Als je het zat wordt, dan vlieg je met een jetpack van HMF naar de Dam en ruk je haar weg voor het beeld van de camera.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Kan dat Opzij mens haar mond niet gewoon houden?
Zal ze even raar kijken als ik daar aan kom vliegen en met die jetstraal zo haar zorgvuldig nonchalant gekapte vetkuif aan flarden blaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het zat wordt, dan vlieg je met een jetpack van HMF naar de Dam en ruk je haar weg voor het beeld van de camera.
Gewoon uitstellen, tijdsnood is de beste motivatie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 1 ziljard opdrachten te verwerken, maar 0,0% zin...
Dan ligt de media-aandacht voorlopig bij jou.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ze even raar kijken als ik daar aan kom vliegen en met die jetstraal zo haar zorgvuldig nonchalant gekapte vetkuif aan flarden blaas.
Zo ben ik ook afgestudeerd uiteindelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon uitstellen, tijdsnood is de beste motivatie.
Niet echt, tenzij je verkleed als een pompoen haar tegelijk een wortel in haar reet duwt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ligt de media-aandacht voorlopig bij jou.
Ik doe het ook mijn hele leven al bij schoolopdrachten enzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo ben ik ook afgestudeerd uiteindelijk.
Nee, ik heet Stephanquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
Heet iemand hier Sven? Krijg onduidelijke fb requests
Dat is ook een optie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij je verkleed als een pompoen haar tegelijk een wortel in haar reet duwt.
Bitterballenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
Ik eet patat speciaal met een frikandel speciaal.
Mijn hoofd bonkt als de netenquote:
Thxquote:
Voetbalveld vandaagquote:
Die zag ik een tijdje terug al. Heel ernstig dit idd.quote:
gisteravond naar arnhem, was tering drukquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbalveld vandaagbiertjes drinken in de zon
knalrooie kop en hoofdpijn
moet ik zo de hond ook nog uitlaten
jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |