Nog niet gelezen, komt nog wel. Man, ga uitloggen, drank innemen en vrouwtjes versieren. FOK! wacht welquote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Had je mijn culinaire recentie nog gelezen die ik gisteren of eergisteren had gepost?
Het eten hier is echt ongelooflijk!
Ik ben nu trouwens aardig teut. De plaatselijk mojito's hier man, met gember of met verse peper!Duur, maar je krijgt wel een halve emmer vol met groente en fruit!
De hele fucking schijf van 5 zit er in!
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, komt nog wel. Man, ga uitloggen, drank innemen en vrouwtjes versieren. FOK! wacht wel
Uhm, dat was niet MIJN actielijstje, maar een aansporing naar jou toequote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt je prioriteiten goed ja!
Have fun!
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhm, dat was niet MIJN actielijstje, maar een aansporing naar jou toeJIJ, ToT, NU UITLOGGEN EN LEUKERE DINGEN GAAN DOEN DAN FOK!KEN
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben jij wel goed genoeg voor de kringloopwinkel?
Ik had begrepen dat Vout nog wat goed te maken had, vanwege zijn afwezigheid zaterdagavond.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef robdriessen het volgende:
Die Vout en Melting zijn ook niet van de radio te slaan!
Ja maar ..... als Vout iets goed maakt, dan heft dat elkaar toch op?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Vout nog wat goed te maken had,
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar ..... als Vout iets goed maakt, dan heft dat elkaar toch op?
Ik las voutmeldingquote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef robdriessen het volgende:
Die Vout en Melting zijn ook niet van de radio te slaan!
Mooi.... om 19.11 ga ik starten!quote:
Vreselijk...quote:
Die andere draai ik binnenkort nog wel eens.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:34 schreef Kally het volgende:
Zwab is hier, SAM zou het moeten doen, dus duimen donderdag
Lila pause was best lekker altijd. Vooral de aardbei-yoghurt variant.quote:
Ik had niet verwacht dat je nu al zou luisteren.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef robdriessen het volgende:
Voute shows zijn als drugs. Je weet dat je er ver van weg moet blijven, en toch keer je telkens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |