Mijd je de titel van een aflevering ook altijd? Als je downloadt staat de titel bijvoorbeeld aangegeven in de torrent. En anders wel in de subtitles. De spoiler zat 'm hier namelijk in de titel van de aflevering.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n ramp is het ook niet, en ik vind je nog steeds lief khaleesi, ik vind het alleen zonde niet fris het de aflevering in te kunnen. Ik weet al ongeveer wat er gaat gebeuren door de boeken, ik vind het gewoon vervelend dan ook nog precies te weten wat ik dan ga zien, ik laat me liever verrassen
En kudo's dat je hem meteen weghaalde na mn opmerking
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijd je de titel van een aflevering ook altijd? Als je downloadt staat de titel bijvoorbeeld aangegeven in de torrent. En anders wel in de subtitles. De spoiler zat 'm hier namelijk in de titel van de aflevering.
Ja, oké, dat snap ik. Maar ik bedoelde meer als de aflevering er is. Als je een aflevering downloadt wordt het erg lastig om de titel te ontwijken, omdat het bijv. in de naam van de torrent staat. Je moet dan een hand voor het scherm houden om het niet te zien. Hetzelfde geldt voor het ondertitelbestand (als je die gebruikt). Ten slotte laast de ondertiteling tijdens het spelen van de aflevering vaak in de intro nog even de titel zien, bijv "s03e05 "Kissed By Fire".quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja
Ik zei hier laatst "ik denk dat ze het bestormen van de muur misschien wel voor de season finale bewaren".
Toen zei A "ik hoop het niet."
Toen zei B "Als je de afleveringtitels bekijkt weet je al genoeg."
A ging dat blijkbaar doen en kwam terug met "Gelukkig!"
Nou ja dan weet ik al weer genoeg en dat is ook al weer een lichte spoiler. Niet te voorkomen, maar toch jammer.
Hoe?quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja
Ik zei hier laatst "ik denk dat ze het bestormen van de muur misschien wel voor de season finale bewaren".
Toen zei A "ik hoop het niet."
Toen zei B "Als je de afleveringtitels bekijkt weet je al genoeg."
A ging dat blijkbaar doen en kwam terug met "Gelukkig!"
Nou ja dan weet ik al weer genoeg en dat is ook al weer een lichte spoiler. Niet te voorkomen, maar toch jammer.
Valt op zich wel mee. Ik kan dit seizoen maar 1 titel bedenken (die waar DP het over had) waarbij je zonder de boeken gelezen te hebben kunt weten waar het over gaat. En zelfs dan zal het maar een klein deel van de aflevering zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijd je de titel van een aflevering ook altijd? Als je downloadt staat de titel bijvoorbeeld aangegeven in de torrent. En anders wel in de subtitles. De spoiler zat 'm hier namelijk in de titel van de aflevering.
En door die titel te zien baalde Timmmmmm omdat hij niet fris de aflevering in gaat, dus daarom vraag ik het me af, of hij titels ook mijdt bij het downloaden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik kan dit seizoen maar 1 titel bedenken (die waar DP het over had) waarbij je zonder de boeken gelezen te hebben kunt weten waar het over gaat. En zelfs dan zal het maar een klein deel van de aflevering zijn.
nooit moeite mee gehad neequote:Op woensdag 1 mei 2013 08:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En door die titel te zien baalde Timmmmmm omdat hij niet fris de aflevering in gaat, dus daarom vraag ik het me af, of hij titels ook mijdt bij het downloaden.
Oja, ik had beter naar de context moeten kijken merk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En door die titel te zien baalde Timmmmmm omdat hij niet fris de aflevering in gaat, dus daarom vraag ik het me af, of hij titels ook mijdt bij het downloaden.
Inderdaad! Alsof je weet hoe de aflevering gaat aan de hand van de titelquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:46 schreef VeX- het volgende:
Die titels zien vind ik niet erg. Ik vind ze vaak juist zo heerlijk cryptisch.
en het previously in deel ook maar doorspoelen, want daarin zie je al welke personages deze ep een rol gaan krijgen en welke onderwerpen aan bod komen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe is altijd irritant, of dat nou over gayseks gaat, iemand die zegt dat dit topic het 'kanker' van FOK! is of paginalange spoilerdiscussies. Het topic moet gewoon over de geweldige serie gaan, niet over randzaken. Ik zeg simpelweg dat ik als hetero liever niet naar homoseks kijk en dus negatieve reacties wel enigszins begrijp. In eerste instantie heb ik me helemaal niet over de scene beklaagd, trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat zoveel hetero-mannen hun bek erover moeten opentrekken. Als homo's dat andersom zouden doen zouden deze topics nergens anders meer over gaan dan dat er weer eens weerzinwekkende seks inzit. Als hetero's hun mening op dit punt voor zichzelf kunnen houden kunnen we het weer hebben over wat er echt gebeurt in de serie.
Overigens was deze seks scene een van de meest functionele in GoT; het maakte het bruggetje van de plannen van de Tyrells naar de sabotage daarvan door de Lannisters.
Dan is die scene met Ros en die andere hoer in Littlefinger's brothel een beter voorbeeldquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog zo'n smerige gayscene trouwens. Bah.
Vies.
Ben zo terug.
-fapfapfap-
Die gayscene is het resultaat van heel nuchter redeneren en is een heel voor de handliggende oplossing. Dat kijkers dit niet willen accepteren zegt meer over hun preutsheid dan over eventuele achterliggende motieven van HBO.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:43 schreef Jivis het volgende:
Zo functioneel vond ik het trouwens helemaal niet, het had prima op een andere manier verteld kunnen worden. Ik vind het vrij dom van Loras dat hij zulke dingen direct aan de eerste de beste dienaar toevertrouwt. Het was eerder alsof HBO even duidelijk wilde maken dat ze heus openstaan voor alle geaardheden en niet alleen tieten laten zien. Maar dat heb ik wel vaker bij HBO.
Het zal een beetje van beide zijn. Reken maar dat er bij HBO onderliggende motieven meespelen. Dat blijkt al uit het gegeven dat er voor gekozen is de homoseksualiteit van Renly en Loras zo expliciet in beeld te brengen. Dat komt in het boek namelijk veel minder duidelijk naar voren (al zijn er hints).quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die gayscene is het resultaat van heel nuchter redeneren en is een heel voor de handliggende oplossing. Dat kijkers dit niet willen accepteren zegt meer over hun preutsheid dan over eventuele achterliggende motieven van HBO.
Pinkje die hoeren gebruikt om informatie los te peuteren bij de vijand is inmiddels welbekend in GoT. Dat er bij Loras andere middelen van aanpak vereist zijn om hetzelfde doel te bereiken moge duidelijk zijn, en dat moet gewoon in beeld gebracht kunnen worden. Vond het ook wat gehaast dat Loras al zo snel zulke vertrouwelijke info eruit flapte, maar wellicht was hij wat overenthousiast omdat ie eindelijk weer eens een vent kon shaggen. Hij is ook niet de intelligentste en een ijdel mannetje.
Tevens benadrukt dit weer mooi dat de mannelijke Tyrells de zwakke schakels zijn en de vrouwelijke de opperbazen. Heel goed gedaan dus van HBO en geen makkelijke actie om gewoon wat mannenkonten in de serie te stoppen....
Geen droomspoilers in dit topic.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Wtf, een of andere gare droom gehad en daar kwam Tywin Lannister in voor, hij liet een tekening van zichzelf zien alleen was dat zonder hoofd, hij zei hoe goed dat eruit zag. Heb ik zojuist mijzelf gespoilered door middel van een droom?
Je zag toch geen three-eyed raven he??quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Wtf, een of andere gare droom gehad en daar kwam Tywin Lannister in voor, hij liet een tekening van zichzelf zien alleen was dat zonder hoofd, hij zei hoe goed dat eruit zag. Heb ik zojuist mijzelf gespoilered door middel van een droom?
Ik was er wel van gecharmeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef DO2 het volgende:
Jezus, dat gezeik over een lullige scene van 'n paar blote mannen... Komop, zeg.
Get over it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik was al lang blij met een beetje Olenna screentime.
Dat die maar snel een sexscene krijgt!Met Tyrion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Nou zeg! Dwergroei of lilliputterisme of hoe die afwijking dan ook heet is echt niet normaal hoor. Daar ben ik nog niet aan gewend dus dat hoef ik dan ook ECHT niet te zien! Steeds als hij in beeld komt dan draai ik mijn hoofd weg. Gad-verrrr-damme! Oke dat ze er zijn, ik ben echt geen lilliputterophoob, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het hoef te zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |