Mwah, ik zal vast niet de enige rasautist zijn die vannacht niet weg geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi, heb ik wat aanspraak als de rest hun roes uit slaapt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groningen is awesome, trouwens
Op dinsdag 30 april 2013 06:30 schreef Bitterlemon het volgende:
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:31 schreef Toekito het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 april 2013 06:30 schreef Bitterlemon het volgende:
ik ook niet want moet zo werken/de tracker spammen.
het hele land is dronken dus zal niet druk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.
Waarschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
het hele land is dronken dus zal niet druk zijn
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja.
En ik ga vandaag, ook al heb ik er geen ruk zin in, mezelf verplichten om naar Willy en Bea te kijken.
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.
dus datquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.
jajaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |