Nu twitteren ze alles in protest.quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef alors het volgende:
Wat een mensen op de been toendat lukt niet meer nu, heb ook niet het idee dat het zin heeft
Dat was begin jaren '90 ja. Man wat een indoctricatiequote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij was dat '90... kan me nog speciale lessen op de basisschool herinneren.
Wat dacht je van het liken van een post of Facebook?quote:
Jaaaa! Inderdaad!quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij was dat '90... kan me nog speciale lessen op de basisschool herinneren.
Ja iddquote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten is op dit gebied zo ergerlijk.
Eens.quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was wel degelijk een probleem, maar de uitstoot van de stoffen die zure regen veroorzaken is sterk afgenomen. Bijvoorbeeld door het verplicht stellen van katalysatoren op auto's.quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat was begin jaren '90 ja. Man wat een indoctricatie
Ik begin die kerel sowieso zat te worden. Veel te geforceerd, om het maar vooral niet met 'de verwarde massa' eens te zijn. En dan dat elitaire stemmetje..quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zult dat maar allemaal moeten lezenquote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Je kan Whatsappen naar NOS op 3 morgen
[ afbeelding ]
Geen Hyves-pagina?quote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Je kan Whatsappen naar NOS op 3 morgen
[ afbeelding ]
Wat? Volemdam? 12.quote:
Toen de kouwe schotel nog warm was, de sex nog vies en de lucht nog schoonquote:
"Heard about the guy who fell off a skyscraper? On his way down past each floor, he kept saying to reassure himself: So far so good... so far so good... so far so good. How you fall doesn't matter. It's how you land."quote:
Waarom? Het is toch zo? Het zal je maar gezegd worden.quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef BlackLining het volgende:
Kan dit weg? Kom op zeg, wat een dramatisch gezeverIk krijg er werkelijk jeuk van
Hij gaat nog even doorquote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef fratsman het volgende:
Oh god, hij springt weer in de slachtofferrol hoor.Paar weken geleden bij P&W ging het hem ook zo goed af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |