Daar gaan een stel paupers die op winst uit zijn of gewoon gezellige mensen spulletjes op verkopen, aan de voorbijgangersquote:Op maandag 29 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Don't know.
Wat moet ik me bij een kleedjesmarkt voorstellen
Tering dat topicquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een kleedjesmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een kleedje voor dat geld.
Dan leg je het kleedje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn kleedje wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Oh dat.quote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar gaan een stel paupers die op winst uit zijn of gewoon gezellige mensen spulletjes op verkopen, aan de voorbijgangers
Ik neem het mee naar achter.quote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een kleedjesmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een kleedje voor dat geld.
Dan leg je het kleedje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn kleedje wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Lopen allemaal dronken mensen rond daar danquote:Op maandag 29 april 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet, wel bier.
En Noisia Invites. IK HEB ER ZINNN INNN
Voor een aandeel van 50% in de winst ben ik je taaladviseurquote:Op maandag 29 april 2013 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga op konininge dag altijd die vergaarde spulle kopen opknappen en dan weer doorverkopen
Nee bij dat feest waar ik heen ga hebben ze XTC opquote:Op maandag 29 april 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lopen allemaal dronken mensen rond daar dan
Jij ook?quote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee bij dat feest waar ik heen ga hebben ze XTC op
taal adviseur heb ik niet nodig want ik kan veel buitelandse beheersen talenquote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een aandeel van 50% in de winst ben ik je taaladviseur
Geen idee of dat hier ook is.quote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige steden beginnen daar 29 april al mee en gaan de hele nacht door.
waarom dat target?quote:Op maandag 29 april 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://alarmeringen.nl/ro(...)oed-ter-plaatse.html
hier was ik dus voor opgepaktUiteindelijk alleen medeplichtig bevonden
Nee schat. Vorig jaar toen we ruzie hadden wel, maar toen we bff's werden niet meer en sindsdien heb ik je een vriendschapverzoek gestuurd maar jij hebt t nooit geaccepteerdquote:
Ga het waarschijnlijk nog wel een keer doen, maar neit met de mensen waarmee ik nu gaquote:
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtigquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
was er een ruzie ofzo met de bewoner?
Waaromquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga het waarschijnlijk nog wel een keer doen, maar neit met de mensen waarmee ik nu ga
Helemaal niet, nooit een melding gehad.quote:Op maandag 29 april 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee schat. Vorig jaar toen we ruzie hadden wel, maar toen we bff's werden niet meer en sindsdien heb ik je een vriendschapverzoek gestuurd maar jij hebt t nooit geaccepteerd
nee ?quote:Op maandag 29 april 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter.
HIHIHIHIHI IK ZEI ACHTER SNAP JE HEM![]()
kk nlse popo ook altyd damnquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtig
ooh oke, stomquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtig
quote:Op maandag 29 april 2013 01:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Helemaal niet, nooit een melding gehad.
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, ik zou nooit iets met drugs kunnen, vind het niet fijn ofzo om de controle van mijzelf kwijt te raken.
Jongen, dat was net pas.quote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je zo slecht in liegen
Leuke is: ik bén gay.quote:Op maandag 29 april 2013 01:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik ga door die foto's van Etsu en denk 'Gay, gay, gay, gay...'
wiet is ook erg goedquote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggen
Ik kan dat van mezelfquote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggen
DV heb ik gemeet, die kende me al. Check mijn fobo eens.quote:Op maandag 29 april 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu weten Jordy, Ezell, DV en ara wie jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |