SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Heb ik die? Hooguit die Van Beek via via bij facebook.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet even opscheppen over je bekende matties?
Voor bekende lui moeten we bij HMF zijn, die heeft de halve selectie in zijn telefoonquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik die? Hooguit die Van Beek via via bij facebook.
Karim houdt onze hmf dagelijks op de hoogte van zijn verrichtingen bij City toch.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor bekende lui moeten we bij HMF zijn, die heeft de halve selectie in zijn telefoon
quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Karim houdt onze hmf dagelijks op de hoogte van zijn verrichtingen bij City toch.
HMF heeft het de laatste tijd nogal druk, dus het komt er nooit van eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
HMF gaat toch regelmatig ook een balletje gooien met Obama in zijn tuin toch?
Obama is slechts een puppet. Hmf is de man achter de man achter de man achter Obama. meesterbrein dit dat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
HMF gaat toch regelmatig ook een balletje gooien met Obama in zijn tuin toch?
Dus HMF heeft ook de Illuminati opgezet om ons te doen geloven dat er een Illuminati is terwijl eigenlijk HMF alle touwtjes in handen heeft. Slimme kerel zeg, hoe vaak heeft hij al bedankt voor de Nobelprijs?quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Obama is slechts een puppet. Hmf is de man achter de man achter de man achter Obama. meesterbrein dit dat.
Nee, dat niet. De Illuminati bestaat al wat langer dan hmf.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dus HMF heeft ook de Illuminati opgezet om ons te doen geloven dat er een Illuminati is terwijl eigenlijk HMF alle touwtjes in handen heeft. Slimme kerel zeg, hoe vaak heeft hij al bedankt voor de Nobelprijs?
HMF is onsterfelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat niet. De Illuminati bestaat al wat langer dan hmf.
Was ook mooi ergens in de eerste helft, dat BMI/De Vrij tegelijkertijd een bal wilden wegkoppen, maar met hun koppen tegen elkaar botsten. BMI liep daarna echt zo weg alsof een windvlaag langs zijn hoofd was gewaaidquote:
Ik ga het morgen even opzoeken.quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was ook mooi ergens in de eerste helft, dat BMI/De Vrij tegelijkertijd een bal wilden wegkoppen, maar met hun koppen tegen elkaar botsten. BMI liep daarna echt zo weg alsof een windvlaag langs zijn hoofd was gewaaid
Zat niet in de samenvatting, dus ben ik bang dat je het niet zult vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even opzoeken.Zaten meer momenten in de wedstrijd die ik weer wil zien
Neem regelmatig wedstrijden opquote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zat niet in de samenvatting, dus ben ik bang dat je het niet zult vinden.
Maar inderdaad was echt een heerlijke wedstrijd, gebeurde net zoveel als in 10 andere wedstrijden.
Heb die in de winterstop op een gezapige avond nog eens teruggezien toevallig op EL, we speelden echt belachelijk goed als je het vergelijkt met het toen aanwezige spelersmateriaal. Cissé, Fernandez, Leerdam...quote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Neem regelmatig wedstrijden opHeb het nog niet aangedurft Feyenoord - Dynamo terug te kijken
Sowiesoquote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb die in de winterstop op een gezapige avond nog eens teruggezien toevallig op EL, we speelden echt belachelijk goed als je het vergelijkt met het toen aanwezige spelersmateriaal. Cissé, Fernandez, Leerdam...
Maargoed, is al te vaak besproken, deze zomer gaan we gewoon die groepsfase in Europa halen
Bleef maar doorgaan bij ons op W... ik had geen stem meer overquote:
Bazenfilmpjequote:
De reden dat mijn stem naar de tyfus isquote:
De mijne ook!quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De reden dat mijn stem naar de tyfus is
De Vrij liep aan zijn hoofd te voelen en Bruno liep lachend wegquote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was ook mooi ergens in de eerste helft, dat BMI/De Vrij tegelijkertijd een bal wilden wegkoppen, maar met hun koppen tegen elkaar botsten. BMI liep daarna echt zo weg alsof een windvlaag langs zijn hoofd was gewaaid
quote:Pellè staat open voor Oranje-invitatie
Graziano Pellè is bezig aan veruit het beste seizoen uit zijn loopbaan. In Nederland voelt hij zich zo thuis, dat hij zelfs 'ja' zou zeggen tegen een uitnodiging voor Oranje.
Pellè speelde namelijk wel voor vertegenwoordigende jeugdelftallen van Italië, maar werd nooit voor het grote Squadra Azzurra uitgenodigd. De Italiaanse spits zou dus, zodra hij in het bezit is van een Nederlands paspoort, kunnen uitkomen voor Oranje.
"Voor het Italiaanse elftal word ik nooit geselecteerd. Ik ruil zo mijn paspoort in", zegt Pellè in gesprek met De Telegraaf. "Als voetballer voel ik me meer Nederlands dan Italiaan. Ik ben nog maar een halve Italiaan."
Mocht Pellè bij Oranje komen, dan komt hij Louis van Gaal tegen, de trainer die hem ooit naar AZ haalde. "Ik vind Koeman en Van Gaal allebei geweldige trainers. Ze zijn heel verschillend, maar allebei heel goed in hun vak."
"Na de wedstrijd tegen PSV las ik prachtige woorden van Louis van Gaal. Toen heb ik hem een mooi bericht op zijn telefoon toegestuurd. In het Engels en dat was wel grappig. Van Gaal wilde altijd dat ik Nederlands ging leren. Maar ik kon aanvankelijk niet eens Engels, dat wilde ik per se eerst leren."
Van Gaal reageerde op een voor hem typerende wijze: "Uiteindelijk vond hij dat goed. Kreeg ik dus na Feyenoord-PSV weer een sms terug dat hij trots was op zichzelf dat ik dankzij hem zo goed Engels spreek nu!"
Het gaat om Vormer, ja.quote:Op maandag 29 april 2013 10:29 schreef satecl het volgende:
Iemand gisteren FC Rijnmond gezien?
WvH verklapte eigenlijk de hele soap rond Clasie:
Clasie wil gewoon het liefst bij Feyenoord blijven. Hij kan wel meer verdienen bij Fiorentina, maar dat is niet het grootste punt. Hij kan er gewoon niet tegen dat hij nu ¤ 500.000,- kan verdienen bij Feyenoord, terwijl er 'een bankzitter'(hij wou niet zeggen wie) ¤ 550.000,- verdient. Op dat moment zei WvH: Ik hou hier verder maar me mond over. Maar ik begrijp Clasie helemaal.
Het zal dus wel om Vormer gaan.
Tja, dan snap ik Clasie wel een beetje..quote:
Ja die was mooiquote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Wapenaar zegt 'nee' tegen Feyenoord
29-4-13 - 06:55 bron: AD Sportwereld
Harald Wapenaar (links) in gesprek met Dick Heesen. © pro shots.
Een poging van Feyenoord om Harald Wapenaar (43) te strikken als opvolger van Joop Hiele is op niets uitgelopen. De Rotterdamse club benaderde de voormalig keeper van Feyenoord, FC Utrecht, Excelsior, Helmond Sport, Udinese, Portsmouth, Vitesse en Sparta om als hoofd van de keepersacademie op Varkenoord te gaan fungeren.
De huidige keeperstrainer van Volendam ging niet op het aanbod in. Bij Volendam zijn ze zeer tevreden over Wapenaar. Doelman Robbin Ruiter maakte afgelopen zomer de overstap naar FC Utrecht, de huidige eerste keeper Sonny Stevens staat op het punt bij Twente te tekenen.
Lijkt me niet. Clasie weet dat Cissé weggaat, en daarnaast toen als grote aankoop + buiten EU flink wat verdiende.quote:
Het is wel raar als je directe vervanger meer verdient ja. Misschien wil Feyenoord/Van Geel wel gewoon verder met vriend Vormer en voor Clasie even cashen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Clasie weet dat Cissé weggaat, en daarnaast toen als grote aankoop + buiten EU flink wat verdiende.
Verdienen dus eigenlijk nietquote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Merkie het volgende:
Zou Vormer echt meer verdienen dan Clasie?
In dat geval vind ik wel dat hij groot gelijk heeft. Geef die jongen 8 ton. Sinds hij er in staat speelt Feyenorod de beste twee seizoenen van de afgelopen 10 jaar, dat is niet helemaal toevalquote:
Geef hem gewoon 7 ton dan. Cisse vertrekt aan het einde van dit seizoen. Volgens mij krijgt hij nu 7,5 ton per jaar, dus een deel van dat salaris kun je aan Clasie besteden.quote:Op maandag 29 april 2013 10:29 schreef satecl het volgende:
Iemand gisteren FC Rijnmond gezien?
WvH verklapte eigenlijk de hele soap rond Clasie:
Clasie wil gewoon het liefst bij Feyenoord blijven. Hij kan wel meer verdienen bij Fiorentina, maar dat is niet het grootste punt. Hij kan er gewoon niet tegen dat hij nu ¤ 500.000,- kan verdienen bij Feyenoord, terwijl er 'een bankzitter'(hij wou niet zeggen wie) ¤ 550.000,- verdient. Op dat moment zei WvH: Ik hou hier verder maar me mond over. Maar ik begrijp Clasie helemaal.
Het zal dus wel om Vormer gaan.
Ben ik met je eens, ik ken het salarishuis van Feyenoord niet maar hij is een bepalende/dragende speler die ook nog eens international is geworden. Of het dan 8ton moet zijn weet ik niet maar iig meer dan wat Vormer krijgtquote:Op maandag 29 april 2013 11:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
In dat geval vind ik wel dat hij groot gelijk heeft. Geef die jongen 8 ton. Sinds hij er in staat speelt Feyenoord de beste twee seizoenen van de afgelopen 10 jaar, dat is niet helemaal toeval.
Het is wel echt een raar ontwerp ja, ik hoop er eigenlijk op dat het vooral aan de pasvorm bij Clasie heeft gelegen...quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet echt huilen als ik dat huidige thuisshirt van Feyenoord zie en me bedenk dat we volgend jaar in een shirt spelen waar je ogen van gaan bloeden.
Hier ziet het er op zich wel redelijk uit though: Alleen dat kraagje man. Dat is toch debiel? Waar slaan die 2 gouden balkjes op?quote:Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel echt een raar ontwerp ja, ik hoop er eigenlijk op dat het vooral aan de pasvorm bij Clasie heeft gelegen...
'Zij 3 sterren, wij 1 ster en 2 streepjes'quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ziet het er op zich wel redelijk uit though: Alleen dat kraagje man. Dat is toch debiel? Waar slaan die 2 gouden balkjes op?
[ afbeelding ]
Als niet-Rotterdammer doet dat groen-wit me niet zoveel, ga ook niet net doen alsof dat wel zo is, maar snap dat jullie er meer mee hebben. Ik vond de shirts van dit jaar gewoon bijzonder mooi en vind het komend seizoen weer tegenvallen.quote:
De supportersopstand blijft me ook wel iets te lang uit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Uitshirt is gewoon baas. Thuisshirt wel choleralelijk daarentegen.
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De supportersopstand blijft me ook wel iets te lang uit eerlijk gezegd.
Is 1 seizoen uitgesteld geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Er zou toch een nieuwe kledingsponsor komen, of is dat pas volgend jaar?
Gaat Puma weg?!quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Er zou toch een nieuwe kledingsponsor komen, of is dat pas volgend jaar?
twitter:EricKnudde twitterde op maandag 29-04-2013 om 11:42:32En we zijn weer aan het werk in het @Dwaasgebouw, even kijken wie er gisteren nou weer die Red de Kuip doeken stond de showen #stadionverbod reageer retweet
Ik word hier zo moe van.quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:EricKnudde twitterde op maandag 29-04-2013 om 11:42:32En we zijn weer aan het werk in het @Dwaasgebouw, even kijken wie er gisteren nou weer die Red de Kuip doeken stond de showen #stadionverbod reageer retweet
Gelukkig niet. Wel jammer als ze weggaan. Puma is veruit de beste die je kan hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat begin volgend seizoen Puma al weg was ja, maar blijkbaar toch niet.
Vind anders dat Nike de enige is die consequent mooie clubshirts aflevert de laatste tijd.quote:Op maandag 29 april 2013 13:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel jammer als ze weggaan. Puma is veruit de beste die je kan hebben.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind anders dat Nike de enige is die consequent mooie clubshirts aflevert de laatste tijd.
Dit dus. Adidas is daar veel beter in.quote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nike maakt al jaren de meest afschuwelijke shirts man.
Ze zijn allemaal af en toe de weg kwijtquote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Adidas is daar veel beter in.
Adidas is helemaal verschrikkelijk met die strepen op de mouwen altijd.quote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Adidas is daar veel beter in.
Valt wel mee man. Afgelopen jaren een paar prachtige shirts gemaakt die me iig bijblijven. Dit jaar maken ze gewoon bijzonder stijlvolle shirts van mooi materiaal. Mooie slime fit, maar niet te strak. Straalt echt klasse uit imo. Van Adidas kan ik me alleen dat bijzonder mooie shirt van Milan van vorig seizoen herinneren. Dat was legendarisch mooi.quote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nike maakt al jaren de meest afschuwelijke shirts man.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee man. Afgelopen jaren een paar prachtige shirts gemaakt die me iig bijblijven. Dit jaar maken ze gewoon bijzonder stijlvolle shirts van mooi materiaal. Mooie slime fit, maar niet te strak. Straalt echt klasse uit imo. Van Adidas kan ik me alleen dat bijzonder mooie shirt van Milan van vorig seizoen herinneren. Dat was legendarisch mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, ik zat op rij 4 van die bussiness seats. Heb mn pa nog nooit zo gek zien doen in het stadion ;-)quote:
Elitair!quote:Op maandag 29 april 2013 13:45 schreef BenBeun het volgende:
[..]
Hehe, ik zat op rij 4 van die bussiness seats. Heb mn pa nog nooit zo gek zien doen in het stadion ;-)
Geniaal ook die andere oudjes die allemaal mee deden om me heen.
Vitesse werd over het algemeen verkracht door 1200 sponsors in vrolijke kleurtjes. Je ziet inderdaad nu zonder sponsors hoe mooi eenvoud kan zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee man. Afgelopen jaren een paar prachtige shirts gemaakt die me iig bijblijven. Dit jaar maken ze gewoon bijzonder stijlvolle shirts van mooi materiaal. Mooie slime fit, maar niet te strak. Straalt echt klasse uit imo. Van Adidas kan ik me alleen dat bijzonder mooie shirt van Milan van vorig seizoen herinneren. Dat was legendarisch mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alsnog is dat retro shirt van FRFC mooier imo. DonRaja zei het wel goed; eenvoud is het mooist.quote:Op maandag 29 april 2013 13:26 schreef TC03 het volgende:
Mooiste shirt ooit vind ik het thuisshirt van dit seizoen. Simpel, sponsor niet te groot, V-hals, gouden F in het logo. Met afstand het mooiste thuisshirt ooit.
Niet serieus te nemen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Pelle wil bij het Nederlandse elftal![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ranje_naar_WK__.html
quote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Pelle wil bij het Nederlandse elftal![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ranje_naar_WK__.html
Het grijnzen/niet serieus bedoelen door Pellè laat die kutkrant achterwege. Alsof Pellè zich zou naturaliserentwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-04-2013 om 07:36:03“Als voetballer voel ik me meer Nederlands dan Italiaan. Ik ben nog maar een halve Italiaan”, zo grijnsde Pellè. #Feyenoord #Telegraaf reageer retweet
Is dat die docu van HMF oid?quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Grifte het volgende:
Nogmaals de trailer van de docu voor hen die hem nog niet gezien hadden.
kippenvel!!quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Grifte het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Grifte het volgende:
Augustus/september.quote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Echt heel erg mooi.
Is het al bekend wanneer die documentaire uitkomt?
Het probleem dat ik met Nike (maar ook met andere merken) heb is dat er maar een paar teams zijn die 'eigen' shirts krijgen. De rest krijgt zo'n standaardshirtje die je plaatselijke amateurclub ook draagt.quote:Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals kippenvel. Wowquote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Grifte het volgende:
Vind het bij dortmund toch minder hinderlijk dan bij ons, dat lijkt echt op een mislukt ondershirt..quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirt van Dortmund, zelfde debiele kraagje
Wanneer komt die van HMF dan? Is dat al bekend?quote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heeft er wel aan meegewerkt maar is volgens mij van die Leonardo Pansier.
Die gouden streepjes bij ons doen me denken aan die neppe Dolce & Gabbana shirtjes van een paar jaar terug, uit Turkije enzoquote:Op maandag 29 april 2013 19:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind het bij dortmund toch minder hinderlijk dan bij ons, dat lijkt echt op een mislukt ondershirt..
Klopt.quote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heeft er wel aan meegewerkt maar is volgens mij van die Leonardo Pansier.
Tja. Ergens begrijpelijk dat Clasie het vervelend vind, ergens ook kleinzerig.quote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel raar als je directe vervanger meer verdient ja. Misschien wil Feyenoord/Van Geel wel gewoon verder met vriend Vormer en voor Clasie even cashen.
De Vlagodquote:Op maandag 29 april 2013 22:33 schreef Benigoi het volgende:
(VIDEO) Ron Vlaar zijn eerste doelpunt voor Aston Villa.
http://video.sport1.nl/ma(...)e-treffer-voor-villa
Mocht het echt zo zijn dat een Vormer meer blijft verdienen na de onderhandelingen met Clasie dan doe je als club wel iets verkeerd. Kan me haast niet voorstellen dat Van Geel dat niet ziet, of men moet graag nu willen cashen voor Clasie...quote:Op maandag 29 april 2013 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja. Ergens begrijpelijk dat Clasie het vervelend vind, ergens ook kleinzerig.
Het is gewoon een 'ik-ik-ik' situatie. Als je er over nadenkt zul je kunnen begrijpen dat als Feyenoord geen euro aan transfers uit kan geven, en je transfervrij een 'erg goede speler' kan vastleggen (dat hij nu tegenvalt is een tweede, maar werd een grote toekomst toebedeeld. Vielen zelfs termen als "nieuwe van bommel") dat daar een tonnetje, of iets meer nog, aan "extra" salaris heen moet, want anders tekent hij simpelweg bij iemand anders. Dat is nou eenmaal een bijkomend probleem van de financiële situatie, en iets van begrip daarvoor zou best mogen. Daarnaast geloof ik ook niet dat het vooraf al een vaststaand plan was om Vormer als vervanger voor Clasie te halen: volgens mij wilden ze die gewoon samen laten spelen.
Nog steeds vind ik dat als je in anderhalf jaar tijd al 2 keer een upgrade van twee ton hebt gekregen, dat je eigenlijk niet zoveel te klagen mag hebben. Er wordt ook geclaimd dat het zó ver uit elkaar ligt dat het waarschijnlijk is dat hij vertrekt: dat betekent dus simpelweg dat hij van 3 ton naar zeker 7 wil, en dat vind ik ook niet helemaal reëel.
quote:Feyenoord zou zijn pijlen hebben gericht op het Deense talent Yussuf Poulsen.
De 18-jarige buitenspeler komt momenteel uit voor Lyngby BK, maar zou volgens het Deense Bold in de belangstelling staan van Feyenoord.
Niet alleen de Rotterdammers zijn overigens in de markt voor Poulsen. Ook het Duitse Hertha BSC, dat vanaf komend seizoen weer uitkomt in de Bundesliga, is naar verluidt geïnteresseerd.
Verdient wel een beter clubje volgend jaar dan Villaquote:Op maandag 29 april 2013 22:33 schreef Benigoi het volgende:
(VIDEO) Ron Vlaar zijn eerste doelpunt voor Aston Villa.
http://video.sport1.nl/ma(...)e-treffer-voor-villa
Op basis van waarvan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdient wel een beter clubje volgend jaar dan Villa.
Vind ik gewoonquote:
Zegt misschien ook wel genoeg over de selectie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik gewoon. Hij is niet voor niets aanvoerder in zijn eerste jaar. Hij kan prima mee in de subtop denk ik.
Zal wel, ik denk gewoon dat Vlaar prima mee kan bij een betere club, klaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zegt misschien ook wel genoeg over de selectie.
Subtop? Zit je lekker aan de oranjebitter?
Eén van de mooiste stadions van Engeland ook, nee prima club voor hem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef inZanity het volgende:
Vlaar zit daar prima op z'n plek joh. Mooie club. En Villa is de laatste tijd aanmerkelijk beter gaan spelen. Als ze dat doortrekken naar volgend seizoen zal Villa denk ik wel mee kunnen doen in de middenmoot. En dat is denk ik ook wel het hoogst haalbare voor Vlaar. Als je het over subtop in Engeland hebt dan heb je het over clubs als Liverpool, Spurs, Arsenal en Everton en voor die clubs komt Vlaar m.i toch wel iets tekort. Overigens speelde Villa tot voor kort ook jarenlang in de subtop. Is gewoon een vrij grote club in Engeland en kunnen de komende als het een beetje meezit zomaar weer een keer Europees halen.
twitter:fr12nl twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 15:38:35Feyenoord wil speler van Lyngby http://t.co/caMNNGYttD reageer retweet
Als je ziet dat Pique bij Barcelona speelt dan kan Vlaar dat ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef inZanity het volgende:
Vlaar zit daar prima op z'n plek joh. Mooie club. En Villa is de laatste tijd aanmerkelijk beter gaan spelen. Als ze dat doortrekken naar volgend seizoen zal Villa denk ik wel mee kunnen doen in de middenmoot. En dat is denk ik ook wel het hoogst haalbare voor Vlaar. Als je het over subtop in Engeland hebt dan heb je het over clubs als Liverpool, Spurs, Arsenal en Everton en voor die clubs komt Vlaar m.i toch wel iets tekort. Overigens speelde Villa tot voor kort ook jarenlang in de subtop. Is gewoon een vrij grote club in Engeland en kunnen de komende als het een beetje meezit zomaar weer een keer Europees halen.
Blessquote:
Den Haag is al op vakantie, dus dat moet hopelijk geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Succes zondag in en tegen Den Haag. Ik hoop op een boeiende pot, net als eerder dit seizoen in de kuip
Kan me niet anders heugen dat het daar altijd een lastige kutwedstrijd was, toch een soort van rivaliteit/derbysfeertje en voetbal, zag alleen al de thuiswedstrijd dit jaar. Vorig jaar ook nipt 1-2 toch, dat Immers nog die penal scoorde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Den Haag is al op vakantie, dus dat moet hopelijk geen probleem zijn.
Klopt, zijn altijd wel beladen duels vol inzet, passie en strijd. Zeker vanaf haagse zijde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan me niet anders heugen dat het daar altijd een lastige kutwedstrijd was, toch een soort van rivaliteit/derbysfeertje en voetbal, zag alleen al de thuiswedstrijd dit jaar. Vorig jaar ook nipt 1-2 toch, dat Immers nog die penal scoorde?
Probeer anders de Randweg.. mijn oma woonde daar vroeger, kan me herinneren dat er altijd veel werd geparkeerd op wedstrijddagen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vroeg vorige week of iemand wist waar ik het beste kan parkeren bij de kuip in de buurt omdat ik naar de bekerfinale ga.Als ik laan van bol'es intyp bij routenet kom ik uit op 15km rijden naar het stadion toe. Lijkt me dan toch een beetje ver om te lopen? Of doe ik iets verkeerd?
Klopt woon daar vlakbij, die weg Hillevliet > Randweg zo richting Breeplein is gratis parkeren (in ieder geval Hillevliet) en er is vaak nog wel een parkeerplek vrij op wedstrijddagen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probeer anders de Randweg.. mijn oma woonde daar vroeger, kan me herinneren dat er altijd veel werd geparkeerd op wedstrijddagen.
neejoh die wedstrijd waren wij heer en meester, spanning kwam een beetje terug door die penal van immers maar al met al waren wij de verdiende winnaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan me niet anders heugen dat het daar altijd een lastige kutwedstrijd was, toch een soort van rivaliteit/derbysfeertje en voetbal, zag alleen al de thuiswedstrijd dit jaar. Vorig jaar ook nipt 1-2 toch, dat Immers nog die penal scoorde?
Of Molenvliet, of 1 van die zijstraatjes, of als je in een andere wijk aan komt, gewoon daar parkeren. Het is altijd zoeken, maar in die wijken zijn altijd wle wat plekkies. Mijn ouders parkeren altijd bij de Laagjes, of Aristotelesstraat. Ik kom altijd met de trein, dat reist iets idealer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vroeg vorige week of iemand wist waar ik het beste kan parkeren bij de kuip in de buurt omdat ik naar de bekerfinale ga.Als ik laan van bol'es intyp bij routenet kom ik uit op 15km rijden naar het stadion toe. Lijkt me dan toch een beetje ver om te lopen? Of doe ik iets verkeerd?
Ach, vond dat antwoord van Lulring wel treffend toen ze hem vroegen naar de verwachtingen voor de laatste wedstrijden en dat NAC nergens meer op speelde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Den Haag is al op vakantie, dus dat moet hopelijk geen probleem zijn.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Cissé: 'Er is interesse uit Duitsland, op zich lijkt die competitie me wel wat'
Sekou Cissé wil de Nederlandse competitie verlaten. De aanvaller heeft te horen gekregen dat Feyenoord zijn tot medio 2014 doorlopende contract niet zal gaan verlengen en hij is op zoek naar een nieuwe werkgever. Volgens Cissé, die zich kan vinden in het standpunt van de Rotterdamse directie, speelt er wat in Duitsland en Rusland.
"Er is wat interesse uit Duitsland en op zich lijkt die competitie me wel wat", vertelt Cissé aan Voetbal International. "In Rusland speelt ook wat, maar dat trekt me minder. Ik hoop een mooie club te vinden waar ik een nieuwe start kan maken.
"Ik denk dat ik in een andere omgeving weer opbloei. Dan kan het zomaar volgend seizoen weer goed met me gaan." Cissé werd in 2004 na een tip van landgenoot Arouna Koné aangetrokken door Roda JC Kerkrade. Cissé bleef daar vijf seizoenen, voordat Feyenoord hem binnenhaalde. In Rotterdam slaagde de aanvaller echter niet, mede door blessureleed.
Ik snap dat nooit zo goed ; nauwelijks tot niet spelen maar toch is er interesse uit het buitenlandquote:
Spelersmakelaars.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed ; nauwelijks tot niet spelen maar toch is er interesse uit het buitenland
Geldt in extremis toch net zo hard voor Pelle, maar dan andersom.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed ; nauwelijks tot niet spelen maar toch is er interesse uit het buitenland
Je zal raar opkijken als de teen er bij Hannover ineens 25 maakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Geldt in extremis toch net zo hard voor Pelle, maar dan andersom.
Pelle had een beter track record dan Cissé. Bij Cissé heb je het idee dat z'n hoofd niet weten wat z'n benen doen, bij Pelle viel dat nog wel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Je zal raar opkijken als de teen er bij Hannover ineens 25 maakt.
Idd. Bij Cisse is het vaak gewoon lomp en ongecontroleerd voor m'n gevoel. Zie je ook vaak bij kansen voor de goal terug. Het is nooit perfect geplaatst of enigszins verfijnd. Leuke speler voor een counterploeg, maar in de kleinere ruimtes heb je helemaal niks aan 'm.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pelle had een beter track record dan Cissé. Bij Cissé heb je het idee dat z'n hoofd niet weten wat z'n benen doen, bij Pelle viel dat nog wel mee.
Het schijnt dat BAyern interesse heeft in Tim de Cler voor op rechtsbuitenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef Bombvis het volgende:
m in de kruising gejaagd ipv zo'n draaiballetje. Kopbal Müller was ook niet zo goed, recht op de keeper af. Nee, Feyenoord had dit Bayern makkelijk klop gegev
Cissie schijnt al gesignaleerd te zijn in Beieren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het schijnt dat BAyern interesse heeft in Tim de Cler voor op rechtsbuiten
Achahbar staat op het punt om z'n handtekening onder een 5-jarig contract te zetten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Cissie schijnt al gesignaleerd te zijn in Beieren.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Misschien doelde de Teen wel op Bayern?
quote:Naast het grootste Duitse talent Götze, wat Bayern voor 37 mln heeft opgehaald bij de naaste concurrent en tevens mede-finalist in het prestigieuze miljoenenbal de Champions League, ziet de selectie van Bayern, waar Guardiola volgend jaar aan het roer staat, ook een erg wenselijke versterking in de mislukte flankspeler Cissé van Feyenoord. Bijnamen als Sissy en De Teen spraken erg aan. Cissé zegt zelf te weten dat het moeilijk wordt een basisplaats te veroveren, maar denkt in de loop van het seizoen wel de nodige speelminuten mee te kunnen pakken. "de bal ies rond, alles ies mogelijk"
Profiel volgens transfermarktquote:'Feyenoord richt pijlen op piepjonge aanvaller'
Michiel van den Broek 30 April 2013 om 16:17
Feyenoord gaat komende zomer mogelijk een poging wagen om Yussuf Poulsen naar Rotterdam te halen. De Eredivisionist is volgens het Deense Bold geïnteresseerd in de achttienjarige aanvaller van Lyngby BK, dat actief is op het tweede niveau in Denemarken.
Poulsen dreigt dit seizoen met Lyngby naast promotie te grijpen, wat voor de jongeling reden is om op zoek te gaan naar een andere club. Feyenoord zou inmiddels al op de tribune hebben gezeten voor Poulsen, die dit seizoen tot dusver zeven keer scoorde in 23 competitiewedstrijden.
De Rotterdamse formatie heeft in de strijd om Poulsen overigens wel concurrentie. Hertha BSC zou eveneens belangstelling hebben voor de Deens jeugdinternational, die bezig is aan zijn eerste seizoen in het eerste elftal van Lyngby.
Nee, fijn dat mijn berichten zo goed gelezen wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wat wel serieus schijnt te zijn (en ik hier volgens mij nog niet voorbij heb zien komen) en Bombvis eergisteren reeds postte![]()
:
[..]
Profiel volgens transfermarkt
Heeft wel veel gespeeld (en regelmatig gescoord) in de nationale jeugdelftallen, en is 1.93 (net als Pellè)
Sorry, ik had het denk ik wel gelezen maar de info weer verloren gedurende konninginnedagquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, fijn dat mijn berichten zo goed gelezen worden
Scoorde gister ook weer. Al speelt hij in de Eerste divisie van Denemarken, dus ik heb zeer grote twijfels.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wat wel serieus schijnt te zijn (en ik hier volgens mij nog niet voorbij heb zien komen) en Bombvis eergisteren reeds postte![]()
:
[..]
Profiel volgens transfermarkt
Heeft wel veel gespeeld (en regelmatig gescoord) in de nationale jeugdelftallen, en is 1.93 (net als Pellè)
Hier even een pluim voor de media, die dit keer niet vermelden dat het om een Feyenoorder gaat :quote:Moeten ze er weer bijzetten dat het een Feyenoorder is, stigmatiseren![]()
quote:De drie agenten die op 7 april betrokken waren bij een dodelijke schietpartij in de Fazantstraat in Rotterdam hebben terecht hun wapen gebruikt. Een 29-jarige Rotterdammer moest tot stoppen worden gebracht omdat hij al zwaaiend met een soort tomahawk bleef rondlopen. Door te schieten, wilden de agenten voorkomen dat hij slachtoffers zou maken.
Dat stelt het Openbaar Ministerie (OM) donderdag op basis van een onderzoek van de Rijksrecherche. De agenten hebben hun wapen volgens de regels gebruikt, aldus het OM. De officier van justitie heeft daarom besloten niet tot vervolging van de agenten over te gaan. De familie van het slachtoffer is teleurgesteld over de beslissing en beraadt zich op verdere juridische stappen.
Het incident ontstond toen de man door twee stadswachten werd aangesproken omdat hij zijn honden niet had aangelijnd. Het was niet de eerste keer dat hij daarop werd gewezen. Toen de stadswachten hem naar zijn identiteitsbewijs vroegen, kon hij die niet laten zien.
'Ze hielden hem vervolgens aan, waarna hij zich verbaal en fysiek agressief opstelde in de richting van de twee vrouwelijke stadswachten. Een van hen kwam daardoor op de grond terecht', aldus het OM.
De advocaat van de nabestaanden, Sander Janssen, zei tegen RTV Rijnmond dat Stok geen gevaar vormde voor de agenten of anderen. Van noodweer was volgens Janssen geen sprake. Hij benadrukt dan ook dat Stok van de agenten wegliep en in zijn rug is geschoten.
Ja, daar zit wel een groot niveauverschil ja...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Scoorde gister ook weer. Al speelt hij in de Eerste divisie van Denemarken, dus ik heb zeer grote twijfels.
T blijft toch een vreemd verhaal dat je je hele pistool kan leegschieten, met verscheidene kogels in iemands rug en dat er toch beoordeeld wordt dat je niets fout hebt gedaan, ik was er verder niet bij, maar heb dan toch mijn twijfels......quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Zo, aangezien een week of 4 geleden iemand hier het volgende postte :
[..]
Hier even een pluim voor de media, die dit keer niet vermelden dat het om een Feyenoorder gaat :
Aangezien de poster van destijds, dunno wie het was, het waarschijnlijk toch nooit zou posten omdat er nu niks te kankeren valt![]()
[..]
Dat zeker. Voor mij is het dan ook geen zuivere koffie wat daar is gebeurd. Ik wilde alleen even de reactie plaatsen vanwege die rare post 4 weken geledenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T blijft toch een vreemd verhaal dat je je hele pistool kan leegschieten, met verscheidene kogels in iemands rug en dat er toch beoordeeld wordt dat je niets fout hebt gedaan, ik was er verder niet bij, maar heb dan toch mijn twijfels......
Wel goed dat ze zijn Feyenoord-interesses (wat er verder natuurlijk ook in zijn geheel buiten staat) inderdaad niet uivergroten (al hebben ze dat natuurlijk al uitgebreid genoeg gedaan, zodat iedereen het toch wel weet)
Iemand kan best van agenten af lopen en toch een gevaar vormen voor omstanders. Dan lijkt het me vrij logisch dat ome agent hem gewoon voor z'n flikker schiet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T blijft toch een vreemd verhaal dat je je hele pistool kan leegschieten, met verscheidene kogels in iemands rug en dat er toch beoordeeld wordt dat je niets fout hebt gedaan, ik was er verder niet bij, maar heb dan toch mijn twijfels......
Wel goed dat ze zijn Feyenoord-interesses (wat er verder natuurlijk ook in zijn geheel buiten staat) inderdaad niet uivergroten (al hebben ze dat natuurlijk al uitgebreid genoeg gedaan, zodat iedereen het toch wel weet)
Hij had al stadswachten geslagen en bedreigd met een tomahawk. Die tomahawk legde hij niet neer na meerdere waarschuwingsschoten, daarna is hij meerdere keren in zijn armen en benen geschoten en uiteindelijk doodgeschoten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Iemand kan best van agenten af lopen en toch een gevaar vormen voor omstanders. Dan lijkt het me vrij logisch dat ome agent hem gewoon voor z'n flikker schiet.
Ik heb net het audio-rapport geluisterd, en aangezien hij niet vluchtte maar gewoon op zoek was naar een gericht slachtoffer kan ik me er nog wel iets bij voorstellen ja, maar goed, politie behoort te schieten om de dader onschadelijk te maken, meerdere keren in de armen en benen lijkt me hem wel stoppen... #afdwalenvantopicquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij had al stadswachten geslagen en bedreigd met een tomahawk. Die tomahawk legde hij niet neer na meerdere waarschuwingsschoten, daarna is hij meerdere keren in zijn armen en benen geschoten en uiteindelijk doodgeschoten.
Tragisch, maar begrijpelijk dat je de levens van onschuldige omstanders niet wil riskeren voor een of andere gast die geflipt is en staat te zwaaien met een tomahawk.
quote:Feyenoord schudt spoedig de handen met ervaren doelman
Door MITCHEL PRONK __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 2 mei '13 09:56
Salaris in ruil voor werk. Feyenoord en Ronald Graafland verwachten hun onderlinge samenwerking uit te breiden met een extra seizoen.
De Rotterdammers hopen de onderhandelingen met de 34-jarige doelman deze week tot een goed einde te brengen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Graafland schikt zich bij Feyenoord in een rol als derde keeper. Momenteel krijgen Erwin Mulder en Konstantinos Lamprou de voorkeur van trainer Ronald Koeman. De havenstedelingen hopen vrijdag tot een akkoord te komen. Graafland, die werd opgeleid in de jeugd van Feyenoord, heeft een keepersverleden bij Excelsior, Vitesse en Ajax.
Naar verwachting is Graafland er dus bij wanneer Feyenoord op woensdag 26 juni start aan het nieuwe seizoen. Tegen die tijd zal de selectie vermoedelijk nog niet compleet zijn. Ongeveer vijftien Feyenoorders hebben komende zomer interlandverplichtingen. "En dat aantal moeten wij dus aanvullen met jeugdspelers", aldus technisch directeur Martin van Geel. Excelsior-huurlingen Elvis Manu en Matthew Steenvoorden zullen aan het begin van het seizoen aansluiten. Het duo, dat ervaring heeft opgedaan in de Jupiler League, krijgt de kans om een plek in de selectie te veroveren.
Mocht Jong Oranje de finale halen van het EK 2013 in Israël, dan zetten de internationals op donderdag 20 juni weer voet op Nederlandse bodem. De traditionele Open Dag van Feyenoord vindt plaats op zondag 21 juli. Het nieuwe Eredivisie-seizoen vangt aan op vrijdag 2 augustus.
Staan misschien ook wel op http://365feyenoordvrouwen.nl/quote:
quote:
Ik hoop dat manu wat kan laten zien, kan volgens mij op alle 3 de posities uit de voeten.quote:
Vriendjespolitiek. Drie agenten uit hun functie ontheffen geeft wel een erg slecht beeld naar het buitenland toe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Zo, aangezien een week of 4 geleden iemand hier het volgende postte :
[..]
Hier even een pluim voor de media, die dit keer niet vermelden dat het om een Feyenoorder gaat :
Aangezien de poster van destijds, dunno wie het was, het waarschijnlijk toch nooit zou posten omdat er nu niks te kankeren valt![]()
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek. Drie agenten uit hun functie ontheffen geeft wel een erg slecht beeld naar het buitenland toe.
Corrupt is het hier, net als in Colombia. Ik zeg het je, hier heb je het voor het eerst gehoord.quote:
Que?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Corrupt is het hier, net als in Colombia. Ik zeg het je, hier heb je het voor het eerst gehoord.
Desalniettemin vind ik het echt treurig dat stadswachten (!!!!!!) mensen er op aanspreken dat ze honden moeten aanlijnen terwijl die honden niets doen. Sowieso al die regels met betrekking tot honden en honden eigenaars
en die tering katten maar vrij rondlopen en alles onder schijten
Een hond valt niet zomaar iemand aan. En daarbij kunnen eigenaars het zelf wel inschatten of een hond aangelijnd moet worden. Andere mensen die bepalen of ik een hond moet aanlijnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Que?
Als er een hond tussen zit die iemand aanvalt dan wordt er weer geschreeuwd dat die beesten altijd aangelijnd moeten zijn.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een hond valt niet zomaar iemand aan. En daarbij kunnen eigenaars het zelf wel inschatten of een hond aangelijnd moet worden. Andere mensen die bepalen of ik een hond moet aanlijnenwat een bullshit.
Hij had geen bijl mee bij het uitlaten? Die stadswachten hebben vast wel betere dingen te doen dan te zeggen dat je je hond moet aanlijnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik denk dat die honden er niet zoveel mee te maken, wellicht speelde het feit dat hij met een bijl rondliep wel mee? Ideetje hoor.
Je bent blijkbaar niet bekend met het fenomeen stadswacht?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij had geen bijl mee bij het uitlaten? Die stadswachten hebben vast wel betere dingen te doen dan te zeggen dat je je hond moet aanlijnen.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij is Typisch ooit door een hond gebeten.
Nooit in aanraking mee geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet bekend met het fenomeen stadswacht?
Blijkt, die mensen worden juist aangenomen om mensen aan te spreken die op de stoep fietsen, honden niet aanlijnen, huisvuil etc. etc. Die hebben dus juist niet iets beters te doen..quote:
De gemeente doet er heel veel aan om de stadstoezicht juist te verbeteren, stadswachten (BOA) moeten ook gewoon de wet kennen en meerdere opleidingen/diploma's moeten halen. Ik krijg het van heel dichtbij mee en verbaas me soms van het niveau dat ze moeten halen voor zaken als honden niet aanlijnen, op de stoep fietsen, door het rood fietsen/lopen etc. Er zitten ook wel wat idioten bij die er een kick uithalen de burger te irriteren maar er wordt in ieder geval veel aan gedaan het te verbeteren.. (en een hoop burgers die als een idioot reageren als je een keer een boete wel/niet uitschrijft)quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Haringkop het volgende:
Maar ach who cares, waren ze geen stadswacht dan zaten ze wel aan de heroïne!
Zullen we het weer over Feyenoord hebben?
draag die 2e zonder broek danquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
De gemeente doet er heel veel aan om de stadstoezicht juist te verbeteren, stadswachten (BOA) moeten ook gewoon de wet kennen en meerdere opleidingen/diploma's moeten halen. Ik krijg het van heel dichtbij mee en verbaas me soms van het niveau dat ze moeten halen voor zaken als honden niet aanlijnen, op de stoep fietsen, door het rood fietsen/lopen etc. Er zitten ook wel wat idioten bij die er een kick uithalen de burger te irriteren maar er wordt in ieder geval veel aan gedaan het te verbeteren.. (en een hoop burgers die als een idioot reageren als je een keer een boete wel/niet uitschrijft)
Semi on topic: kunnen ze die jurkjes niet wat leuker maken? Dit overstijgt het niveau vuilniszak niet eens.. [ afbeelding ]
Zoiets zou voor zowel mannen als vrouwen denk ik leuker zijn
quote:
Sowieso de kleur van die jurkjes vervangen voor rood/wit en/of groen/witquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
De gemeente doet er heel veel aan om de stadstoezicht juist te verbeteren, stadswachten (BOA) moeten ook gewoon de wet kennen en meerdere opleidingen/diploma's moeten halen. Ik krijg het van heel dichtbij mee en verbaas me soms van het niveau dat ze moeten halen voor zaken als honden niet aanlijnen, op de stoep fietsen, door het rood fietsen/lopen etc. Er zitten ook wel wat idioten bij die er een kick uithalen de burger te irriteren maar er wordt in ieder geval veel aan gedaan het te verbeteren.. (en een hoop burgers die als een idioot reageren als je een keer een boete wel/niet uitschrijft)
Semi on topic: kunnen ze die jurkjes niet wat leuker maken? Dit overstijgt het niveau vuilniszak niet eens.. [ afbeelding ]
Zoiets zou voor zowel mannen als vrouwen denk ik leuker zijn
Ja dat sowieso maar dat zijn de originele jurkjes ook.. Het logo nog ergens kwijt anders loop je het risico een andere ploeg met rood/wit te vertegenwoordigenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sowieso de kleur van die jurkjes vervangen voor rood/wit en/of groen/wit
Klote Arsenal, klote Twente, klote Monsterman.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Cara het volgende:
Ebicilio definitief naar FC Twente. Dat ie maar mag wegrotten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Cara het volgende:
Ebicilio definitief naar FC Twente. Dat ie maar mag wegrotten.
Zit ik niet op. Feyenoord heeft geprobeerd hem te halen, hij heeft ze afgewezen. Bron: Bloklandquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even zoeken wie jij op FN bent.
Inzanity is Pellé (voorheen Pepe)
Liever gewoon eigen jeugd graag. Ik krijg hier een beetje Singh/Ignjatovic gevoelens van.quote:'Feyenoord speelt met komst Bulgaars international in op vertrek De Vrij'
Donderdag, 2 mei 2013 om 19:28
Feyenoord lijkt rekening te houden met een zomers vertrek van Stefan de Vrij, want de Rotterdammers zijn naar verluidt dicht bij de komst van de Bulgaar Georgi Terziev. Volgens de lokale krant Meridian Match is Feyenoord het bijna met Chernomorets Burgas eens over de transfersom. De 21-jarige Terziev is de absolute sterspeler van zijn club, is doorgaans de aanvoerder van Jong Bulgarije en heeft ook al twee A-interlands achter zijn naam staan.
Chernomorets wilde aanvankelijk 650.000 euro ontvangen voor de 1 meter 83 lange stopper, maar Feyenoord stelde naar verluidt voor om 750.000 euro over tien verschillende termijnen te betalen. De huidige nummer zes van de A Grupa heeft de club van trainer Ronald Koeman nog één voorwaarde gesteld voordat de transfer afgerond kan worden: een bankgarantie ter waarde van anderhalve ton Bulgaars lev, wat uitkomt op ongeveer 75.000 euro. Wanneer Feyenoord de volle 750.000 euro heeft betaald, krijgt men ook de borgsom van 75.000 euro teruggestort op de bankrekening.
Terziev staat in zijn vaderland te boek als een van de grootste verdedigende talenten in jaren. In 2008 zag Newcastle United ook al potentie in de mandekker en nodigde hem uit voor een stage. Het kwam echter niet tot een vast contract en in 2009 tekende Terziev een contract voor vijf jaar in Burgas, waardoor hij nu nog vastligt tot volgend jaar zomer. In oktober 2011 speelde Terziev zijn tot dusver enige twee interlands voor Bulgarije; hij kwam uit in het oefenduel met Oekraïne (0-3 winst) en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Wales (0-1 verlies).
Jij kent de speler?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef PIETR het volgende:
Kansloos. Eerst maar is afwachten of het bericht klopt.
Komt altijd langs in de buurtsuper, aardige kerel.quote:
Eerlijk, heb jij vertrouwen in onze scouting? Die is al jaren dramatisch.quote:
Ik heb vertrouwen in Van Geel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eerlijk, heb jij vertrouwen in onze scouting? Die is al jaren dramatisch.
Filmpje is ook niet echt overtuigend.
Feyenoord heeft ontkent in onderhandeling te zijn, maar waar komen al die details (betaling in termijnen, bankgarantie etc) dan vandaan? Zijn die ook verzonnen?quote:
twitter:fr12live twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 11:45:37De Vrij van training gedragen door blessure. Ernst nog onbekend. reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef Grifte het volgende:
twitter:fr12live twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 11:45:37De Vrij van training gedragen door blessure. Ernst nog onbekend. reageer retweet
quote:Stefan de Vrij heeft vanochtend de training van Feyenoord geblesseerd moeten verlaten. Dat melden diverse sportjournalisten op Twitter. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure van de aanvoerder van de Rotterdamse club is.
De Vrij moest door twee man van het veld gedragen worden, melden de ooggetuigen. De verdediger werd direct naar het ziekenhuis gebracht
Netjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Dekatria het volgende:
Dagobert Dirk op de SCC
Overigens heeft RDK haar planboek nu online staan. Daarin staat onderstaande plattegrond voor de Kuip 3.0
[ afbeelding ]
Kan hij mooi bijtekenenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Muto het volgende:
Maar die blessure van De Vrij kan je echt miljoenen gaan kosten. Nogal klote.
Nou wat erg, lekker belangrijk zeg, zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Caland het volgende:
Een seizoenskaart waar de paint graffiti tool aan te pas is gekomen
Het hele seizoen tegen Dirk Kut aan moeten kijken. Een grof schandaal zeg ik je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou wat erg, lekker belangrijk zeg, zeiken om het zeiken
stickertje op plakkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele seizoen tegen Dirk Kut aan moeten kijken. Een grof schandaal zeg ik je.
Al gepost?quote:Nu al een tijdje bekend is dat Fiorentina serieus geïnteresseerd is in Jordy Clasie, komt het Italiaanse medium Tuttomercato met het nieuws dat de middenvelder niet de enige Feyenoorder op het lijstje van La Viola is. De bron schrijft namelijk te weten dat ook Stefan de Vrij wordt gevolgd door de subtopper uit de Serie A. De mandekker wordt al een tijdje gevolgd door Fiorentina en kwam aan het licht nadat bekend werd dat Lucas Orban, de eigenlijke transferprioriteit van hen, niet haalbaar is.
De Vrij zou in Florence het defensieve duo moeten vormen met Angelo Ogbonna. De Italiaans international maakt dit seizoen veel indruk bij promovendus Torino. Tot slot is Tobias Weis de aangewezen nieuwe bestrijker van de rechter vleugel bij Fiorentina; hij speelt dit seizoen nog bij het Duitse TSG Hoffenheim.
Of guidettiquote:
Als hij niet bijtekent en pas in september fit is, dan ken je hem ook niet voor 6 miljoen verkopen in de zomer.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:20 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt ook kandidaat te zijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Typisch het volgende:
wat hebben wij toch een helden gehad de afgelopen jaren
deze drie gasten.. ben maar wat blij dat ze alle drie opgetyft zijn. stonden symbool voor een gevallen Feyenoord.quote:
Ik had Fer toch nog wel graag gezien hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Cara het volgende:
[..]
deze drie gasten.. ben maar wat blij dat ze alle drie opgetyft zijn. stonden symbool voor een gevallen Feyenoord.
heel eng, maar ik zie een schedelkop erin nuquote:
Haha kkkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Dekatria het volgende:
Dagobert Dirk op de SCC
Overigens heeft RDK haar planboek nu online staan. Daarin staat onderstaande plattegrond voor de Kuip 3.0
[ afbeelding ]
Ja lekker man. Goed voor de sfeer ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had Fer toch nog wel graag gezien hoor.![]()
Fer, Clasie, Vilhena.
Godverdomme, de spelfouten en stijlfouten in dat rapportquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Dekatria het volgende:
Dagobert Dirk op de SCC
[ afbeelding ]
Ja en in vak HHH mag je alleen maar lachen heel de wedstrijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:16 schreef Calciumdude het volgende:
trouwens.... vak KKK ?? krijg je dan ook een puntmuts uitgereikt ??
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ja en in vak HHH mag je alleen maar lachen heel de wedstrijd
Nee, als ik de plattegrond goed interpreteer blijven die op de huidige plek, maar worden zij over de breedte vergroot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef nomnom het volgende:
Leuk voor de mensen die Business Seats hebben ook...
Word je op de 'derde' ring geplaatst
Jammer. Dat is toch die kale mongool die er als een debiel invliegt en zich laat opfokken in grote wedstrijden? Hadden ze er wel bij mogen hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Beugelsdijk afwezig bij ADO, voor wat het waard is.
quote:Blessure De Vrij blijkt na inspectie toch mee te vallen
Stefan de Vrij kan zondag mogelijk gewoon in actie komen tegen ADO Den Haag. Aanvankelijk oogde de blessure van de jonge stopper ernstig, maar onderzoek door clubarts Casper van Eijck heeft uitgewezen dat het euvel meevalt. Zaterdagochtend zal tijdens de laatste training worden besloten of de international zondagmiddag inzetbaar is.
Hoe krijgen ze die rolstoelers zo hoog?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Dekatria het volgende:
Dagobert Dirk op de SCC
[ afbeelding ]
Neem aan dat er een lift voor komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die rolstoelers zo hoog?
Ik verwacht gewoon een state of the art hijskabel met een katrol.quote:
Ik zie al wel dat ik voortaan nog maar voor 1 vak een SK mag aanvragenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon een state of the art hijskabel met een katrol.
KKK?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie al wel dat ik voortaan nog maar voor 1 vak een SK mag aanvragen
Ik vind KK al een rare eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we helemaal geen vak SS hebben en dat dat ook wel logisch is
Faal.
Ja maar die afkorting daarvoor bestaat volgens mij niet zo heel lang.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind KK al een rare eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |