Voor 50 cent op de rommelmarkt?quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze is nu bezig de beeldjes te vernietigenmaakt niet uit, heeft ze toch gekocht!
Arme N.quote:Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb m'n headset af gedaan, kan m'n vrouw meeluisteren, gedeelde smart
quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die een tijdje in je footer heeft gestaan.
je bent de hele dag aan het verzamelen geweestquote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Overvloed op the interwebz momenteel.
Nee hoor.... 5 minuutjes.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
je bent de hele dag aan het verzamelen geweest
Echt.....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef robdriessen het volgende:
Voute shows zijn als drugs. Je weet dat je er ver van weg moet blijven, en toch keer je telkens terug.
Ik hou wel van walgelijke shit, ik heb straks geen luisteraars over, die liggen dan allemaal in de greppel te kwijlenquote:
Mijn hersens zitten straks over mijn beeldschermquote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou wel van walgelijke shit, ik heb straks geen luisteraars over, die liggen dan allemaal in de greppel te kwijlen
embryoquote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
En Melting straks maar in een hoekje in de foetushouding liggen snikken: "Niemand begrijpt mij en mijn muziek!"
Spontane zelfexplosie?quote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn hersens zitten straks over mijn beeldscherm
Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.
lekker warm ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog steeds van toepassingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef MsMessy het volgende:
Melting wat draait je nu weer voor shit, mijn trommelvliezen rotten spontaan weg.
Hij heeft gewoon 2 nummers uitgebracht!quote:
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is moeilijk typen als je met je toetsenbord je hoofd probeert kapot te krijgen.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uccie krijgt een staatsbegrafenis met doedelzakken
En prinselijke liederen!quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Auch, die is gemeenquote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |