Doe eens normaal tegen mijn broertje!quote:Op maandag 29 april 2013 23:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
ajacied422, jij hier
jij bent te jong hiervoor, doei.
Hou je veilig
Hou je veilig, Syntix.quote:Op maandag 29 april 2013 23:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
ajacied422, jij hier
jij bent te jong hiervoor, doei.
Hou je veilig
Belachelijk dat ze is opgepakt...iedereen heeft recht op een mening.quote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen!! wat weet ik niet, maar ik zeg doen..
Muah, tegen de monarchie kan dan ook wel.quote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Loop-y het volgende:
Tegen de monarchie zijn
Ceremonieel koningsschap is het beste
Op die leeftijd gooide jij al waxinelichthouders zeker.quote:Op maandag 29 april 2013 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
Nou met 15 zwaaide ik niet naar de gouden koets hoor...
Nu niet meer?quote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nope, ze hield van the rolling stones, duh...
quote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ze lijkt mij redelijk intelligent. Dus nee
Nee, want die waren er toen nog niet, wij gooiden ploegscharen...quote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op die leeftijd gooide jij al waxinelichthouders zeker.
Jawel, met een wijntje en een shagje en dan YT opzetten, wat denk jij?quote:
Dat zou wel leuk zijn, kijkje achter de schermen. Voeten op tafel, chips, dat werk.quote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, met een wijntje en een shagje en dan YT opzetten, wat denk jij?
Net als mijn schoonmoeder en -vader...
Dat was vorige keer ook zo tof, gewoon keiharde, tv-onvriendelijke waarheid (en verbijsterde gezichten).quote:
Als het nodig is om d'r haar mond te laten houden.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook zo tof, gewoon keiharde, tv-onvriendelijke waarheid (en verbijsterde gezichten).
Denk je dat ze anders zijn dan wij, die hebben internet ook ontdekt hoor...quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, kijkje achter de schermen. Voeten op tafel, chips, dat werk.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef Monolith het volgende:
Als het nodig is om d'r haar mond te laten houden.
Oja, die heb ik wel gezien.quote:
Nee tuurlijk denk ik dat niet. Ik vraag me altijd af, zouden ze ook op FOK! kijken of zijn ze meer van Tweakers?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je dat ze anders zijn dan wij, die hebben internet ook ontdekt hoor...
dacht dat Karina Bea was...quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk denk ik dat niet. Ik vraag me altijd af, zouden ze ook op FOK! kijken of zijn ze meer van Tweakers?
Mm, ik denk dat niet dat ze wereldvreemde nerds zijn, dus wrs zouden ze eerder FOK! kiezen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk denk ik dat niet. Ik vraag me altijd af, zouden ze ook op FOK! kijken of zijn ze meer van Tweakers?
quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een kritisch geluid is niks mis....jammer dat we dat bij de VARA de afgelopen weken zo weinig hebben gehoord.
Ik weet niet wat hun invloed was bij Shell. Maar dat van die wapendeal was ik eerlijk gezegd vergeten. Daar hebben ze geen schone handen gehouden.quote:
"Epileptische aanval."quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Die Joanna ligt binnenkort in de gracht met een steen om haar nek.
In een democratie?quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Die Joanna ligt binnenkort in de gracht met een steen om haar nek.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:27 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Nee, maar die zitten wel op het niveau van The Beatles en The Stones
De Megalomaan gaat weer golven.quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mooi man lekker tegen Jules in. En daarna Jeroen oraal trakteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |