Daar gaan een stel paupers die op winst uit zijn of gewoon gezellige mensen spulletjes op verkopen, aan de voorbijgangersquote:Op maandag 29 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Don't know.
Wat moet ik me bij een kleedjesmarkt voorstellen
Tering dat topicquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een kleedjesmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een kleedje voor dat geld.
Dan leg je het kleedje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn kleedje wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Oh dat.quote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar gaan een stel paupers die op winst uit zijn of gewoon gezellige mensen spulletjes op verkopen, aan de voorbijgangers
Ik neem het mee naar achter.quote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een kleedjesmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een kleedje voor dat geld.
Dan leg je het kleedje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn kleedje wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Lopen allemaal dronken mensen rond daar danquote:Op maandag 29 april 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet, wel bier.
En Noisia Invites. IK HEB ER ZINNN INNN
Voor een aandeel van 50% in de winst ben ik je taaladviseurquote:Op maandag 29 april 2013 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga op konininge dag altijd die vergaarde spulle kopen opknappen en dan weer doorverkopen
Nee bij dat feest waar ik heen ga hebben ze XTC opquote:Op maandag 29 april 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lopen allemaal dronken mensen rond daar dan
Jij ook?quote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee bij dat feest waar ik heen ga hebben ze XTC op
taal adviseur heb ik niet nodig want ik kan veel buitelandse beheersen talenquote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een aandeel van 50% in de winst ben ik je taaladviseur
Geen idee of dat hier ook is.quote:Op maandag 29 april 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige steden beginnen daar 29 april al mee en gaan de hele nacht door.
waarom dat target?quote:Op maandag 29 april 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://alarmeringen.nl/ro(...)oed-ter-plaatse.html
hier was ik dus voor opgepaktUiteindelijk alleen medeplichtig bevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |