SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luistert ze aandachtig naar de tekst?quote:
Wel een paar in het rood maar verder is het inderdaad nogal sombertjes allemaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef GoWithIt het volgende:
Wel veel zwart allemaal zeg, waar is de vrolijkheid, de kleur?
1 vrouw gezien in een oranje jurk
Ja, of hele donkere kleuren, heel donkerblauw bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een paar in het rood maar verder is het inderdaad nogal sombertjes allemaal.
Alleen kleine hoedjes mochten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie veel vrouwen met een hoed(je). Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dat niet mocht?
Mag wel maar volgens mij liever niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie veel vrouwen met een hoed(je). Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dat niet mocht?
De camera's hangen aan een kabel of op een kraanarm.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:14 schreef DemonRage het volgende:
Drones waren toch verboden tijdens de kroning?
quote:
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mag wel maar volgens mij liever niet.
Die gaat de rups brengen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
zanger rinus gearriveerd.
[ afbeelding ]
Zouden zijn bodyguards ook meemogen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef alors het volgende:
Oh een koopvod! Laat het Wilders niet zien.
Nee, dat is een staatshoofdquote:
Zolang er belasting over wordt betaald, vindt hij het geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef alors het volgende:
Oh een koopvod! Laat het Wilders niet zien.
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
iedereen pronken met zijn onderscheidingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.Wehehe en misschien avondvierdaagse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.Er zijn genoeg geruchten dat hij de laatste kilometers flink is geduwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem als iedereen even niet kijkt.quote:
Als iedereen weg is voor de spiegel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Stiekem als iedereen even niet kijkt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee, het is een inhuldiging en geen kroning.
jammerquote:
Nee man, dat is juist mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef Auti het volgende:
Wheheheheh vorstelijke missies in een connexxion bus.
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef Auti het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef Auti het volgende:
Zal wel een europese aanbesteding geweest zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef JimboSlice het volgende:
Wat een verschrikkelijke armoe dat ze allemaal uit connexxion bussen moeten stappen trouwens
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zal wel een europese aanbesteding geweest zijn.
Dat dan weer wel, lekker nuchter en normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenGewoon met de bus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld, waren ze met een Fyra gebracht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
En dan eerst naar Amsterdam Centraal met een sprinter zonder toilet natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef detulp050 het volgende:
Moeten al die koninklijke gasten in een stadsbus? Wat een armoede!
Bij de opening van de stormvloedkering moest het hele zooitje staatshoofden ook in een bus. Mitterand weigerde dat en kwam met zijn auto alle aandacht opeisen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:21 schreef detulp050 het volgende:
Moeten al die koninklijke gasten in een stadsbus? Wat een armoede!
Die had er in Osdorp al uit gemoeten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zag ik nou net een sheik uit een bus stappen ?!?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
die prinsen en shit komen niet in de stadsbus. Die komen in een luxe volvo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef icloud het volgende:
Wat moeten de buitenlandse gasten wel niet denken, ze moeten allemaal in zo ordinair veevoer/telfort limousine.
Dan waren ze er morgen nog nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld, waren ze met een Fyra gebracht.
ministers van staat zitten vast!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef Rickazio het volgende:
Minister van verkeer vast in het verkeer
lol bedankt !quote:
Geert is er gewoon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef Loop-y het volgende:
Is Geert er wel? Heb m nog niet gezien
Welke kamerleden komen niet?
Armoede? waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol bedankt !
Wat een armoede.
presentatorquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef Adelante het volgende:
Harrie Wijnvoord (moderator) op ARD. Wat is in het Duits moderator?
Die Turkse van Groen Links iigquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef Loop-y het volgende:
Is Geert er wel? Heb m nog niet gezien
Welke kamerleden komen niet?
De verantwoordelijk minister zal voor de leeuwen gaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef Rickazio het volgende:
Minister van verkeer vast in het verkeer
quote:
Ja, die komt de hele kermis opkopen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
24u banquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
FLIKKER NOU EENS OP MET AL DIE KUTTYFUSAIDSHOERENKINDEREN STEEDS
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Pilletje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Geil toch johquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Hij wil er dan wel een voetbalclub bij krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, die komt de hele kermis opkopen.
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langsquote:
Ze haden beter zo'n negerinnengospelkoor in kunnen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
Ze zingen joy maar ik vind het niet echt joyful klinken.
Het blijven grefo's natuurlijk, godvrezend en wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
Ze zingen joy maar ik vind het niet echt joyful klinken.
Heej ik ben ook totaal niet gek op kinderen, maar dat was wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langs
Toegegeven, ik snap het wel, de vorige keer dat ze een van de grote mensen iets lieten doen, was het John Ewbank
Inderdaad, wéér kinderen is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik ben ook totaal niet gek op kinderen, maar dat was wel een beetje overdreven
Nou er staat een vent met een zwaard... dus je hand is er zo af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe ver zou je komen als je op die kroon afstormt en ermee probeert weg te rennen..
vieze racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denkt ijsmeis daar ook zo overquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langs
Toegegeven, ik snap het wel, de vorige keer dat ze een van de grote mensen iets lieten doen, was het John Ewbank
Dit vind ik echt prachtige outfitsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef Knaller het volgende:
Onze Koninklijke wacht hebben wel kleine mutsjes vergeleken met:
[ afbeelding ]
En wie gaat dat betalen ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef super_tekkel het volgende:
die gasten komen gewoon met connexion bussen!
Dit is wel wat makkelijker uitstappen voor die oudjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef fratsman het volgende:
Hadden ze daar nou geen limousines voor kunnen regelen? Zo armoedig, zo' n busje.
Hij wacht nog steedsquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef FredVleespet het volgende:
Charles heeft ook vaak meegedaan aan de Avondvierdaagse zo te zien
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef FredVleespet het volgende:
Charles heeft ook vaak meegedaan aan de Avondvierdaagse zo te zien
Ja, terwijl hij dus al voor de tweede keer een inhuldiging in Nederland meemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Charles denkt nu: kut wanneer ben ik eens aan de beurt.
anne is je vriendinnetje toch? of haal ik weer wat mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heb ik ermee te maken wat ijsmeis ergens over denkt?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef icloud het volgende:
[..]
anne is je vriendinnetje toch? of haal ik weer wat mensen door elkaar.
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef icloud het volgende:
[..]
anne is je vriendinnetje toch? of haal ik weer wat mensen door elkaar.
Sowieso moonen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
Je zal maar vast staan in het verkeer en zo'n bus met Koninklijke hoogheden staat naast je
Ideaal toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen heeft zijn/haar eigen slaafje mee
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
Je zal maar vast staan in het verkeer en zo'n bus met Koninklijke hoogheden staat naast je
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
Lubbers had al weer een telefoonnummer te pakken.
Druk druk druk...quote:
Straks nog een lekkere kont.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
Lubbers had al weer een telefoonnummer te pakken.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Morgan Freeman, ook een toffe knakker.
en dan je kaartje moeten laten zien met stoelmummer eropquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef Evertjan het volgende:
je zou maar op de verkeerde stoel gaan zitten
Mag niet. Willem moet de hoogste in rang zijn dus alleen troonopvolgers/vice-presidenten enzo.quote:
de Ajaxbus wordt momenteel opgepoetst.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef N00dles het volgende:
Waarom komt iedereen met zo'n pauperbus van de Connexxion aankakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |