quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef nodig het volgende:
Wat vind men van deze schoen: http://www.zalando.nl/kap(...)w-10k12a01g-907.html
?
En je rookte al die tijd stiekem ofwa?quote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
kut mijn pa had me geld gegeven om naar de stad te gaan en ik zei dat ik iets was gaan drinken en eten maar toen hij zijn jas wilde pakken viel er een onopengemaakt pakje shag uit mijn jas
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke schoenen voor een jongen dan?
nee maar ik denk niet dat hij blij is dat ik peuken van zijn geld koopquote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
En je rookte al die tijd stiekem ofwa?
Vans, All stars, sommige nikesquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
VANS OFF THE WALLquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, gewoon zeggen dat je die al een week had?quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee maar ik denk niet dat hij blij is dat ik peuken van zijn geld koop
ja ben ik ook van plan, hij zag het eruitvallen, pakte het pakje op, keek ernaar en stopte het terug in mijn jaszakquote:Op maandag 29 april 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, gewoon zeggen dat je die al een week had?
mooi, heb ik wat aanspraak als de rest hun roes uit slaapt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, vijf uur slaap gehad, ik kom de dag wel weer door.
ik zit in de trein naar huis joh. En m'n maten slapen, de heldenquote:
Mwah, ik zal vast niet de enige rasautist zijn die vannacht niet weg geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi, heb ik wat aanspraak als de rest hun roes uit slaapt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groningen is awesome, trouwens
Op dinsdag 30 april 2013 06:30 schreef Bitterlemon het volgende:
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:31 schreef Toekito het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 april 2013 06:30 schreef Bitterlemon het volgende:
ik ook niet want moet zo werken/de tracker spammen.
het hele land is dronken dus zal niet druk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik gelukkig niet, veel succes ermee.
Waarschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
het hele land is dronken dus zal niet druk zijn
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, ja.
En ik ga vandaag, ook al heb ik er geen ruk zin in, mezelf verplichten om naar Willy en Bea te kijken.
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zet het ook op denk ik. Er is niks beter. En tevens mijn eerste wisseling van de kroon.
dus datquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik zie het maar als een stukje geschiedenis, al mogen ze dat hele koningshuis opdoeken.
jajaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |