Voor 50 cent op de rommelmarkt?quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze is nu bezig de beeldjes te vernietigenmaakt niet uit, heeft ze toch gekocht!

Arme N.quote:Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb m'n headset af gedaan, kan m'n vrouw meeluisteren, gedeelde smart

quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die een tijdje in je footer heeft gestaan.

je bent de hele dag aan het verzamelen geweestquote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Overvloed op the interwebz momenteel.

Nee hoor.... 5 minuutjes.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
je bent de hele dag aan het verzamelen geweest

Echt.....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef robdriessen het volgende:
Voute shows zijn als drugs. Je weet dat je er ver van weg moet blijven, en toch keer je telkens terug.

Ik hou wel van walgelijke shit, ik heb straks geen luisteraars over, die liggen dan allemaal in de greppel te kwijlenquote:

Mijn hersens zitten straks over mijn beeldschermquote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hou wel van walgelijke shit, ik heb straks geen luisteraars over, die liggen dan allemaal in de greppel te kwijlen

"
 "

embryoquote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
En Melting straks maar in een hoekje in de foetushouding liggen snikken: "Niemand begrijpt mij en mijn muziek!"

Spontane zelfexplosie?quote:Op maandag 29 april 2013 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn hersens zitten straks over mijn beeldscherm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |