Nee natuurlijk niet. Dit is alleen voor de foto.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, want die heeft ook echt duizenden kilometers gefietst
[..]
Heeft er iemand feedback? Heb momenteel elke maandag kettlebelltraining. Wil dit schema pakken voor de woensdag en de zaterdag.quote:3*6 Benchpress
3*6 Squat
5*3 Clean & jerk
3*6 Seated Row
3*6 Cable flyes
3*6 Reverse flyes
3*6 Front raises
3*6 Front lat pulldown
3*6 Tricep pushdown
3* failure Wrist curls
3* failure Plate swings
3* failure fingertip pushups
3*20 sec stretches (per stretch)
Priceless, thanks!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
Check hoe vet! Misschien handig voor de OP.
Veel duidelijker gaat het niet worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badass foto.quote:
exrx.net ain't got shit op deze gifjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
We hebben al een site voor zulke dingen, http://www.exrx.net/
serieus?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
exrx.net ain't got shit op deze gifjes.
Hoe krijg je zoveel oefeningen in een training?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heeft er iemand feedback? Heb momenteel elke maandag kettlebelltraining. Wil dit schema pakken voor de woensdag en de zaterdag.
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef 16meter het volgende:
om nog maar te zwijgen over de shoulder press op een bosu ball
Chins blijven doen. Die pullups komen vanzelf welquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe chin ups met handpalmen tegen elkaar. Maar in babylove SS staat dat je beter wide grip overhand pull ups kunt doen, maar ik kan daar niet eens 1 rep van doen.
In de gym waar ik die chin ups doe heb je zo'n zadel die je met gewicht kan stacken om de oefening lichter te maken. Dan zou ik eventueel wel wide grip pull ups kunnen doen.
We hebben ook een ander rek waar je een bankje onder kan zetten en dan wide grip pull up negatives kan trainen.
Maar wat is nou beter voor mij? Chins blijven doen of assisted wide grip pulls ups of negatives?
41 sets?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heeft er iemand feedback? Heb momenteel elke maandag kettlebelltraining. Wil dit schema pakken voor de woensdag en de zaterdag.
Tempo maken, ben er in ongeveer 1 uur en een kwartier mee klaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel oefeningen in een training?
Pullups lukken niet fatsoenlijk, dus of chinups, lat pulldowns of negative pullups. Wat zijn de voordelen van deze drie oefeningen ten opzichte van elkaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
41 sets?
Ik doe ongeveer 20 sets per training, en dat is al vrij veel.
Zou de intensiteit omhoog gooien en volume omlaag. Dan heb je aan 6-8 oefeningen echt wel genoeg.
Verder zou ik ipv lat pulldowns pull-ups doen.
Dan geloof ik niet dat je gewichten hoog genoeg zijn. Ben je eigenlijk een beetje cardio aan het doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tempo maken, ben er in ongeveer 1 uur en een kwartier mee klaar.
Setje van 3*6 is toch gewoon in 5-6 minuten te doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet dat je gewichten hoog genoeg zijn. Ben je eigenlijk een beetje cardio aan het doen.
Ja soort bodypumpquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet dat je gewichten hoog genoeg zijn. Ben je eigenlijk een beetje cardio aan het doen.
Grip trainers overweeg ik inderdaad om te halen dan haal ik de fingertip pushups en de plateswings eruit. Vanaf 110 kilo deadlift trek ik het alleen niet meer met mn overhand grip. Heb je suggesties met betrekking tot grippers en waar te kopen trouwens?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef 16meter het volgende:
Grip verbeteren: voornamelijk zwaar liften (serieus).
Misschien van die grip trainers kopen en daar wat oefeningen mee doen op rustdagen.
En na afloop van je training wat hangs doen met een handdoek. Kun je evt. je chin-ups ook mee doen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grip trainers overweeg ik inderdaad om te halen dan haal ik de fingertip pushups en de plateswings eruit. Vanaf 110 kilo deadlift trek ik het alleen niet meer met mn overhand grip. Heb je suggesties met betrekking tot grippers en waar te kopen trouwens?
altijd 2 paar kopen. 1-tje die je makkelijk kan om op te warmen, en 1-tje voor werksetjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef seto het volgende:
Zat laatst ook eraan te denken om van die grip trainers te kopen, zijn alleen nogal prijzigWerd ook geadviseerd om er echt sets mee te doen en op dagen waar je grip veel wordt gebruikt (bijv. deadlift dag).
Welke grippers heb je liggen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef 16meter het volgende:
Ik heb nog een paar van die dingen liggen.
Zijn evt. wel te koop/te ruil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |