abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125878094

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

18 mei 2013
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Newbierit in en rond de randstad
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 02-05-2013 12:51:05 ]
pi_125878122
Sorry, ik was de laatste. Schrok er zelf van! :@

Edit: Laatste reactie vorig topic

quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Klopt! :Y
Nogal vaak naar de luchtmachtbasis geweest daar, maar toen waren ze er nog mee bezig. De laatste keer dat ik er was hadden ze het klaar, maar toen was ik niet met de motor. -O-
pi_125878183
Toch jammer dat banden zo duur zijn steeds. Zou graag eens willen proberen tussen 150/70, 160/60 en 160/70, maar ja. Om nou drie banden aan te schaffen en in te rijden.. :X
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125878241
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:26 schreef BlackLining het volgende:
Toch jammer dat banden zo duur zijn steeds. Zou graag eens willen proberen tussen 150/70, 160/60 en 160/70, maar ja. Om nou drie banden aan te schaffen en in te rijden.. :X
Meestal is hoe breder, hoe lastiger in de bocht te krijgen. Beter orginele maat aanhouden, is meestal het beste. :) Ook qua aquaplanning is smal beter.
pi_125878278
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Meestal is hoe breder, hoe lastiger in de bocht te krijgen. Beter orginele maat aanhouden, is meestal het beste. :)
Yeap, meestal wel. Maar zo'n beetje iedereen met een Bandit zegt liever een 160 te hebben dan 150. Spreekt elkaar een beetje tegen. Maar goed, wie moet je dan geloven. De fabrikant met 18 jaar oude berekeningen, of ervaringen van rijders..

Anderzijds is dat dus overmaat, en die gaan wat boller staan. Zou die weer wat makkelijker erin moeten rollen. Vandaar dat een kleinere hoogte op de 160 band (x/60) er ongeveer hetzelfde uitkomt als een hoogte van 70 op een 150 bandje..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125878415
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Yeap, meestal wel. Maar zo'n beetje iedereen met een Bandit zegt liever een 160 te hebben dan 150. Spreekt elkaar een beetje tegen. Maar goed, wie moet je dan geloven. De fabrikant met 18 jaar oude berekeningen, of ervaringen van rijders..

Anderzijds is dat dus overmaat, en die gaan wat boller staan. Zou die weer wat makkelijker erin moeten rollen. Vandaar dat een kleinere hoogte op de 160 band (x/60) er ongeveer hetzelfde uitkomt als een hoogte van 70 op een 150 bandje..
Dan zou ik voor de ervaring van andere rijders afgaan. Net wat ik zei, meestal. Maar dat betekend niet dat het altijd zo is.
pi_125878424
Dan ga je toch voor de middenweg inderdaad, 160/60? 160/70 moet je dan helemaal niet overwegen lijkt me..
pi_125880140
Iedereen doet zekers koninginnenacht vieren. w/
  maandag 29 april 2013 @ 21:13:37 #9
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_125880273
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Neuh, morgen met maten naar Tilburg. Vanavond in de jacuzzi film kijken en biertjes drinken _O_
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_125880300
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Neuh, morgen met maten naar Tilburg. Vanavond in de jacuzzi film kijken en biertjes drinken _O_
Pieter Vrede plein :7
I are Baboon
pi_125880376
quote:
Yeah, nu op naar Amsterdam. *O*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_125880559
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Yeah, nu op naar Amsterdam. *O*
Meh, ik twijfel. Als ik de deur uitloop zit ik er al middenin. Niet Amsterdam maar Enschede dan. :') Maar na vandaag eigenlijk niet zoveel zin, dus vroeg naar bed. Morgen ook weer rijden, en dat wil ik wel fit doen :)
pi_125880717
quote:
Nee, echt niet.

Ik vind alle andere feesten, festivals of wat dan ook prachtig, maar koninginnendag/nacht heb ik een onverklaarbare bloedhekel aan :Y Als het morgen lekker weer is rij ik naar het huis van mijn ouders, ligt wat afgelegen, en ga ik lekker zitten sleutelen. Mij zien ze met bevrijdingsdag ofzo wel weer in de stad ^O^
  maandag 29 april 2013 @ 21:22:44 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125880745
Koninginnenacht :O
pi_125881460
veel te koud :P bovendien morgen werken. dus een lekkere glen talloch ingeschonken en beetje tv kijken
pi_125882646
Ben nog treintjes aan het rijden; morgen ook, levert me zo'n 300-350 euro netto op *O*

vrije dag inleveren + 200% loon
pi_125882708
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef Mirgeam het volgende:
Ben nog treintjes aan het rijden; morgen ook, levert me zo'n 300-350 euro netto op *O*

vrije dag inleveren + 200% loon
ik heb een chauffeur morgen
pi_125883257
quote:
Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel. :)
Mooi filmpje btw. ;) Nu wil ik weer een 1200GS! *O*

Edit: Nu zoek ik naar het nummer, maar kan t maar niet vinden ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Gummiebeer op 29-04-2013 22:35:16 ]
pi_125883872
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ach.. Een GS Adventure is nog niet zo slecht. M'n oom deed ff Enschede-Kathmandu op z'n 1200GS Adventure. Ding bleef ook nog heel. :)

Dat nummer uit dat fillmpje?

pi_125883918
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat nummer uit dat fillmpje?

Big Thanks! _O_
pi_125884087
quote:

[..]

mort je dat kanaal eens bekijken ze hebben wel meer mooie filmpjes
pi_125884804
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mort je dat kanaal eens bekijken ze hebben wel meer mooie filmpjes
:Y Errug mooie filmpjes! ^O^
pi_125884993
quote:

[..]

Kijk naar Long Way Round. KTM dacht dat ze het nooit zouden halen, maar op die zware BMW's deden ze het toch maar even.
pi_125885034
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 23:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kijk naar Long Way Round. KTM dacht dat ze het nooit zouden halen, maar op die zware BMW's deden ze het toch maar even.
ook niet zonder pech hoor :P
pi_125885119
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ook niet zonder pech hoor :P
Klopt, maar ik denk niet dat er een motor is die het zonder pech zou hebben gehaald.
pi_125885567
Van hier naar Kathmandu? :P Dat is bijna 10.000 km, hehe. En ik heb het al ongelofelijk in mijn nek na die 400 van gisteren :D
pi_125885935
Ik kwam in Kathmandu twee Zwitsers tegen die op de Super Ténéré vanuit Zwitserland naar Nepal waren gereden. Ik gun het niemand, met de motor door New Delhi.
pi_125886122
New Delhi, ik moet er niet aan denken :D Ik ben in Beijing en Hong Kong geweest. Moet er niet aan denken om daar motor te rijden :D of om uberhaupt terug te gaan daarheen, hehe
pi_125886282
Ik ben nooit in Peking of Hong Kong geweest, maar ik ben wel al in een paar grote steden in derdewereldlanden geweest, steden die een stuk minder modern zijn dan deze steden, maar Delhi is veruit de ergste stad waar ik ooit ben geweest.
pi_125886332
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
New Delhi, ik moet er niet aan denken :D Ik ben in Beijing en Hong Kong geweest. Moet er niet aan denken om daar motor te rijden :D of om uberhaupt terug te gaan daarheen, hehe
Dat was ook een behoorlijke ramp gezien de foto's en verhalen. Daar wil je echt niet rijden.
pi_125886386
Moet meteen denken aan top gear vietnam special
pi_125886537
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat was ook een behoorlijke ramp gezien de foto's en verhalen. Daar wil je echt niet rijden.
Daar heen rijden lijkt me wel machtig mooi. Jammer dat je niet de hele wereld rond kunt op een motor.

Alleen die steden wil je niet in, echt niet. Krijg alweer jeuk als ik er aan denk. Ik ben een weekendje in Hong Kong geweest. Nooit. Meer. _O-

En New Delhi lijkt me nog erger. Dat soort steden zie je ook vaak terug in van die motorcycle accident compilations op YouTube :P
  maandag 29 april 2013 @ 23:47:32 #34
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125887083
Sowieso zijn grote steden een drama als je op de motor reist. De concentratie, geduld en alertheid die je dan moet hebben heb je dan allerminst trek in.
  maandag 29 april 2013 @ 23:51:43 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125887274
quote:
11s.gif Op maandag 29 april 2013 20:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn bandjes

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus :') wel eens van schaamrandjes gehoord? gá jij wel de bocht om af en toe? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 29 april 2013 @ 23:55:57 #36
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125887431
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Jezus :') wel eens van schaamrandjes gehoord? gá jij wel de bocht om af en toe? :+
Jij hebt geen recht van spreken, met je moeder-aller-schaamranden :+
pi_125887472
Schaambanden aanwijzen wordt alleen een beetje lastig bij die autobanden van SD :D

Denk dat ie ze daarom niet wil vervangen. Dan moet ie aan de gang met schuurpapier :+
  maandag 29 april 2013 @ 23:59:12 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125887563
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jij hebt geen recht van spreken, met je moeder-aller-schaamranden :+
Dude; alleen de allerallerbuitenste noppen van de achterband zijn ongebruikt; logisch ook, want die krijg je alleen op straat als het achterwiel eruit ligt. :+
Vandaag voor het eerst met de nieuwe voorband gereden, en die heeft ondanks de vierkante achterband, nu al geen schaamrandjes meer; gewoon 0,niks, en dan was het van de 260 km minstens 240km snelweg :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_125887693
Dan heb je schuurpapier gebruikt, want als je op die achterband zo schuin gaat is er no way dat hij nog recht wil komen _O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:03:19 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125887750
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef BlackLining het volgende:
Dan heb je schuurpapier gebruikt, want als je op die achterband zo schuin gaat is er no way dat hij nog recht wil komen _O-
Wanna put your money where your mouth is? *)
pi_125887786
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wanna put your money where your mouth is? *)
Neuh, dan ga ik liever zelf even een nieuw achterbandje halen :D

En toch zou ik wel iemand een knietje aan de grond willen zien rijden met een autoband, whehe

Edit: Fuck, trouwens. Morgen zijn natuurlijk alle winkels dicht? Godverdomme. Ik moest nog een helicoil setje hebben voor wat onderhoudreparatiewerk wat ik morgen wil doen |:(
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:06:21 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125887845
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Neuh, dan ga ik liever zelf even een nieuw achterbandje halen :D

En toch zou ik wel iemand een knietje aan de grond willen zien rijden met een autoband, whehe
Knietje ga je niet redden op dat paard van mij; dan ben je écht heel goed bezig, maar steppies krijg ik anytime aan de grond, óók met deze achterband; geen enkel probleem :)

Proof of which;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125887920
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Knietje ga je niet redden op dat paard van mij; dan ben je écht heel goed bezig, maar steppies krijg ik anytime aan de grond, óók met deze achterband; geen enkel probleem :)
Zit je te hoog voor zeker?

Mij lukt het ook niet op de Bandit overigens, kom een centimeter of 3, 4 tekort. Sinds het begin van de winter niet echt meer geprobeerd eigenlijk, en nu is die band er wat te kut voor. Als het nieuwe bandje er onder ligt gaan we eens een poging wagen :7

Over kneedowns gesproken, gaat er nog iemand het crashlijstje van april aanvullen met nummer 10? *O*

Edit: Nice :7 De slijtnokken onder mijn stepjes zijn ook helemaal weg. Veel schuiner kan de fiets niet, want dan komt de uitlaat aan de grond en daar heb ik weinig zin in. Kwestie van zithouding wat verbeteren, dan moet het toch lukken.
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:11:16 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125888002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zit je te hoog voor zeker?

Mij lukt het ook niet op de Bandit overigens, kom een centimeter of 3, 4 tekort. Sinds het begin van de winter niet echt meer geprobeerd eigenlijk, en nu is die band er wat te kut voor. Als het nieuwe bandje er onder ligt gaan we eens een poging wagen :7

Over kneedowns gesproken, gaat er nog iemand het crashlijstje van april aanvullen met nummer 10? *O*
Ja, denk het wel. Door het brede stuur is ernaast hangen sowieso niet te doen, en ik rijd meer SM-style, dus ik blijf rechtop zitten in de bochten :)
pi_125888096
Rechtop als in lijn met de fiets, of haaks op het asfalt?

Als ik laten we zeggen 'normaal' rij blijf ik in lijn met de fiets, maar eigenlijk vind ik kort en snel manoeuvreren minstens zo leuk :Y En dan blijf ik een stuk meer rechtop ten opzichte van het asfalt. Bandit is ook niet echt een supersport fiets natuurlijk, je zit er ook vrij rechtop. En voor zo'n KD geintje moet je inderdaad ernaast gaan hangen, wat op de Bandit ook inhoud dat je naar achteren schuift op het zadel en wat meer naar voren buigt, anders kun je je armen niet kwijt. En dat mist er bij mij nog een beetje. Iets verder naar binnen hangen nog.

Maar dan wil ik dus een nieuw bandje eerst :Y Achterwiel wordt me wat te nerveus als er ook maar een klein randje op de weg zit. Daarom zit ik te kijken naar een 160/60 achterband, net wat meer loopvlak aan de grond.

Ik zit ook altijd ongelofelijk moeilijk te doen als er van die tusseneilanden tussen de twee rijbanan liggen. Ik meot en zal daar heel overdreven omheen slalomen ookal kan ik in principe gewoon rechtdoor als ik in het midden blijf :P
pi_125889321
http://www.motormeuk.nl/b(...)s-gek-op-Kawasa.html

Arm kind. Zo jong, en dan al zo in de war ;(
  dinsdag 30 april 2013 @ 06:03:22 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125891094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:14 schreef BlackLining het volgende:
Rechtop als in lijn met de fiets, of haaks op het asfalt?

Als ik laten we zeggen 'normaal' rij blijf ik in lijn met de fiets, maar eigenlijk vind ik kort en snel manoeuvreren minstens zo leuk :Y En dan blijf ik een stuk meer rechtop ten opzichte van het asfalt. Bandit is ook niet echt een supersport fiets natuurlijk, je zit er ook vrij rechtop. En voor zo'n KD geintje moet je inderdaad ernaast gaan hangen, wat op de Bandit ook inhoud dat je naar achteren schuift op het zadel en wat meer naar voren buigt, anders kun je je armen niet kwijt. En dat mist er bij mij nog een beetje. Iets verder naar binnen hangen nog.

Maar dan wil ik dus een nieuw bandje eerst :Y Achterwiel wordt me wat te nerveus als er ook maar een klein randje op de weg zit. Daarom zit ik te kijken naar een 160/60 achterband, net wat meer loopvlak aan de grond.

Ik zit ook altijd ongelofelijk moeilijk te doen als er van die tusseneilanden tussen de twee rijbanan liggen. Ik meot en zal daar heel overdreven omheen slalomen ookal kan ik in principe gewoon rechtdoor als ik in het midden blijf :P
Haaks op het asfalt, soms blijf ik ook in lijn met de motor zitten, ligt er een beetje aan of ik haast heb en hoe hard het gaat denk ik :)
  dinsdag 30 april 2013 @ 07:44:04 #48
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_125891296
Vandaag naar A'dam op de motor!! :D
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_125891364
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Schaambanden aanwijzen wordt alleen een beetje lastig bij die autobanden van SD :D

Denk dat ie ze daarom niet wil vervangen. Dan moet ie aan de gang met schuurpapier :+
Schuurpapier? Ik denk eerder hamer en beitel. Of een slijptol.. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 01:03 schreef BlackLining het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)s-gek-op-Kawasa.html

Arm kind. Zo jong, en dan al zo in de war ;(
Tsja, die vader heeft die baby dan ook al op jonge leeftijd geïndoctrineerd:
pi_125895026
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Meh, ik twijfel. Als ik de deur uitloop zit ik er al middenin. Niet Amsterdam maar Enschede dan. :') Maar na vandaag eigenlijk niet zoveel zin, dus vroeg naar bed. Morgen ook weer rijden, en dat wil ik wel fit doen :)
Begrijpelijk, ik ben harstikke brak. Toch maar door. *O*.
pi_125895103
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uhm niet echt, met de fazer deed ik echt alleen maar snelweg :{

Maar die 2de set, van de kle valt wel mee toch? ;(
pi_125895264
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 07:44 schreef whY... het volgende:
Vandaag naar A'dam op de motor!! :D
Je bent gek. Pics van je gesloopte motor vanavond? :P
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:51:23 #53
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125895413
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma -O-

Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe -O-
Oh en daarnaast, reuma op je 23ste -O-
pi_125895458
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
fijn, gisteren naar de huisarts omdat alles pijn deed, ja we gaan even een bloedonderzoek doen, ik denk aan reuma -O-

Zal lekker gaan worden met het motorrijden, het is nu al niet te harden af en toe -O-
ouch
  dinsdag 30 april 2013 @ 10:53:33 #55
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125895515
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

ouch
Ja het werd zo ineens wel een hele vervelende verjaardag voor mij, nu nog een tijdje in spanning zitten in afwachting van het onderzoek.
Heb gelukkig nog diclo liggen, dus die gaat er straks in, kunnen we hopelijk gewoon met de motor weg straks.
pi_125895602
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ja het werd zo ineens wel een hele vervelende verjaardag voor mij, nu nog een tijdje in spanning zitten in afwachting van het onderzoek.
Heb gelukkig nog diclo liggen, dus die gaat er straks in, kunnen we hopelijk gewoon met de motor weg straks.
Maar toch, dat zijn dingen die je niet wilt hebben. Ik had een meid in de klas vroeger die het had, wat een narigheid was dat. Ik hoop het allerbeste voor je.
pi_125895701
quote:

Poeh.. Sterkte -O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:01:57 #58
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125895810
Ja we wachten af en hopen op positief nieuws.
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:10:36 #59
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125896070
Sterkte man! Hoop dat het wat anders is of wat goed te onderdrukken is qua pijn.
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:33:41 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125896767
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

Heb gelukkig nog dildo liggen, dus die gaat er straks in, kunnen we hopelijk gewoon met de motor weg straks.
zit dat niet heel beroerd? :? O-)
  dinsdag 30 april 2013 @ 12:06:33 #61
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125898056
Is wel medicatie voor wat ik weet.
Maar ik ga er nog even niet vanuit.
Zal vrijdag de uitslag wel hebben.

En leuk bedacht SD :P
  dinsdag 30 april 2013 @ 12:13:30 #62
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_125898336
quote:

oeh. Denk jij dat of de ha?
heitieh
pi_125898753
quote:

:(

Sterkte, hopen op goed nieuws!
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:15:35 #64
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125900180
Sterkte lipjes!!

Vandaag het achterwiel er maar eens uit trekken. Kettingset, en daarna nog even de remvloeistof. Het weer is er in elk geval naar :Y)
pi_125900192
Gisteravond, op terugweg richting huis na een avondritje, nog staande gehouden door de pliesie.

Geen bon want 'we konden je niet klokken'. B-)

'We moesten heel flink bijtrekken, je had een hoge snelheid.' :@
pi_125902734
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond, op terugweg richting huis na een avondritje, nog staande gehouden door de pliesie.

Geen bon want 'we konden je niet klokken'. B-)

'We moesten heel flink bijtrekken, je had een hoge snelheid.' :@
ik zou een klacht indienen
pi_125903042
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 14:04 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik zou een klacht indienen
Ik nam een bocht, die uitkwam op één lange weg waar op dat tijdstip geen kip loopt én zo verlicht is dat als er wel iemand is: je diegene direct spot. Dus ik geef een dot gas.

Zij reden aan de andere kant, zit een stuk gras tussen beide weghelften. Zij keren om, toen had ik al zoiets van 'hmkay'. Ik begin me dus aan de snelheid te houden en ze komen niet dichterbij. Op een gegeven moment komen ze dat wel, maar dan ga ik een parallelweg op. Zij gaan gewoon rechtdoor, dus ik dacht 'okay, ze zijn voor iets anders omgekeerd'. Dus, ik ga de normale weg weer op en rij 50 meter achter ze. Ze schieten de busbaan op, ik ga ze voorbij en plots gaan ze weer rijden. :')

Even later sla ik een weg in en daar istie dan 'Stop politie!'. Okay, okay. :@ 'Ben je bekend hier? 'Eh, ja?' 'Omdat je zo verdwaald reed.' :')
pi_125906210
Bijna een duif tegen me helm. De gopro liep dus ben benieuwd naar de beelden
  dinsdag 30 april 2013 @ 15:31:16 #69
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125907201
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

oeh. Denk jij dat of de ha?
Huisarts helaas.
Ik dacht gewoon aan wat verdeelde pijntjes -O-

Vandaag toch wel lekker aan het rijden gelukkig.
Nu even lekker een ijsje bij de mac met vriendinlief.
pi_125907773
De huisarts zit er ook wel eens naast. Hopen op het beste
  dinsdag 30 april 2013 @ 16:01:06 #71
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_125907925
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef lipjes het volgende:

[..]

Huisarts helaas.
Ik dacht gewoon aan wat verdeelde pijntjes -O-

Vandaag toch wel lekker aan het rijden gelukkig.
Nu even lekker een ijsje bij de mac met vriendinlief.
Shit zeg. Hopen dat het meevalt!
heitieh
  dinsdag 30 april 2013 @ 16:18:13 #72
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125908269
Ja ga het wel horen.
Maar nu motoren.

Pa is weer met het zijspan aan het rijden geweest :P
pi_125908467
Shit zeg, hopen dat het mee valt lipjes.

Ik heb een heerlijk stuk over de dijken geblazen net. Mooie is dat iedereen in de stad zit, zowel volk als politie. Dijken helemaal leeg, geen politie te bekennen _O_

Wat ging dat hard zeg :9
pi_125908521
Ook bijna een duif op mijn windscherm. Geen camera nog, helaas.

Nu lekker met een ijsje op de Posbank. Ik ben niet de enige die vandaan besloot zijn fiets even uit te laten zie ik :P.
pi_125909389
Blijft trouwens echt leuk, een GSX-R1000 prutser inhalen op een geknepen 600je :D
pi_125909412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Blijft trouwens echt leuk, een GSX-R1000 prutser inhalen op een geknepen 600je :D
Genieten is dat O+
pi_125910086
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:30 schreef picodealion het volgende:
Ook bijna een duif op mijn windscherm. Geen camera nog, helaas.

Nu lekker met een ijsje op de Posbank. Ik ben niet de enige die vandaan besloot zijn fiets even uit te laten zie ik :P.
Ik was zo slim om even een terrasje te paken in Zaltbommel :') Krijg je links en rechts allemaal rotzooi aangesmeerd van mensen die hun afval collectief op straat geflikkerd hebben :')
pi_125910385
Ik rij nu Brabant binnen :')
pi_125910860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik was zo slim om even een terrasje te paken in Zaltbommel :') Krijg je links en rechts allemaal rotzooi aangesmeerd van mensen die hun afval collectief op straat geflikkerd hebben :')
Hier is het wat lastiger om al die zooi te dumpen :P
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:22:14 #80
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125911199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Maar in de kroeg is hij stoerder, want hij heeft 1000cc en een pk of 180 en jij komt aan met een miezerige 34pk. Kan je nog zo snel wezen met inhalen, hij gaat naar huis met de chick! ~O>
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:35:55 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125911545
Net effe een rondje offroad wezen rijden, alleen jammer dat we met de Niksan waren, maar dat gaat ook best goed :7
pi_125911591
Een maat heeft met 140 kmph een ree geraakt. Ree was zwanger, alles (echt ALLES) lag over de weg heen. :N
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:42:52 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125911700
Hmkay, geldt in wildgebieden meestal niet een max van 60?

Maat nog heel?
pi_125911773
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

Maat nog heel?
Bij de snelwegen zie je ook wel deze borden en daar mag je vaak gewoon 130. Zou wat zijn als ze het daar max. 60 maken :+

Maar inderdaad, hoe is het met die maat? Als je een ree met 140 km/h raakt kan dat toch best raar aflopen :X
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:48:13 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125911815
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:46 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Bij de snelwegen zie je ook wel deze borden en daar mag je vaak gewoon 130. Zou wat zijn als ze het daar max. 60 maken :+

Maar inderdaad, hoe is het met die maat? Als je een ree met 140 km/h raakt kan dat toch best raar aflopen :X
Nog nooit een ree op de snelweg gezien, wel al diverse keren op binnenwegen en provinciale wegen. Slecht te missen, want ze steken net als konijnen, net voor je neus over.
pi_125911821
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

Maat nog heel?
Hij reed ook veel te hard hoor. Dat wel.

Hij is het gras in gevlogen, daarna weer de weg op gegaan. Motor recht gehouden. Alleen de voorkant van de motor aan gort en hij zelf zat onder de bloedspetters. Maar tot ieders verbazing heeft hij niets, want hij heeft de motor gewoon met de glimmende kant boven gehouden.

Ben er vandaag nog even langs gereden, mooie rode bende op de weg. :N
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:51:43 #87
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_125911905
Terug uit A'dam! Het was een beetje -O- qua parkeren en kluisjes, dat was echt slecht geregeld.

Verder was het wel leuk, dam was vol dus daar konden we niet terecht. Daarna met de motor door A'dam getoerd als dat 's ochtends al wist dan had ik hem gewoon diep het centrum ingereden (wat achteraf dus lukte door slechte bewaking en afzetting) en lekker daar neergezet. Verder was het dus :Y)
pi_125911936
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nog nooit een ree op de snelweg gezien, wel al diverse keren op binnenwegen en provinciale wegen. Slecht te missen, want ze steken net als konijnen, net voor je neus over.
Ik zie ze regelmatig langs de snelwegen in Groningen en Drenthe, maar oke, nee nog nooit op de snelweg gezien.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hij is het gras in gevlogen, daarna weer de weg op gegaan. Motor recht gehouden. Alleen de voorkant van de motor aan gort en hij zelf zat onder de bloedspetters. Maar tot ieders verbazing heeft hij niets, want hij heeft de motor gewoon met de glimmende kant boven gehouden.

Heeft hij netjes gedaan dan, gewoon de motor rechtop gehouden :o

Ik durf het bijna niet te vragen, foto's van de motor? :X
pi_125912103
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:52 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Heeft hij netjes gedaan dan, gewoon de motor rechtop gehouden :o

Ik durf het bijna niet te vragen, foto's van de motor? :X
Uhuh, had vele malen slechter afgelopen. Het had ook andersom kunnen gaan, hij dood en de ree nog levend..

Foto's heb ik nog niet, zodra ik ze heb zal ik ze wel ff posten.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:00:36 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125912155
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heeft 'ie vet mazzel gehad :Y ; ik heb auto's TL gezien met 50 km/u, en die bestuurder zág hem al 50 - 60 meter van te voren. Hij woonde daar en was heel bekend met het fenomeen.
Ik heb er wel al een paar keer eentje zien lopen op de Veluwe, maar nooit in de buurt van de weg.

Op/langs de snelweg zit ik altijd wel te speuren, maar daar heb ik er nog nooit eentje gezien.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:02:30 #91
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_125912211
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heeft 'ie vet mazzel gehad :Y ; ik heb auto's TL gezien met 50 km/u, en die bestuurder zág hem al 50 - 60 meter van te voren. Hij woonde daar en was heel bekend met het fenomeen.
Ik heb er wel al een paar keer eentje zien lopen op de Veluwe, maar nooit in de buurt van de weg.

Op/langs de snelweg zit ik altijd wel te speuren, maar daar heb ik er nog nooit eentje gezien.
Heel herkenbaar, alleen in blik een keer moeten remmen voor een hert in Italië. Gelukkig nog niet met de motor hoeven doen.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:04:21 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125912269
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:02 schreef whY... het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, alleen in blik een keer moeten remmen voor een hert in Italië. Gelukkig nog niet met de motor hoeven doen.
Moet er niet aan denken man, op de motor :|W Volgens mij echt een kans van 1 op 10.000 dat je het er heelhuids vanaf brengt als je hem/haar raakt. :X
pi_125912343
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:Y

Zijn mensen die met 40 iets raken en dan er genoeg aan over houden.
pi_125913245
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Net effe een rondje offroad wezen rijden, alleen jammer dat we met de Niksan waren, maar dat gaat ook best goed :7
pi_125913395
Ik zeg gewoon een keer een allroad editie van de rit doen
pi_125913445
Lekker dagje Duitsland vandaag, 550km der bij gezet _O_ Ook nog even autobahn raser gespeeld natuurlijk, toppen lukte niet echt jas wappert te veel werd een beetje link.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:00:38 #97
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125915453
Wilde de originele dempers erop zetten. Net er eens bijgehouden en toch maar niet. Wat zijn die dingen lillijk :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:08:29 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125915972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef Salatrel het volgende:
Ik zeg gewoon een keer een allroad editie van de rit doen
Je moet hier gewoon een rondje gaan rijden, dan kom je genoeg tegen; gewoon de kleinere boerenweggetjes aanhouden, dan kom je zát tegen ^O^
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:09:02 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125916007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Geerd het volgende:
Lekker dagje Duitsland vandaag, 550km der bij gezet _O_ Ook nog even autobahn raser gespeeld natuurlijk, toppen lukte niet echt jas wappert te veel werd een beetje link.
Is dat spannend dan, of je jas wappert?
pi_125916549
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is dat spannend dan, of je jas wappert?
Naja dat "slaat" door naar je armen/helm en voel je in het stuur met 250 niet zo fijn.
Leren jasje is dan wel beter.
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')