24u banquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
FLIKKER NOU EENS OP MET AL DIE KUTTYFUSAIDSHOERENKINDEREN STEEDS
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Pilletje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Geil toch johquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Hij wil er dan wel een voetbalclub bij krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, die komt de hele kermis opkopen.
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langsquote:
Ze haden beter zo'n negerinnengospelkoor in kunnen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
Ze zingen joy maar ik vind het niet echt joyful klinken.
Het blijven grefo's natuurlijk, godvrezend en wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
Ze zingen joy maar ik vind het niet echt joyful klinken.
Heej ik ben ook totaal niet gek op kinderen, maar dat was wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langs
Toegegeven, ik snap het wel, de vorige keer dat ze een van de grote mensen iets lieten doen, was het John Ewbank
Inderdaad, wéér kinderen is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik ben ook totaal niet gek op kinderen, maar dat was wel een beetje overdreven
Nou er staat een vent met een zwaard... dus je hand is er zo af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe ver zou je komen als je op die kroon afstormt en ermee probeert weg te rennen..
vieze racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denkt ijsmeis daar ook zo overquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze blijven maar komen met al die kinderen. Ik haat kinderen potverdrie, en ze komen aan de lopende band langs
Toegegeven, ik snap het wel, de vorige keer dat ze een van de grote mensen iets lieten doen, was het John Ewbank
Dit vind ik echt prachtige outfitsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef Knaller het volgende:
Onze Koninklijke wacht hebben wel kleine mutsjes vergeleken met:
[ afbeelding ]
En wie gaat dat betalen ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef super_tekkel het volgende:
die gasten komen gewoon met connexion bussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |