SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luistert ze aandachtig naar de tekst?quote:
Wel een paar in het rood maar verder is het inderdaad nogal sombertjes allemaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef GoWithIt het volgende:
Wel veel zwart allemaal zeg, waar is de vrolijkheid, de kleur?
1 vrouw gezien in een oranje jurk
Ja, of hele donkere kleuren, heel donkerblauw bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een paar in het rood maar verder is het inderdaad nogal sombertjes allemaal.
Alleen kleine hoedjes mochten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie veel vrouwen met een hoed(je). Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dat niet mocht?
Mag wel maar volgens mij liever niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie veel vrouwen met een hoed(je). Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dat niet mocht?
De camera's hangen aan een kabel of op een kraanarm.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:14 schreef DemonRage het volgende:
Drones waren toch verboden tijdens de kroning?
quote:
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mag wel maar volgens mij liever niet.
Die gaat de rups brengen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
zanger rinus gearriveerd.
[ afbeelding ]
Zouden zijn bodyguards ook meemogen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef alors het volgende:
Oh een koopvod! Laat het Wilders niet zien.
Nee, dat is een staatshoofdquote:
Zolang er belasting over wordt betaald, vindt hij het geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef alors het volgende:
Oh een koopvod! Laat het Wilders niet zien.
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
iedereen pronken met zijn onderscheidingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.Wehehe en misschien avondvierdaagse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl WA zelf waarschijnlijk de enige is met een medaille die hij daadwerkelijk heeft verdiend.Er zijn genoeg geruchten dat hij de laatste kilometers flink is geduwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem als iedereen even niet kijkt.quote:
Als iedereen weg is voor de spiegel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Stiekem als iedereen even niet kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |