Lbquote:
hypo heeft ook oranje haar?quote:
Heppie oranje haarquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hypo heeft ook oranje haar?
hoe is hetttt
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heppie oranje haar
Goeoeoed. Ik wil naar huis
Met jou?
Ziekenhuisquote:
Wat is er gebeurd?quote:
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terugquote:
moet je tot donderdag daar blijven?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terug
Ach, ik kreeg er eentje toen ik in de middle of bumfuck nowhere was in Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking, donderdag operatie maar ik kreeg weer koorts en toen moest ik weer terug
ninja maar okequote:
Ik moet nog twee dagen blijven zeggen ze net.quote:
klap zequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen blijven zeggen ze net._!
Denk niet dat ik,dan eerder weg magquote:
hypehhhhquote:
doet die dikke nou de hitlergroet?quote:
quote:
hoinquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom is alles oranje
hallo trouwens
ja hoor en met jou?quote:
quote:
Nog niet helemaal merk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wordt ook eens wakker hoor
Om 8 uur vanochtend was het al licht hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok sssst
Nu heb je wel een hele mooie zonnige kroninginnedag gemist
Mooi topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog voor als jullie leesvoer nodig hebben en flink willen lachen: Een topic van mij van 2 jaar geleden
JNG / Smsend meisje, maar nog nooit gezien.
Het erge is dat het echt is en ik mezelf nog steeds haat dat ik er in traptequote:
Whahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om 8 uur vanochtend was het al licht hoor
Wie wat was het dan uiteindelijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het erge is dat het echt is en ik mezelf nog steeds haat dat ik er in trapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |