Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb deze extra hard gezet om tot rust te komen, mijn hele lichaam kwam tot ontlading (ik scheet in m'n broek dus), echt fijn.
lekker warm ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog steeds van toepassingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef MsMessy het volgende:
Melting wat draait je nu weer voor shit, mijn trommelvliezen rotten spontaan weg.
Hij heeft gewoon 2 nummers uitgebracht!quote:
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is moeilijk typen als je met je toetsenbord je hoofd probeert kapot te krijgen.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uccie krijgt een staatsbegrafenis met doedelzakken
En prinselijke liederen!quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Auch, die is gemeenquote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |