En je straalt het uit, je bent gewoon fabulous!quote:
Je bent gewoon jaloers dat ik veel chicks om me heen heb.quote:Op maandag 29 april 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je straalt het uit, je bent gewoon fabulous!
Chicks.quote:Op maandag 29 april 2013 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik veel chicks om me heen heb.
neukenquote:Op maandag 29 april 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
Omg, gaat goed tussen ons Rez.
Eerst ruzie
Toen vrienden en afstandig contact
Toen whatsapp
Nu Facebook
Volgende stap: daten?
Te ver weg, dus nee.quote:Op maandag 29 april 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
Omg, gaat goed tussen ons Rez.
Eerst ruzie
Toen vrienden en afstandig contact
Toen whatsapp
Nu Facebook
Volgende stap: daten?
Fappen is een goed slaapmiddelquote:
Drank ook.quote:Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fappen is een goed slaapmiddel
Jij ookquote:Op maandag 29 april 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weltrusten [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Toetsenbord stond op Engels.quote:
Probeer maar achter te komen.quote:Op maandag 29 april 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toetsenbord stond op Engels.Wat ik wilde zeggen: 'Je kan maar één keer?'
Gaat nooit gebeuren, want wij gaan nooit meeten. Kut voor je.quote:
Let maar op.quote:Op maandag 29 april 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, want wij gaan nooit meeten. Kut voor je.
Nee, want ik ga eerst slapen, grgr.quote:Op maandag 29 april 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
Rez, kan ik je hier achterlaten? Ik wil slapen.
Goed hoorquote:
Niceeeequote:Op maandag 29 april 2013 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed hoorVanavond Noisia Invites, weet ik niet hoe lang zitten wachten op dat feest
Ik zit mij altijd op de laptop te vervelenquote:Op maandag 29 april 2013 10:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
NiceeeeGeniet ervan
Prom bij de kappert, Tax beneden lekker op de laptop vervelen
Ach je moet wat hequote:Op maandag 29 april 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit mij altijd op de laptop te vervelen
Moggequote:
Ik ben gewoon vreemd dusquote:
Ja het was ook gewoon vreemd omdat we aan het praten waren en ineens was ik 2 seconde stil en begon ik "Arme muis" en toen deed ik mijn ogen weer open en keek Prom me raar aan.. zo van WTF lul jequote:Op maandag 29 april 2013 10:56 schreef msacras het volgende:
Ja ook wel eens gehad dat ik half droomde half wakker was. Vet raar haha.
pics van je chick, trouwensquote:
Mijn iPod doet het nietquote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je chick, trouwens
Ik ben het ergo chick is knap.quote:Op maandag 29 april 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg geen antwoord, ergo chick is lelijk
DM haar naam, ik heb je toch op facebookquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben het ergo chick is knap.
How about no.quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DM haar naam, ik heb je toch op facebook
Die wilde ik ook alquote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je chick, trouwens
quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik deze grappig![]()
Iets zegt me gewoon dat ze keilelijk is ofdat hij gewoon niet gezoend heeftquote:
Waarschijnlijkquote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me gewoon dat ze keilelijk is ofdat hij gewoon niet gezoend heeft
Sorry dat ik niet foto's van mensen uit mijn priveleven naar mensen op internet ga sturenquote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me gewoon dat ze keilelijk is ofdat hij gewoon niet gezoend heeft
boehoehoequote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet foto's van mensen uit mijn priveleven naar mensen op internet ga sturen
quote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet foto's van mensen uit mijn priveleven naar mensen op internet ga sturen
Ik zou jessica stroup wel geven hoorquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand mij jessica stroup geven
te groot tochquote:
Why the sad face?quote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
contract getekend, donderdag sleuteloverdracht en nu moet ik mn kamer opruimen en schoonmaken want vanmiddag komt zo'n mannetje om foto's te maken en mn kamer te huur zetten
Bohhquote:
uh hoiquote:Op maandag 29 april 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen je chick trekt mij nu naar de hoeken want ze wil me lala groeten
hey VAquote:
Hoe gaat het met mijn favoriete modje?quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete modje?
quote:
zwart?quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar Groningen. Voor jullie wens ik jullie een heeeele fijn koninginnenacht en dag. Leve Prins Pils!
Veel plezier VAquote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar Groningen. Voor jullie wens ik jullie een heeeele fijn koninginnenacht en dag. Leve Prins Pils!
mehquote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef nodig het volgende:
Wat vind men van deze schoen: http://www.zalando.nl/kap(...)w-10k12a01g-907.html
?
quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef nodig het volgende:
Wat vind men van deze schoen: http://www.zalando.nl/kap(...)w-10k12a01g-907.html
?
En je rookte al die tijd stiekem ofwa?quote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
kut mijn pa had me geld gegeven om naar de stad te gaan en ik zei dat ik iets was gaan drinken en eten maar toen hij zijn jas wilde pakken viel er een onopengemaakt pakje shag uit mijn jas
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke schoenen voor een jongen dan?
nee maar ik denk niet dat hij blij is dat ik peuken van zijn geld koopquote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
En je rookte al die tijd stiekem ofwa?
Vans, All stars, sommige nikesquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
VANS OFF THE WALLquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, gewoon zeggen dat je die al een week had?quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee maar ik denk niet dat hij blij is dat ik peuken van zijn geld koop
ja ben ik ook van plan, hij zag het eruitvallen, pakte het pakje op, keek ernaar en stopte het terug in mijn jaszakquote:Op maandag 29 april 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, gewoon zeggen dat je die al een week had?
mooi, heb ik wat aanspraak als de rest hun roes uit slaapt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, vijf uur slaap gehad, ik kom de dag wel weer door.
ik zit in de trein naar huis joh. En m'n maten slapen, de heldenquote:
Mwah, ik zal vast niet de enige rasautist zijn die vannacht niet weg geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi, heb ik wat aanspraak als de rest hun roes uit slaapt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groningen is awesome, trouwens
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:31 schreef Toekito het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 april 2013 06:30 schreef Bitterlemon het volgende:
ik ook niet want moet zo werken/de tracker spammen.
het hele land is dronken dus zal niet druk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.
Waarschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
het hele land is dronken dus zal niet druk zijn
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja.
En ik ga vandaag, ook al heb ik er geen ruk zin in, mezelf verplichten om naar Willy en Bea te kijken.
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.
dus datquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.
jajaquote:
quote:
Lbquote:
hypo heeft ook oranje haar?quote:
Heppie oranje haarquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hypo heeft ook oranje haar?
hoe is hetttt
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heppie oranje haar
Goeoeoed. Ik wil naar huis
Met jou?
Ziekenhuisquote:
Wat is er gebeurd?quote:
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terugquote:
moet je tot donderdag daar blijven?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terug
Ach, ik kreeg er eentje toen ik in de middle of bumfuck nowhere was in Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terug
ninja maar okequote:
Ik moet nog twee dagen blijven zeggen ze net.quote:
klap zequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen blijven zeggen ze net._!
Denk niet dat ik,dan eerder weg magquote:
hypehhhhquote:
doet die dikke nou de hitlergroet?quote:
quote:
hoinquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom is alles oranje
hallo trouwens
ja hoor en met jou?quote:
quote:
Nog niet helemaal merk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wordt ook eens wakker hoor
Om 8 uur vanochtend was het al licht hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok sssst
Nu heb je wel een hele mooie zonnige kroninginnedag gemist
Mooi topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog voor als jullie leesvoer nodig hebben en flink willen lachen: Een topic van mij van 2 jaar geleden
JNG / Smsend meisje, maar nog nooit gezien.
Het erge is dat het echt is en ik mezelf nog steeds haat dat ik er in traptequote:
Whahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om 8 uur vanochtend was het al licht hoor
Wie wat was het dan uiteindelijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het erge is dat het echt is en ik mezelf nog steeds haat dat ik er in trapte
Beetje moe, lag vanmorgen om half 9 in mijn bed hahaha. Topfeestje in Groningen, mooie stad wel.quote:
oh haiquote:
Nog wat gedaan vandaag?quote:
Geslapenquote:
lange nacht gehadquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GeslapenWas om 08:00 pas weer in zutphen
knuffel van browniequote:
Lievquote:
Zo geweldig. Heerlijke moshpits waarin de DJ's meegingen terwijl ze een camera om hun buik hadden en een aantal walls of death, achter elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lange nacht gehadWas het leuk trouwens? Nog chimeids gefixt?
meh niet echt, beetje rondgekeken in de stadquote:
Whatup?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa?
Guys, ben nerveus as fuck, help me.
AJquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa?
lang niet gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa?
wrmquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa?
awhquote:
Ik heb Hypo lastiggevallen in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
meh niet echt, beetje rondgekeken in de stad
Wildquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo geweldig. Heerlijke moshpits waarin de DJ's meegingen terwijl ze een camera om hun buik hadden en een aantal walls of death, achter elkaar
En nee, wel ongeveer 15 keer verliefd gewordenHeb nog wel met een meisje staan praten even, maar that's it
lkkre sixpack erin?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
AJ [ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
omdat jijquote:
Ik kan niet hosselen, klaarquote:
wie verving haar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja je vervanger was minder leuk XD
Picsquote:
Ik ben niet vervangbaar, zo geweldig ben ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja je vervanger was minder leuk XD
iets voor Heppiequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Even zijn onderlichaam weg photoshoppen wacht.
xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |