Whey Perfection is beter maar wel duurderquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:19 schreef Boydie12 het volgende:
Is dit goede Whey? goedkoopste die ik zo kan vinden : http://www.bodyenfitshop.(...)ition/total-protein/
Die teksten die ze schrijven zijn ookquote:
Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
De Total Protein is een blend van snelle en langzame eiwitten, daarnaast bevat de Total Protein voor ongeveer 50% plantaardige eiwitbronnen (soja en tarwe eiwit). Hierdoor is de structuur en smaak totaal anders. Als je voor smaak en kwaliteit kiest, zit je met de Whey Perfection echt stuken beter. De Total Protein is echt een budget eiwitproduct,quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Boydie12 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey Perfection is beter maar wel duurder
[..]
zou je misschien kort uit kunnen leggen waarom dat zo is ?
Sta je wel stevig met beide hielen op de grond?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wiebel heel veel tijdens squat. Hoe kan ik dit verminderen? Kan het komen doordat ik train met zaalvoetbalschoenen?
Je hebt pas 2x getraind. Je lichaam moet nog wennen aan de beweging. Als je het volgens de aanwijzingen doet, wordt het vanzelf beter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wiebel heel veel tijdens squat. Hoe kan ik dit verminderen? Kan het komen doordat ik train met zaalvoetbalschoenen?
Hmm, ik dans soort van op mijn hielen zeg maar, kan gewicht niet 50-50 zetten op beide benen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sta je wel stevig met beide hielen op de grond?
Je moet wel je hielen in de grond drukken, maar wel op je hele voet staan natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm, ik dans soort van op mijn hielen zeg maar, kan gewicht niet 50-50 zetten op beide benen.
Ik stond ook altijd erg instabiel (niet alleen met squats) bleek mn rechterbeen meer als een centimeter korter te zijn. Nu met speciale zolen gaat alles een stuk stabielerquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo'n review is wel leuk, maar smaak verschilt enorm per persoon. Je kan beter zo'n mixed pakketje kopen om zelf te proeven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:51 schreef Archibaltus het volgende:
Ik zag hier een tijd geleden een review staan over de Whey Perfection smaken, dacht door Levolution. Wil die nog een keer doorlezen maar kan hem niet meer vinden.![]()
Iemand die hem kan vinden?
Thanks!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Questular het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Levolution&about=Whey¬intopic=0
Dit. Mits in de aanbieding. Anders is Dymatize Elite 7 goedkoper. Bovendien heeft die minder suikers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Snakey het volgende:
Ik zou dan voor deze gaan. Mix van whey en casein. http://www.bodyenfitshop.(...)ion/perfect-protein/
Was Dymatize niet laatst ontmaskerd omdat ze minder eiwitten in hun whey hadden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Mits in de aanbieding. Anders is Dymatize Elite 7 goedkoper. Bovendien heeft die minder suikers.
AANBIEDING NICEquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Snakey het volgende:
Ik zou dan voor deze gaan. Mix van whey en casein. http://www.bodyenfitshop.(...)ion/perfect-protein/
Mooi verhaal idd!quote:
Ik vind als beginner bepaalde spiergroepen 1x per week doen niet echt optimaal. Ben zelf overgegaan op een SS-achtig schema met borst en benen 2x, rug 1,5x en schouders 1x per week.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben nu ongeveer 7 maanden bezig, doel is hypertophy.
En ik had de deadlift op leg day gedaan omdat je daar ook erg de hamstrings mee pakt, maar deze kan beter naar de rug dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |