quote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Nogal vaak naar de luchtmachtbasis geweest daar, maar toen waren ze er nog mee bezig. De laatste keer dat ik er was hadden ze het klaar, maar toen was ik niet met de motor.
Meestal is hoe breder, hoe lastiger in de bocht te krijgen. Beter orginele maat aanhouden, is meestal het beste.quote:Op maandag 29 april 2013 20:26 schreef BlackLining het volgende:
Toch jammer dat banden zo duur zijn steeds. Zou graag eens willen proberen tussen 150/70, 160/60 en 160/70, maar ja. Om nou drie banden aan te schaffen en in te rijden..
Yeap, meestal wel. Maar zo'n beetje iedereen met een Bandit zegt liever een 160 te hebben dan 150. Spreekt elkaar een beetje tegen. Maar goed, wie moet je dan geloven. De fabrikant met 18 jaar oude berekeningen, of ervaringen van rijders..quote:Op maandag 29 april 2013 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal is hoe breder, hoe lastiger in de bocht te krijgen. Beter orginele maat aanhouden, is meestal het beste.
Dan zou ik voor de ervaring van andere rijders afgaan. Net wat ik zei, meestal. Maar dat betekend niet dat het altijd zo is.quote:Op maandag 29 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Yeap, meestal wel. Maar zo'n beetje iedereen met een Bandit zegt liever een 160 te hebben dan 150. Spreekt elkaar een beetje tegen. Maar goed, wie moet je dan geloven. De fabrikant met 18 jaar oude berekeningen, of ervaringen van rijders..
Anderzijds is dat dus overmaat, en die gaan wat boller staan. Zou die weer wat makkelijker erin moeten rollen. Vandaar dat een kleinere hoogte op de 160 band (x/60) er ongeveer hetzelfde uitkomt als een hoogte van 70 op een 150 bandje..
Neuh, morgen met maten naar Tilburg. Vanavond in de jacuzzi film kijken en biertjes drinkenquote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Iedereen doet zekers koninginnenacht vieren.
Pieter Vrede pleinquote:Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Neuh, morgen met maten naar Tilburg. Vanavond in de jacuzzi film kijken en biertjes drinken
Yeah, nu op naar Amsterdam.quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Iedereen doet zekers koninginnenacht vieren.
Meh, ik twijfel. Als ik de deur uitloop zit ik er al middenin. Niet Amsterdam maar Enschede dan.quote:
Nee, echt niet.quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Iedereen doet zekers koninginnenacht vieren.
ik heb een chauffeur morgenquote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef Mirgeam het volgende:
Ben nog treintjes aan het rijden; morgen ook, levert me zo'n 300-350 euro netto op
vrije dag inleveren + 200% loon
Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel.quote:Op maandag 29 april 2013 22:07 schreef Salatrel het volgende:
het is dan wel op BMW's maar
http://patagoniabackroads.com/
![]()
Dat nummer uit dat fillmpje?quote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel.
Mooi filmpje btw.Nu wil ik weer een 1200GS!
![]()
Edit: Nu zoek ik naar het nummer, maar kan t maar niet vinden![]()
Big Thanks!quote:
mort je dat kanaal eens bekijken ze hebben wel meer mooie filmpjesquote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel.
Mooi filmpje btw.Nu wil ik weer een 1200GS!
![]()
Edit: Nu zoek ik naar het nummer, maar kan t maar niet vinden![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mort je dat kanaal eens bekijken ze hebben wel meer mooie filmpjes
Kijk naar Long Way Round. KTM dacht dat ze het nooit zouden halen, maar op die zware BMW's deden ze het toch maar even.quote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel.
Mooi filmpje btw.Nu wil ik weer een 1200GS!
![]()
Edit: Nu zoek ik naar het nummer, maar kan t maar niet vinden![]()
ook niet zonder pech hoorquote:Op maandag 29 april 2013 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kijk naar Long Way Round. KTM dacht dat ze het nooit zouden halen, maar op die zware BMW's deden ze het toch maar even.
Dat was ook een behoorlijke ramp gezien de foto's en verhalen. Daar wil je echt niet rijden.quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
New Delhi, ik moet er niet aan denkenIk ben in Beijing en Hong Kong geweest. Moet er niet aan denken om daar motor te rijden
of om uberhaupt terug te gaan daarheen, hehe
Daar heen rijden lijkt me wel machtig mooi. Jammer dat je niet de hele wereld rond kunt op een motor.quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat was ook een behoorlijke ramp gezien de foto's en verhalen. Daar wil je echt niet rijden.
Jezusquote:Op maandag 29 april 2013 20:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn bandjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt geen recht van spreken, met je moeder-aller-schaamrandenquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Jezuswel eens van schaamrandjes gehoord? gá jij wel de bocht om af en toe?
Dude; alleen de allerallerbuitenste noppen van de achterband zijn ongebruikt; logisch ook, want die krijg je alleen op straat als het achterwiel eruit ligt.quote:Op maandag 29 april 2013 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, met je moeder-aller-schaamranden
Wanna put your money where your mouth is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef BlackLining het volgende:
Dan heb je schuurpapier gebruikt, want als je op die achterband zo schuin gaat is er no way dat hij nog recht wil komen
Neuh, dan ga ik liever zelf even een nieuw achterbandje halenquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanna put your money where your mouth is?
Knietje ga je niet redden op dat paard van mij; dan ben je écht heel goed bezig, maar steppies krijg ik anytime aan de grond, óók met deze achterband; geen enkel probleemquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, dan ga ik liever zelf even een nieuw achterbandje halen
En toch zou ik wel iemand een knietje aan de grond willen zien rijden met een autoband, whehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zit je te hoog voor zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Knietje ga je niet redden op dat paard van mij; dan ben je écht heel goed bezig, maar steppies krijg ik anytime aan de grond, óók met deze achterband; geen enkel probleem
Ja, denk het wel. Door het brede stuur is ernaast hangen sowieso niet te doen, en ik rijd meer SM-style, dus ik blijf rechtop zitten in de bochtenquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zit je te hoog voor zeker?
Mij lukt het ook niet op de Bandit overigens, kom een centimeter of 3, 4 tekort. Sinds het begin van de winter niet echt meer geprobeerd eigenlijk, en nu is die band er wat te kut voor. Als het nieuwe bandje er onder ligt gaan we eens een poging wagen
Over kneedowns gesproken, gaat er nog iemand het crashlijstje van april aanvullen met nummer 10?
Haaks op het asfalt, soms blijf ik ook in lijn met de motor zitten, ligt er een beetje aan of ik haast heb en hoe hard het gaat denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
Rechtop als in lijn met de fiets, of haaks op het asfalt?
Als ik laten we zeggen 'normaal' rij blijf ik in lijn met de fiets, maar eigenlijk vind ik kort en snel manoeuvreren minstens zo leukEn dan blijf ik een stuk meer rechtop ten opzichte van het asfalt. Bandit is ook niet echt een supersport fiets natuurlijk, je zit er ook vrij rechtop. En voor zo'n KD geintje moet je inderdaad ernaast gaan hangen, wat op de Bandit ook inhoud dat je naar achteren schuift op het zadel en wat meer naar voren buigt, anders kun je je armen niet kwijt. En dat mist er bij mij nog een beetje. Iets verder naar binnen hangen nog.
Maar dan wil ik dus een nieuw bandje eerstAchterwiel wordt me wat te nerveus als er ook maar een klein randje op de weg zit. Daarom zit ik te kijken naar een 160/60 achterband, net wat meer loopvlak aan de grond.
Ik zit ook altijd ongelofelijk moeilijk te doen als er van die tusseneilanden tussen de twee rijbanan liggen. Ik meot en zal daar heel overdreven omheen slalomen ookal kan ik in principe gewoon rechtdoor als ik in het midden blijf
Schuurpapier? Ik denk eerder hamer en beitel. Of een slijptol..quote:Op maandag 29 april 2013 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Schaambanden aanwijzen wordt alleen een beetje lastig bij die autobanden van SD
Denk dat ie ze daarom niet wil vervangen. Dan moet ie aan de gang met schuurpapier
Tsja, die vader heeft die baby dan ook al op jonge leeftijd geïndoctrineerd:quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:03 schreef BlackLining het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)s-gek-op-Kawasa.html
Arm kind. Zo jong, en dan al zo in de war
Begrijpelijk, ik ben harstikke brak. Toch maar door.quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meh, ik twijfel. Als ik de deur uitloop zit ik er al middenin. Niet Amsterdam maar Enschede dan.Maar na vandaag eigenlijk niet zoveel zin, dus vroeg naar bed. Morgen ook weer rijden, en dat wil ik wel fit doen
Uhm niet echt, met de fazer deed ik echt alleen maar snelwegquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jezuswel eens van schaamrandjes gehoord? gá jij wel de bocht om af en toe?
ouchquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma
Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe
Ja het werd zo ineens wel een hele vervelende verjaardag voor mij, nu nog een tijdje in spanning zitten in afwachting van het onderzoek.quote:
Maar toch, dat zijn dingen die je niet wilt hebben. Ik had een meid in de klas vroeger die het had, wat een narigheid was dat. Ik hoop het allerbeste voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja het werd zo ineens wel een hele vervelende verjaardag voor mij, nu nog een tijdje in spanning zitten in afwachting van het onderzoek.
Heb gelukkig nog diclo liggen, dus die gaat er straks in, kunnen we hopelijk gewoon met de motor weg straks.
Poeh.. Sterktequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma
Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe
Oh en daarnaast, reuma op je 23ste
zit dat niet heel beroerd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja het werd zo ineens wel een hele vervelende verjaardag voor mij, nu nog een tijdje in spanning zitten in afwachting van het onderzoek.
Heb gelukkig nog dildo liggen, dus die gaat er straks in, kunnen we hopelijk gewoon met de motor weg straks.
oeh. Denk jij dat of de ha?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma
Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe
Oh en daarnaast, reuma op je 23ste
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma
Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe
Oh en daarnaast, reuma op je 23ste
ik zou een klacht indienenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond, op terugweg richting huis na een avondritje, nog staande gehouden door de pliesie.
Geen bon want 'we konden je niet klokken'.
'We moesten heel flink bijtrekken, je had een hoge snelheid.'
Ik nam een bocht, die uitkwam op één lange weg waar op dat tijdstip geen kip loopt én zo verlicht is dat als er wel iemand is: je diegene direct spot. Dus ik geef een dot gas.quote:
Huisarts helaas.quote:
Shit zeg. Hopen dat het meevalt!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Huisarts helaas.
Ik dacht gewoon aan wat verdeelde pijntjes
Vandaag toch wel lekker aan het rijden gelukkig.
Nu even lekker een ijsje bij de mac met vriendinlief.
Genieten is datquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Blijft trouwens echt leuk, een GSX-R1000 prutser inhalen op een geknepen 600je
Ik was zo slim om even een terrasje te paken in Zaltbommelquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef picodealion het volgende:
Ook bijna een duif op mijn windscherm. Geen camera nog, helaas.
Nu lekker met een ijsje op de Posbank. Ik ben niet de enige die vandaan besloot zijn fiets even uit te laten zie ik.
Hier is het wat lastiger om al die zooi te dumpenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was zo slim om even een terrasje te paken in ZaltbommelKrijg je links en rechts allemaal rotzooi aangesmeerd van mensen die hun afval collectief op straat geflikkerd hebben
Maar in de kroeg is hij stoerder, want hij heeft 1000cc en een pk of 180 en jij komt aan met een miezerige 34pk. Kan je nog zo snel wezen met inhalen, hij gaat naar huis met de chick!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Blijft trouwens echt leuk, een GSX-R1000 prutser inhalen op een geknepen 600je
Bij de snelwegen zie je ook wel deze borden en daar mag je vaak gewoon 130. Zou wat zijn als ze het daar max. 60 makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, geldt in wildgebieden meestal niet een max van 60?
Maat nog heel?
Nog nooit een ree op de snelweg gezien, wel al diverse keren op binnenwegen en provinciale wegen. Slecht te missen, want ze steken net als konijnen, net voor je neus over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij de snelwegen zie je ook wel deze borden en daar mag je vaak gewoon 130. Zou wat zijn als ze het daar max. 60 maken
Maar inderdaad, hoe is het met die maat? Als je een ree met 140 km/h raakt kan dat toch best raar aflopen
Hij reed ook veel te hard hoor. Dat wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, geldt in wildgebieden meestal niet een max van 60?
Maat nog heel?
Ik zie ze regelmatig langs de snelwegen in Groningen en Drenthe, maar oke, nee nog nooit op de snelweg gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog nooit een ree op de snelweg gezien, wel al diverse keren op binnenwegen en provinciale wegen. Slecht te missen, want ze steken net als konijnen, net voor je neus over.
Heeft hij netjes gedaan dan, gewoon de motor rechtop gehoudenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hij reed ook veel te hard hoor. Dat wel.
Hij is het gras in gevlogen, daarna weer de weg op gegaan. Motor recht gehouden. Alleen de voorkant van de motor aan gort en hij zelf zat onder de bloedspetters. Maar tot ieders verbazing heeft hij niets, want hij heeft de motor gewoon met de glimmende kant boven gehouden.
Ben er vandaag nog even langs gereden, mooie rode bende op de weg.
Uhuh, had vele malen slechter afgelopen. Het had ook andersom kunnen gaan, hij dood en de ree nog levend..quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heeft hij netjes gedaan dan, gewoon de motor rechtop gehouden
Ik durf het bijna niet te vragen, foto's van de motor?
Heeft 'ie vet mazzel gehadquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hij reed ook veel te hard hoor. Dat wel.
Hij is het gras in gevlogen, daarna weer de weg op gegaan. Motor recht gehouden. Alleen de voorkant van de motor aan gort en hij zelf zat onder de bloedspetters. Maar tot ieders verbazing heeft hij niets, want hij heeft de motor gewoon met de glimmende kant boven gehouden.
Ben er vandaag nog even langs gereden, mooie rode bende op de weg.
Heel herkenbaar, alleen in blik een keer moeten remmen voor een hert in Italië. Gelukkig nog niet met de motor hoeven doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft 'ie vet mazzel gehad; ik heb auto's TL gezien met 50 km/u, en die bestuurder zág hem al 50 - 60 meter van te voren. Hij woonde daar en was heel bekend met het fenomeen.
Ik heb er wel al een paar keer eentje zien lopen op de Veluwe, maar nooit in de buurt van de weg.
Op/langs de snelweg zit ik altijd wel te speuren, maar daar heb ik er nog nooit eentje gezien.
Moet er niet aan denken man, op de motorquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:02 schreef whY... het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alleen in blik een keer moeten remmen voor een hert in Italië. Gelukkig nog niet met de motor hoeven doen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft 'ie vet mazzel gehad; ik heb auto's TL gezien met 50 km/u, en die bestuurder zág hem al 50 - 60 meter van te voren. Hij woonde daar en was heel bekend met het fenomeen.
Ik heb er wel al een paar keer eentje zien lopen op de Veluwe, maar nooit in de buurt van de weg.
Op/langs de snelweg zit ik altijd wel te speuren, maar daar heb ik er nog nooit eentje gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Net effe een rondje offroad wezen rijden, alleen jammer dat we met de Niksan waren, maar dat gaat ook best goed
Je moet hier gewoon een rondje gaan rijden, dan kom je genoeg tegen; gewoon de kleinere boerenweggetjes aanhouden, dan kom je zát tegenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef Salatrel het volgende:
Ik zeg gewoon een keer een allroad editie van de rit doen
Is dat spannend dan, of je jas wappert?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Geerd het volgende:
Lekker dagje Duitsland vandaag, 550km der bij gezetOok nog even autobahn raser gespeeld natuurlijk, toppen lukte niet echt jas wappert te veel werd een beetje link.
Naja dat "slaat" door naar je armen/helm en voel je in het stuur met 250 niet zo fijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat spannend dan, of je jas wappert?
Nee hoor, dat was ik ook in dit gevalquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:22 schreef JK het volgende:
[..]
Maar in de kroeg is hij stoerder, want hij heeft 1000cc en een pk of 180 en jij komt aan met een miezerige 34pk. Kan je nog zo snel wezen met inhalen, hij gaat naar huis met de chick!
Ah, op die fiets; je reed met textiel, da's niet overdreven geschikt om hard mee te rijden iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja dat "slaat" door naar je armen/helm en voel je in het stuur met 250 niet zo fijn.
Leren jasje is dan wel beter.
Als het echt regent, doe ik eerst helm etc op handschoenen aan en dan de jasquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb daar het schurft aan, wapperende kleding. Helpt vaak wel iets om de mouwen onder de handschoenen te doen maar dat moet ook maar net lukken en blijven zitten. Krijgt er trouwens ook ongelofelijk last van je nek van, dat gewapper en getrek continue.
Ik heb ooit 175 gereden op de Bandit, althans op teller, maar dat hoeft van mij ook niet weer. Harder kan ie momenteel ook niet overigens, maar goed. Je zit vól in de de wind, en als het dan nog gaat wapperen ben ik het ook snel zat. Open zou hij 232 moeten lopen volgens het boekje, ik moet er echt niet aan denken.
Dapperquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef stinkie het volgende:
160 mph op mijn eerste 600. Spijkerbroek wappert niet zo hard
Een visje houd de ketting ook dan gewoon in elkaar
En die fiets wapperde en kraakte harden dan mijn jas toen
oei ik zie dat ik je uit kan nodigen als mijn ketting aan vervanging toe is. Dan blijven mijn handen schoonquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Greasemonkeys unite
Kettingsetje zit eronder, was nog een leuk klusje zo.
Nou, die blijven nog wel even viesquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Greasemonkeys unite
Kettingsetje zit eronder, was nog een leuk klusje zo.
De Lidl verkoopt heavy-duty handen reiniger (zaagsel met zeep), daarmee krijg je echt àlles van je handen af...ook kettingvet. Handjes zijn dus weer properquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nou, die blijven nog wel even vies
Ja, ik heb ook van dat spul, zitten van die korrels in. Maar er blijft altijd wel wat zitten bij mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Lidl verkoopt heavy-duty handen reiniger (zaagsel met zeep), daarmee krijg je echt àlles van je handen af...ook kettingvet. Handjes zijn dus weer proper
Sailliant detail is dat ik wel handschoenen had, maar ze enkel gebruikte om naar het toilet te kunnen zonder overal sporen achter te laten. Sleutelen met handschoenen zint me niet.
Wou een inkoppertje makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Lidl verkoopt heavy-duty handen reiniger (zaagsel met zeep), daarmee krijg je echt àlles van je handen af...ook kettingvet. Handjes zijn dus weer proper
Sailliant detail is dat ik wel handschoenen had, maar ze enkel gebruikte om naar het toilet te kunnen zonder overal sporen achter te laten. Sleutelen met handschoenen zint me niet.
Perenijs-quota gaat zo wel omhoog hè.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oei ik zie dat ik je uit kan nodigen als mijn ketting aan vervanging toe is. Dan blijven mijn handen schoon
Remmenreiniger werkt ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Lidl verkoopt heavy-duty handen reiniger (zaagsel met zeep), daarmee krijg je echt àlles van je handen af...ook kettingvet. Handjes zijn dus weer proper
Sailliant detail is dat ik wel handschoenen had, maar ze enkel gebruikte om naar het toilet te kunnen zonder overal sporen achter te laten. Sleutelen met handschoenen zint me niet.
Voor sommige dingen zijn handschoenen wel toegestaan hoor, of anders een doek ofzo, mafkeesquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Greasemonkeys unite
Kettingsetje zit eronder, was nog een leuk klusje zo.
Niet gaan rijden als je klaar bent met knutselen maar de dealer bellen die maakt de bende wel weer voor je in orde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef klawie het volgende:
cif en groen zeep werkt trouwens ook goed om je handen schoon te maken
ik ga morgen me voor remmen uit elkaar halen iemand een belangerijk detail waar ik rekkening mee moet houden????
Als je op vakantie bent neem ik aan dat je afwasmiddel bij je hebt, en koffie, duhquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Anne het volgende:
Ik ken niemand die onderweg afwasmiddel of koffieprut bij zich heeft.
is het zo moeilijk dan??????quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet gaan rijden als je klaar bent met knutselen maar de dealer bellen die maakt de bende wel weer voor je in orde.
Moet je ook net in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Geerd het volgende:
Moet wel te krijgen zijn bij de wegstations
Heb je alle boeken en documentatie erbij en de cursus gedaan?quote:
Ik niet heur. Eten doe ik wel ergens waar ze ook afwassen en koffie drink ik niet. Ha!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent neem ik aan dat je afwasmiddel bij je hebt, en koffie, duh
Afwasmiddel is ook erg handig als je een bandje moet plakken![]()
Je vergeet 6 vraagtekens!!!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je alle boeken en documentatie erbij en de cursus gedaan?
Welnee. Twee dingen waar je goed op moet letten - dat je het loopvlak van de nieuwe blokken niet aanraakt en je je schijven na afloopt even met remmenreiniger doet. Voor de rest is het een simpel klusje (althans, op de Alp...).quote:
nee niks maar sleutel de hele dag aan auto`s dacht zelf de onderste pen eruit tikken en dan kan ik de klauw zo naar boven kantele zet ik de duwer er tusse die duwt gelijkmatig 2 zuigers naar binnen alles monteren en paar keer druk pompen en dan werkt het weer toch??????quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je alle boeken en documentatie erbij en de cursus gedaan?
Je kúnt het zo doen, maar gezien de periode (net na de winter), zou ik ze er gewoon vanaf halen en even goed schoonmaken en nalopen op lekkende keerringen enzo. Je kunt wel the easy way effe snel die blokken erin trappen, maar dan weet je nog niks, en dat noem ik geen onderhoud; da's beunen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:48 schreef klawie het volgende:
[..]
nee niks maar sleutel de hele dag aan auto`s dacht zelf de onderste pen eruit tikken en dan kan ik de klauw zo naar boven kantele zet ik de duwer er tusse die duwt gelijkmatig 2 zuigers naar binnen alles monteren en paar keer druk pompen en dan werkt het weer toch??????
ik snap je helemaal maar wil alleen effe kijken wat er aan de hand is heb nl nog geen onderdelen enzquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kúnt het zo doen, maar gezien de periode (net na de winter), zou ik ze er gewoon vanaf halen en even goed schoonmaken en nalopen op lekkende keerringen enzo. Je kunt wel the easy way effe snel die blokken erin trappen, maar dan weet je nog niks, en dat noem ik geen onderhoud; da's beunen.Is je eigen keuze, maar ik maak daar geen grappen mee, het zijn tenslotte je remmen maar
Remblokken haal ik het liefst met de oude in mijn hand bij de dichtstbijzijde motorbende. Weet je zeker dat die knoeiers de goede meegeven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef klawie het volgende:
[..]
ik snap je helemaal maar wil alleen effe kijken wat er aan de hand is heb nl nog geen onderdelen enz
met welke website voor onderdelen heb je goeie ervaringen en hoelang duurt het voordat je je spullen hebt?
ik snap wat je bedoeld maar ik werk van 8 tot 5 dus de kans dat ik langs kan gaan bij zo`n onderdelen handel is er eigelijk niet of kan ik met een koopavond bij een dealer langs??????quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Remblokken haal ik het liefst met de oude in mijn hand bij de dichtstbijzijde motorbende. Weet je zeker dat die knoeiers de goede meegeven.
Hmm, ja, is lastig. Een specifieke merkdealer zou je kunnen proberen, maar een doorsnee motorzaak heeft vaak niet overdreven veel liggen, dus ik zou gewoon effe bellen. Sommige zaken zijn tot 6 uur open, of idd koopavondje pikken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef klawie het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld maar ik werk van 8 tot 5 dus de kans dat ik langs kan gaan bij zo`n onderdelen handel is er eigelijk niet of kan ik met een koopavond bij een dealer langs??????
dankje voor de info![]()
"Die moeten we bestellen"quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
maar een doorsnee motorzaak heeft vaak niet overdreven veel liggen
ik zat die foto's van je te bekijken, die remschijven voor zijn best wel heel nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Die moeten we bestellen"
Ja lul, dat kan ik zelf ook wel
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Die moeten we bestellen"
Ja lul, dat kan ik zelf ook wel
Mjah, maar dan heb je de verkeerde thuis liggen als het mis gaat en kun je heen en weer gaan sturen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Die moeten we bestellen"
Ja lul, dat kan ik zelf ook wel
Dat vond ik nou ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zat die foto's van je te bekijken, die remschijven voor zijn best wel heel nice
Als je bestelt op onderdeelnummer via de goeie websites kan er vrij weinig misgaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar dan heb je de verkeerde thuis liggen als het mis gaat en kun je heen en weer gaan sturen.
Iets met koffiedikquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef klawie het volgende:
heb net effe snel gekeken er is maar 1 vorm voor recht
zit te twijfele ze toch online te bestellen welke site is dan het snelst??
sorry maar het wordt een beetje laat voor mequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
Dubbelposten en dan de verkeerde editten
wat een levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
Voor mij ook, 04.30 gaat de wekker, dus ik moet plat.
Später
Afgelopen 2,5 wk op de bank gezeten, dus heb maar geen meelijquote:
Hij zit perfect hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef einschtein het volgende:
Mooi dat je weer aan t werk gaat, SD.Beter dan dat thuiszitten.
@ BL: haastige spoed...
Dierenmishandeling!quote:
Gelukkig had je visor downquote:
Ik kijk thuis ff nog een keertje. Op mijn mobiel zie ik niet zoveelquote:
Ja, dat ookquote:
Nee joh.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dat ook![]()
Was al wel een hele tijd terug, zo'n 5 jaar geleden.
Op een afrit met een redelijk gangetje erin kwam er zo'n beest opvliegen vanaf de naast gelegen sloot, en die kwam nasty dichtbij. Zo dichtbij dat ik maar even plat op de tank moest liggen![]()
Zal zo'n snavel van dat beest de helm kunnen doorboren?
Makkelijk. En ze zijn sterk genoeg om dan gewoon als nog door te vliegen met jou eraan. Vreselijke beestenquote:
Ik denk vooral dat het lijf van zo'n beest zich keurig om je helm heen vouwt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Makkelijk. En ze zijn sterk genoeg om dan gewoon als nog door te vliegen met jou eraan. Vreselijke beesten
met de mobiele layout gaat dat niet of kan ik niet vinden hoequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Je kan natuurlijk ook linken naar de bewuste post
Op de PI klikken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met de mobiele layout gaat dat niet of kan ik niet vinden hoe
Lekker weertje!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef handboek het volgende:
Vandaag even een stukje gereden:
[ afbeelding ]
hier past m'n helm inquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lekker weertje!
Trouwens, hoe groot is die tanktas? Ik ben ook nog steeds op zoek naar zoiets.
Geen last van krassen met zo'n bevestiging?quote:
In de mijne past een helm en een paar onderbroeken. Krassen ga je tegen door de tas goed schoon te maken en een kussensloop op de tank te leggen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lekker weertje!
Trouwens, hoe groot is die tanktas? Ik ben ook nog steeds op zoek naar zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:58 schreef einschtein het volgende:
De foto's van Ree VS Motor. (0-1, trouwens.)
Deed me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
En heb je er dan een met magneten of met zo'n band?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef handboek het volgende:
[..]
In de mijne past een helm en een paar onderbroeken. Krassen ga je tegen door de tas goed schoon te maken en een kussensloop op de tank te leggen.
Als ik Google krijg ik allemaal plaatjes van stomme bimbo's met een belachelijke hoed opquote:
Magnetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:31 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
En heb je er dan een met magneten of met zo'n band?
als je Hofplein bedoeld jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:06 schreef klawie het volgende:
[..]
vlakbij de grote rotonde in Rotterdam toch????
waar heb je gezeten met koningsdagquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat leuk vanmiddag. Duitsers hebben "de dag vd arbeid", dus zijn ze vrij. Logisch. Maar wat een ramp in de stad, niet kijken maar gewoon oprijden. Boeit niks als er een motor aankomt, gewoon ervoor plempen met duits kenteken en dito koekblik.
Duitsers.
ja toen was het minimaal net zo ergquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heuh? Dat was gister toch? Ik volg het eigenlijk niet zo..
Toch nog best wet nieuwsberichten van mensen die hun pasje moesten inleverenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Ik was met koninginnedag heerlijk aan het toerenIedereen in de stad, dus BL de dijk op. Helemaal leeg. Geen wandelaars, geen fietsers en geen polizei. Heer-lijk!
Net pech gehad dan. Hoewel, als ze op de Maasdijk gestaan hadden, dan hadden wij ook te voet terug gekund, dat weet ik vrij zeker. Maar goed, dat moet je al snel op een dijkje. Even het gas open als er een recht stuk is en je bent hem al kwijt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch nog best wet nieuwsberichten van mensen die hun pasje moesten inleveren
Met al die 60 zonesquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Net pech gehad dan. Hoewel, als ze op de Maasdijk gestaan hadden, dan hadden wij ook te voet terug gekund, dat weet ik vrij zeker. Maar goed, dat moet je al snel op een dijkje. Even het gas open als er een recht stuk is en je bent hem al kwijt.
Precies. Niet dat ik de hele tijd met 160 over de dijk jaag zoals ik er hier een paar zie doen, maar je hoeft maar even 120 aan te tikken en het is al gebeurd. En dat heb je nogal snel op een motor.quote:
Die internethelden die met 160 de lekdijk doen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies. Niet dat ik de hele tijd met 160 over de dijk jaag zoals ik er hier een paar zie doen, maar je hoeft maar even 120 aan te tikken en het is al gebeurd. En dat heb je nogal snel op een motor.
Die verdienen het ook hoor. Racen doe je maar op het circuit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die internethelden die met 160 de lekdijk doen...
Nou ja, volgens mij rijd vrijwel iedere motorrijder wel eens veel te hard op een dijk. Is veelal 60 gebied. Op een mooi, recht, schoon, open en overzichtelijk stuk even het gas open is vaak al genoeg om hem kwijt te zijn he.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verdienen het ook hoor. Racen doe je maar op het circuit.
Ja, maar 160? Ga dan lekker naar de Nurburgring ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij rijd vrijwel iedere motorrijder wel eens veel te hard op een dijk. Is veelal 60 gebied. Op een mooi, recht, schoon, open en overzichtelijk stuk even het gas open is vaak al genoeg om hem kwijt te zijn he.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, maar 160? Ga dan lekker naar de Nurburgring ofzo.
Dat dus..quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die internethelden die met 160 de lekdijk doen...
Tuurlijk, ik rij bijna altijd wel te hard (Stukken minder met de kle dan met fazer) maar ik ga niet met 100 te hard door gebieden waar debiele verkeersdeelnemers komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij rijd vrijwel iedere motorrijder wel eens veel te hard op een dijk. Is veelal 60 gebied. Op een mooi, recht, schoon, open en overzichtelijk stuk even het gas open is vaak al genoeg om hem kwijt te zijn he.
Eenschquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, maar 160? Ga dan lekker naar de Nurburgring ofzo.
Zie niet in waarom niet. Bedenk alleen wel dat de gemiddelde motor geen katalysator heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef klawie het volgende:
weet iemand of ik me mengsel kan bepalen met hulp van een 4 gastester of kan dat niet op die manier bij een motor???
maar kan ik hem zo in de buurt van labda 1 proberen te krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zie niet in waarom niet. Bedenk alleen wel dat de gemiddelde motor geen katalysator heeft.
Verbranding is verbranding.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef klawie het volgende:
[..]
maar kan ik hem zo in de buurt van labda 1 proberen te krijgen
of is de verhouding heel anders
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verbranding is verbranding.
Alleen is een carburateur vrijwel niet goed af te stellen. Daarom worden ze ook niet meer gemaaktin europa verkocht, komt niet door de milieutests.
dankjewel voor de hulp ga morgen na werk eens een begin maken en dan zie ik wel hoe ver ik komquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verbranding is verbranding.
Alleen is een carburateur vrijwel niet goed af te stellen. Daarom worden ze ook niet meer gemaakt, komt niet door de milieutests.
Als je dat echt goed wilt doen moet je hem een keer op een dyno bank zetten. Beetje motorzaken in de buurt in de gaten houden, veel van die zaken hebben af en toe zo'n dyno-dag. Kun je best goedkoop je motor af laten stellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
zit denk met een brandstof overschot als ik opeens vol gas geef duurt het een seconde voor hij hem pakt maar bij rustig aan opbouwen perfect heb 4 nieuwe pitjes die ik erin draai en een nieuw luchtfilter stop ik erin als het daarna nog niks is effe afstellen
En karakterquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:18 schreef yurian het volgende:
Ik vind het altijd wel wat hebben, carburateurs, zeker op een twin. Robuust en bewezen, zeg maar...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik Google krijg ik allemaal plaatjes van stomme bimbo's met een belachelijke hoed op
waarschijnlijk over 2 weekjes gaat hij de bank op gaat nl ook me 35 kw setje erinquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je dat echt goed wilt doen moet je hem een keer op een dyno bank zetten. Beetje motorzaken in de buurt in de gaten houden, veel van die zaken hebben af en toe zo'n dyno-dag. Kun je best goedkoop je motor af laten stellen.
Cardan of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:20 schreef Daantke het volgende:
[..]
Honda VT500 Ascot, misschien werkt dat beter.
[ afbeelding ]
Heb 'm mee naar huis genomen!
Werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef 1517 het volgende:
Een carterfilter wanneer is dat bruikbaar?
Mijn XL600R heeft de neiging warm te worden en een gozer raadde mij aan een carterfilter te plaatsen om de temperatuur te verlagen. Is dit lariekoek of zinnige raad
Gefeli!quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:20 schreef Daantke het volgende:
[..]
Honda VT500 Ascot, misschien werkt dat beter.
[ afbeelding ]
Heb 'm mee naar huis genomen!
Nee, onzin. Hooguit iets meer vermogen, en een grotere kant op olieverbruik, lekkages etcetera.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef 1517 het volgende:
Een carterfilter wanneer is dat bruikbaar?
Mijn XL600R heeft de neiging warm te worden en een gozer raadde mij aan een carterfilter te plaatsen om de temperatuur te verlagen. Is dit lariekoek of zinnige raad
Moh, ik zou hem zo laten. Is toch vetquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:38 schreef yurian het volgende:
Vaag ding joh! Geen spiegels maar wel richtingaanwijzers. Middenbok, maar geen ketting. Geen kentekenplaat... Wat ben je ermee van plan?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee.
Ik weet niet beter of een carterontluchting gooit de troep weer in het inlaat traject. Dat zal toch niet de temperatuur van de motor bepalen in zoverre?
Bedankt, de bougievonkljes ging al branden bij mij maar wilde het even zeker wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, onzin. Hooguit iets meer vermogen, en een grotere kant op olieverbruik, lekkages etcetera.
Wat is oude garde?quote:
Hoezo 'zonder' wijsvinger dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef lipjes het volgende:
Geen reuma
Wel een laag vitamine D, alweer......
hoe de fuck komt dat nou weer, wandel elke dag een half uur/45 min in mijn lunchpauze...
Naja, dan maar weer aan de supplementen....
En hopen dat ik snel weer normaal kan rijden.
Schakelen zonder je wijsvinger is klote.
Die doet het meeste pijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:09 schreef whY... het volgende:
[..]
Hoezo 'zonder' wijsvinger dan?
Toch beter dat het geen reuma is hoor!
whY... is nu saggo en wil terug in de MC , houd zijn adem in totdat teruggezet:quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigenlijk sowieso onder de MC? Ik verplaats je naar de newbies.
Twee jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:19 schreef whY... het volgende:
Wat? Waarom ga ik naar newbie??![]()
Ik post al twee jaar heel actief, ik ben heul geen newb.
Flauwvallen in 3....2.....1.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef whY... het volgende:
[..]
whY... is nu saggo en wil terug in de MC , houd zijn adem in totdat teruggezet:![]()
Als je dat moet vragen hoor je er niet bijquote:
Maar ik heb alle oude dingen meegemaakt, ritten gemaakt (en gemist doordat verdwaald) honderden topics meegemaakt... zelfs de oude OP, alles, ALLES (quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Twee jaar, nuff said. Dan behoor je dus niet tot de MC
.
quote:
Misschien niet alle 27 maar zeker wel 10! of meer...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef stinkie het volgende:
Je bent pas MC als je met de broertjes hebt gereden.
Of alle 27 motoren van WB hebt gezien
Of Rietvaarder hebt afgezeken
Spiegels zitten er wel bij. Kenteken moet ik even bestellen, de vorige was helemaal verrot zei de verkoper.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:38 schreef yurian het volgende:
Vaag ding joh! Geen spiegels maar wel richtingaanwijzers. Middenbok, maar geen ketting. Geen kentekenplaat... Wat ben je ermee van plan?
Ziehier, de gevreesde kliekjesvorming.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef stinkie het volgende:
Je bent pas MC als je met de broertjes hebt gereden.
Of alle 27 motoren van WB hebt gezien
Of Rietvaarder hebt afgezeken
Het gaat dan ook nog eens om users die niet of nauwelijks posten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ziehier, de gevreesde kliekjesvorming.
Oude gardes gooi ik meestal weg... Denk alleen niet dat dit de goede context isquote:
Jeej, geen reuma! Toch sterkte met je vitamine D tekort.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef lipjes het volgende:
Geen reuma
Wel een laag vitamine D, alweer......
hoe de fuck komt dat nou weer, wandel elke dag een half uur/45 min in mijn lunchpauze...
Naja, dan maar weer aan de supplementen....
En hopen dat ik snel weer normaal kan rijden.
Schakelen zonder je wijsvinger is klote.
Tof man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:20 schreef Daantke het volgende:
[..]
Honda VT500 Ascot, misschien werkt dat beter.
[ afbeelding ]
Heb 'm mee naar huis genomen!
Vandaag toch nog even een 2nd opinion aangevraagd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Jeej, geen reuma! Toch sterkte met je vitamine D tekort.
De zon?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef JK het volgende:
Mooi dat het geen reuma is! Boek een vakantie naar de zon!
ik zei toch dat de huisarts er ook wel eens naast zit. goed nieuws man!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef lipjes het volgende:
Geen reuma
Wel een laag vitamine D, alweer......
hoe de fuck komt dat nou weer, wandel elke dag een half uur/45 min in mijn lunchpauze...
Naja, dan maar weer aan de supplementen....
En hopen dat ik snel weer normaal kan rijden.
Schakelen zonder je wijsvinger is klote.
Nouja, fijn dat ze het nu iig niet hebben gevonden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vandaag toch nog even een 2nd opinion aangevraagd.
Collega's wijzen me er terecht op dat mijn vinger wel erg dik is.
En daar heb ik het meeste last van, en verder ga ik het wel horen
quote:
Geef dan ook even een werkende foto:Pquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef whY... het volgende:
[..]
whY... is nu saggo en wil terug in de MC , houd zijn adem in totdat teruggezet:![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Geef dan ook even een werkende foto:P
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik heb afgelopen week mijn fiets maar weer eens te koop gezet. Mail er een vent met de vraag of ik zijn Harley 883 uit '98 niet wil inruilen, met ¤ 500,= bijbetaling van zijn kant.
Ehm.. Nou nee, dank je..
Ik vind die Harley 883 er wel goed uit zien anders. Wat verkoop je nu dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik heb afgelopen week mijn fiets maar weer eens te koop gezet. Mail er een vent met de vraag of ik zijn Harley 883 uit '98 niet wil inruilen, met ¤ 500,= bijbetaling van zijn kant.
Ehm.. Nou nee, dank je..
Foto staat in de OPquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik vind die Harley 883 er wel goed uit zien anders. Wat verkoop je nu dan?
Dat is wel een groot verschil ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Foto staat in de OP
Dat rammelhok van hem is gewoon 9 jaar ouder..
Ze zijn wel handig voor mensen die snel verdwalen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verschil ja.
Los van het inruilen, zijn die Harleys dan zo onbetrouwbaar?
Ach, zal wel meevallen. Dat is volgens mij gewoon een mythe die ooit door Honda-rijders bedacht is..quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verschil ja.
Los van het inruilen, zijn die Harleys dan zo onbetrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |