Anders importeer je hem toch gewoonquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Maar even serieus?
Ze gaan GTA toch niet verbieden hé?
Wie weet moet Microsoft meewerken en kan een Nederlands account hem niet spelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Anders importeer je hem toch gewoon.
Ze kunnen het sowieso niet verbieden want Koning Willy wil dit ook gewoon spelen op zijn console
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Zolder het volgende:
PC versie is aangekondigd! Volgens de eerste berichten rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Anders importeer je hem toch gewoon.
Ze kunnen het sowieso niet verbieden want Koning Willy wil dit ook gewoon spelen op zijn console
quote:Kijk kinders dan schop je die hoer dood en dan krijg je je geld terug.
Dat ging waarschijnlijk meer om de regels omtrent in de game zelf komen als personage dan over de game zelfquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet wie gisteren postte dat je je kon inschrijven bij GTA, toen stond er ook al dat ze in bepaalde landen moeilijk doen waaronder The Netherlands en dat je dan niet alles kon doen
Dat heeft Rockstar echt top gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef Nielsch het volgende:
Meh, ik heb niet zoveel met die gangs... Doe mij maar die uptown scene van Michael.
Geloof me, Ivo heeft nog nooit van GTA gehoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Welcome on board!quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:07 schreef Jorwol het volgende:
Hallo kan ik hier opstappen op de hype train?
Haha, censuur in Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Naar Australië zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Haha, censuur in NederlandMaar even serieus, mocht het in NL ooit zover komen dan ben ik echt weg
Dat bedoel ik ook. Censuur en NL gaat gewoon niet samen (is de hele identiteit van NL, kijk maar naar 17e eeuw, geen censuur heeft ons groot gemaakt). Mocht het toch ooit gebeuren, waar stopt dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Australië zekerNederland is een van de weinige landen die zo soepel is met games. Al willen er nog wel eens kamervragen zijn (bv bij Manhunt 2 en Carmageddon). Maar er bij mijn weten geen game die verboden is.
gamekings maakt een fout?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat is deze dan?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=553679
In de trailer van Michaelquote:pause at 0:31 seconds and you see franklin instead of michael
Ben ik de enige die een vermoeden had dat het de huis van CJ of Sweet was op het einde van die trailer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:48 schreef Gezicht het volgende:
Nog geen ziekelijke analyses?
In die trailer van Franklin zitten m.i. trouwens toch wel veel gang/Grove Street verwijzingen.
Ach, een heel subforum met standjes die de meesten zelf nooit zullen doen, ook fascinerend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
31 topics voor een spel dat nog niet uitgekomen is, best fascinerend.
Mijn mobiele browser liep er gister helemaal door vast.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Chef_M het volgende:
Die gifjes, zijn die echt nodig?Niet alleen m'n laptop word er sloom van, maar het zijn dezelfde beelden als in de trailers.
Die hebben snel alles veranderd, anders is het einde Rockstar bij hunquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Lol Gamekings heeft weer eens gefaald met info. Eerst heel blij zeggen dat ze vandaag een preview hebben, en nu vandaag toch weer andere info.
Wil je meer weten over GTA 5 en wat Boris over deze game te zeggen heeft, check dan donderdag om 18:00 uur zeker even de speciale preview die dan online staat!
In 2013 een slome laptop hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Chef_M het volgende:
Die gifjes, zijn die echt nodig?Niet alleen m'n laptop word er sloom van, maar het zijn dezelfde beelden als in de trailers.
Hij mag alles van me doen, maar GTA verbieden gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik zag woestijn, maar dat was in SA alleen maar in LV... Dus misschien zit er een bonus stad in?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel mooi dat je allemaal verschillende omgevingen ziet in de trailers
Wat een fucking bullshit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik denk het niet en ik hoop het ook niet. In GTA:SA hing ik trouwens ook altijd in Los Santos rond. Las Venturas en San Fierro vond ik kwa sfeer weinig aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag woestijn, maar dat was in SA alleen maar in LV... Dus misschien zit er een bonus stad in?
LV was ook wel een toffe stad hoor, alleen SF was grauw en saai..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet en ik hoop het ook niet. In GTA:SA hing ik trouwens ook altijd in Los Santos rond. Las Venturas en San Fierro vond ik kwa sfeer weinig aan.
Inderdaad, over SF. Maar LV.. ik weet het niet, er ontbrak toch wat voor me. Ik zie uiteindelijk toch liever dat ze één stad heel goed uitwerken en veel identiteit geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LV was ook wel een toffe stad hoor, alleen SF was grauw en saai..
Ze gaan er wel natuurgebieden in stoppen, maar geen andere steden naast LS.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag woestijn, maar dat was in SA alleen maar in LV... Dus misschien zit er een bonus stad in?
Op dit moment meeste zin om met Franklin te spelen, maar weet dat trevor uiteindelijk het leukste gaat worden, daarom op hem gestemd..quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:56 schreef LeaderRoel het volgende:
De discussie over wie het leukste personage is kan alleen in een poll uitgevochten worden
Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kan hij misschien ook in de OP?
Inderdaad. VSquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Alle manieren waarop Amerika belachelijk wordt gemaakt vind ik ook altijd erg grappig om te zien in het spel
Niet zo negatief..quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:58 schreef Faazz het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat deze nieuwe GTA heel erg veel weg heeft van één of andere soap of zo. Vooral Michael met z'n midlifecrisis, gezin en psy. Beetje een serieuze insteek. Denk dat Trevor het wel compenseert met z'n psycho karakter, maar misschien is het té?
Kijk er echt naar uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Rogan het volgende:
We krijgen vandaag ene shit load aan nieuwe previews + screenshots btw.
Om het even positief te houden.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben eens benieuwd, misschien wel gameplay videos
Oke, wel jammer dat je in je achterhoofd blijft onthouden dat hij pas over 5 maanden uitkomt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben eens benieuwd, misschien wel gameplay videosOm 18.00 mag het pas
Daar heeft R* volgens mij nog geen uitspraken over gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je deze game ook uiteindelijk spelen op de nieuwe xbox en ps?
Dat mag ik toch hopen van wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je deze game ook uiteindelijk spelen op de nieuwe xbox en ps?
neequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van wel.
Maar je kunt toch ook gewoon PS3 spellen op de PS4 spelen lijkt mij?
Ik zou Michael kiezen en de rest vermoorden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dat zou echt een zware keuze zijn! 1tje zou ik denk wel kunnen missen.
Misschien in het begin even maar zodra ze samen zijn is het 1 verhaal denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoop trouwens niet dat je in het 1e deel van het spel Michael bent, 2e deel een andere en 3e deel de laatste.
Bron? En dit bevat mogelijke spoilers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dan dat ze een demo-missie hebben mogen spelen en die mogen laten zien?
Dit stukje tekst komt van de wikipedia pagina van GTA Vquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Faazz het volgende:
[..]
Bron? En dit bevat mogelijke spoilers?
Ik wil eigenlijk helemaal geen prevs meer. Laat dat spel maar komen. Teveel voorspel kan ook teleurstellend werken. Spelen ga ik hem toch wel, laat de verassing dan ook maar groter zijn
Ik ga dat mapping topic wel in de gaten houden overigens!
Hahah mooi nieuws ookquote:
Wow die is vet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef YazooW het volgende:
Nieuwe previews komen vandaag rond 6 uur Nederlandse tijd. De eerste artwork is al uitgelekt:
[ afbeelding ]
laat maar al gevonden..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef YazooW het volgende:
Nieuwe previews komen vandaag rond 6 uur Nederlandse tijd. De eerste artwork is al uitgelekt:
[ afbeelding ]
gamereactor.se heeft de screenshot verwijderd van hun server, gelukkig had ik hem lokaal opgeslagen:quote:
Heb je die andere ook opgeslagen in het groot?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
gamereactor.se heeft de screenshot verwijderd van hun server, gelukkig had ik hem lokaal opgeslagen:
[ afbeelding ]
Wat heeft die gast achter op die motor nou? Een camera?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
gamereactor.se heeft de screenshot verwijderd van hun server, gelukkig had ik hem lokaal opgeslagen:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt niks te doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef Faazz het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242 <- dit topic is zo epic
Nee lekker FOK!'en de hele dag dat is productiefquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt niks te doen
Wij weten natuurlijk niet hoeveel spaarcentjes jij hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zit zwaar te twijfelen om een PS3 te kopen. Of zal ik toch wachten op de PS4?
Iemand advies?
Als je genoeg hebt voor 1 van de 2.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk niet hoeveel spaarcentjes jij hebt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee lekker FOK!'en de hele dag dat is productief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |