dacht dat Karina Bea was...quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk denk ik dat niet. Ik vraag me altijd af, zouden ze ook op FOK! kijken of zijn ze meer van Tweakers?
Mm, ik denk dat niet dat ze wereldvreemde nerds zijn, dus wrs zouden ze eerder FOK! kiezen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk denk ik dat niet. Ik vraag me altijd af, zouden ze ook op FOK! kijken of zijn ze meer van Tweakers?
quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een kritisch geluid is niks mis....jammer dat we dat bij de VARA de afgelopen weken zo weinig hebben gehoord.
Ik weet niet wat hun invloed was bij Shell. Maar dat van die wapendeal was ik eerlijk gezegd vergeten. Daar hebben ze geen schone handen gehouden.quote:
"Epileptische aanval."quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Die Joanna ligt binnenkort in de gracht met een steen om haar nek.
In een democratie?quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Die Joanna ligt binnenkort in de gracht met een steen om haar nek.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:27 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Nee, maar die zitten wel op het niveau van The Beatles en The Stones
De Megalomaan gaat weer golven.quote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mooi man lekker tegen Jules in. En daarna Jeroen oraal trakteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |