?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kneus ik quote een bericht die ik nu pas lees.
Je bent zelf Nederlands.quote:
Nee, jou de waarheid vertellen doet inderdaad zeer 3/10quote:
De waarheid is niet altijd pijnlijk. 2/10quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, de waarheid vertellen doet inderdaad zeer 3/10
Ik heb de hond op schoot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Zit iedereen nu met een kater te posten?
Er zit veel Duits bloed in, dat zie je zo.quote:
jupquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga denk ik VI zo even terugkijken, was het een topshow?
Waarom doet dat jou zeer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jou de waarheid vertellen doet inderdaad zeer 3/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |