Haha, censuur in Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Naar Australië zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Haha, censuur in NederlandMaar even serieus, mocht het in NL ooit zover komen dan ben ik echt weg
Dat bedoel ik ook. Censuur en NL gaat gewoon niet samen (is de hele identiteit van NL, kijk maar naar 17e eeuw, geen censuur heeft ons groot gemaakt). Mocht het toch ooit gebeuren, waar stopt dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Australië zekerNederland is een van de weinige landen die zo soepel is met games. Al willen er nog wel eens kamervragen zijn (bv bij Manhunt 2 en Carmageddon). Maar er bij mijn weten geen game die verboden is.
gamekings maakt een fout?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat is deze dan?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=553679
In de trailer van Michaelquote:pause at 0:31 seconds and you see franklin instead of michael
Ben ik de enige die een vermoeden had dat het de huis van CJ of Sweet was op het einde van die trailer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:48 schreef Gezicht het volgende:
Nog geen ziekelijke analyses?
In die trailer van Franklin zitten m.i. trouwens toch wel veel gang/Grove Street verwijzingen.
Ach, een heel subforum met standjes die de meesten zelf nooit zullen doen, ook fascinerend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
31 topics voor een spel dat nog niet uitgekomen is, best fascinerend.
Mijn mobiele browser liep er gister helemaal door vast.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Chef_M het volgende:
Die gifjes, zijn die echt nodig?Niet alleen m'n laptop word er sloom van, maar het zijn dezelfde beelden als in de trailers.
Die hebben snel alles veranderd, anders is het einde Rockstar bij hunquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Lol Gamekings heeft weer eens gefaald met info. Eerst heel blij zeggen dat ze vandaag een preview hebben, en nu vandaag toch weer andere info.
Wil je meer weten over GTA 5 en wat Boris over deze game te zeggen heeft, check dan donderdag om 18:00 uur zeker even de speciale preview die dan online staat!
In 2013 een slome laptop hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Chef_M het volgende:
Die gifjes, zijn die echt nodig?Niet alleen m'n laptop word er sloom van, maar het zijn dezelfde beelden als in de trailers.
Hij mag alles van me doen, maar GTA verbieden gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Ik zag woestijn, maar dat was in SA alleen maar in LV... Dus misschien zit er een bonus stad in?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel mooi dat je allemaal verschillende omgevingen ziet in de trailers
Wat een fucking bullshit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik denk het niet en ik hoop het ook niet. In GTA:SA hing ik trouwens ook altijd in Los Santos rond. Las Venturas en San Fierro vond ik kwa sfeer weinig aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag woestijn, maar dat was in SA alleen maar in LV... Dus misschien zit er een bonus stad in?
LV was ook wel een toffe stad hoor, alleen SF was grauw en saai..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet en ik hoop het ook niet. In GTA:SA hing ik trouwens ook altijd in Los Santos rond. Las Venturas en San Fierro vond ik kwa sfeer weinig aan.
Inderdaad, over SF. Maar LV.. ik weet het niet, er ontbrak toch wat voor me. Ik zie uiteindelijk toch liever dat ze één stad heel goed uitwerken en veel identiteit geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LV was ook wel een toffe stad hoor, alleen SF was grauw en saai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |