Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:11 schreef BoefB2 het volgende:
Ik ga ze allemaal spelen, maand september word kluizenaarsmaandje.
Weekje vrij genomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:11 schreef BoefB2 het volgende:
Ik ga ze allemaal spelen, maand september word kluizenaarsmaandje.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:12 schreef tuut-chips het volgende:
Shit man die Franklin trailer had zo uit GTA:SA kunnen komen
Ik ben ook al een beetje kijken voor een leuke 2ehandsequote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb mijn PS3 onlangs verkocht
maar weer een nieuwe halen
Ik ken het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in dubio, nu die PS4 rond die feestdagen er ook aan zit te komen
Serieus? Dan ga ik voor ps4.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in dubio, nu die PS4 rond die feestdagen er ook aan zit te komen
Maar het is natuurlijk ook nog niet zeker of die op de nieuwe consoles komt he. Mij lijkt het wel maar je weet het nooitquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik voor ps4.
Dan word september geen kluizenaarsmaandje maar ga ik hem compleet negeren.
Wacht wel tot december
Als ze backwards compatible zijn kun je 'm gewoon kopen toch? Ze zullen de graphics e.d. er niet voor gaan aanpassen gok ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk ook nog niet zeker of die op de nieuwe consoles komt he. Mij lijkt het wel maar je weet het nooit
Hier juist exact andersom. Michael is het enige personage dat me aanspreekt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Spies het volgende:
Trailers zijn echt vet. Franklin en Trevor lijken me toffe personages, Michael spreekt me wat minder aan.
Ik zei het je! Je ziet in de trailer van Franklin genoeg hints, groene kleding ook enz.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:00 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de graffiti links onderin.
GROVE STREET HOMIE!
Precies, en dat vind ik echt tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:02 schreef TC03 het volgende:
Rockstar combineert meerdere 'sferen' met de drie personages. Michael komt duidelijk overeen met Vice City (hoor de muziek in de eerste trailer al), Franklin is typisch San Andreas en Trevor is voor hen die de dorpjes in SA zo vet vonden (iedereen dus).
Serieus jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Kutquote:
Laat hem lekker aids krijgen met zijn gejankquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Drugs niet en GTA welquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Maar even serieus?
Ze gaan GTA toch niet verbieden hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |