Nee schat. Vorig jaar toen we ruzie hadden wel, maar toen we bff's werden niet meer en sindsdien heb ik je een vriendschapverzoek gestuurd maar jij hebt t nooit geaccepteerdquote:
Ga het waarschijnlijk nog wel een keer doen, maar neit met de mensen waarmee ik nu gaquote:
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtigquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
was er een ruzie ofzo met de bewoner?
Waaromquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga het waarschijnlijk nog wel een keer doen, maar neit met de mensen waarmee ik nu ga
Helemaal niet, nooit een melding gehad.quote:Op maandag 29 april 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee schat. Vorig jaar toen we ruzie hadden wel, maar toen we bff's werden niet meer en sindsdien heb ik je een vriendschapverzoek gestuurd maar jij hebt t nooit geaccepteerd
nee ?quote:Op maandag 29 april 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter.
HIHIHIHIHI IK ZEI ACHTER SNAP JE HEM![]()
kk nlse popo ook altyd damnquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtig
ooh oke, stomquote:Op maandag 29 april 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iemand had een boot in de fik gezet, en ik was in de buurt en deed er niks tegen en dan was ik blijkbaar medeplichtig
quote:Op maandag 29 april 2013 01:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Helemaal niet, nooit een melding gehad.
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, ik zou nooit iets met drugs kunnen, vind het niet fijn ofzo om de controle van mijzelf kwijt te raken.
Jongen, dat was net pas.quote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je zo slecht in liegen
Leuke is: ik bén gay.quote:Op maandag 29 april 2013 01:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik ga door die foto's van Etsu en denk 'Gay, gay, gay, gay...'
wiet is ook erg goedquote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggen
Ik kan dat van mezelfquote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent supervrolijk en je kan de hele nacht door met XTC. Moet geen wekelijkse of zelfs maandelijkse bezigheid worden. Heeeeel soms bij een heeeel goed feest zou ik zeggen
DV heb ik gemeet, die kende me al. Check mijn fobo eens.quote:Op maandag 29 april 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu weten Jordy, Ezell, DV en ara wie jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |