SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Heb ik die? Hooguit die Van Beek via via bij facebook.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet even opscheppen over je bekende matties?
Voor bekende lui moeten we bij HMF zijn, die heeft de halve selectie in zijn telefoonquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik die? Hooguit die Van Beek via via bij facebook.
Karim houdt onze hmf dagelijks op de hoogte van zijn verrichtingen bij City toch.quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor bekende lui moeten we bij HMF zijn, die heeft de halve selectie in zijn telefoon
quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Karim houdt onze hmf dagelijks op de hoogte van zijn verrichtingen bij City toch.
HMF heeft het de laatste tijd nogal druk, dus het komt er nooit van eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
HMF gaat toch regelmatig ook een balletje gooien met Obama in zijn tuin toch?
Obama is slechts een puppet. Hmf is de man achter de man achter de man achter Obama. meesterbrein dit dat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
HMF gaat toch regelmatig ook een balletje gooien met Obama in zijn tuin toch?
Dus HMF heeft ook de Illuminati opgezet om ons te doen geloven dat er een Illuminati is terwijl eigenlijk HMF alle touwtjes in handen heeft. Slimme kerel zeg, hoe vaak heeft hij al bedankt voor de Nobelprijs?quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Obama is slechts een puppet. Hmf is de man achter de man achter de man achter Obama. meesterbrein dit dat.
Nee, dat niet. De Illuminati bestaat al wat langer dan hmf.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dus HMF heeft ook de Illuminati opgezet om ons te doen geloven dat er een Illuminati is terwijl eigenlijk HMF alle touwtjes in handen heeft. Slimme kerel zeg, hoe vaak heeft hij al bedankt voor de Nobelprijs?
HMF is onsterfelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat niet. De Illuminati bestaat al wat langer dan hmf.
Was ook mooi ergens in de eerste helft, dat BMI/De Vrij tegelijkertijd een bal wilden wegkoppen, maar met hun koppen tegen elkaar botsten. BMI liep daarna echt zo weg alsof een windvlaag langs zijn hoofd was gewaaidquote:
Ik ga het morgen even opzoeken.quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was ook mooi ergens in de eerste helft, dat BMI/De Vrij tegelijkertijd een bal wilden wegkoppen, maar met hun koppen tegen elkaar botsten. BMI liep daarna echt zo weg alsof een windvlaag langs zijn hoofd was gewaaid
Zat niet in de samenvatting, dus ben ik bang dat je het niet zult vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even opzoeken.Zaten meer momenten in de wedstrijd die ik weer wil zien
Neem regelmatig wedstrijden opquote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zat niet in de samenvatting, dus ben ik bang dat je het niet zult vinden.
Maar inderdaad was echt een heerlijke wedstrijd, gebeurde net zoveel als in 10 andere wedstrijden.
Heb die in de winterstop op een gezapige avond nog eens teruggezien toevallig op EL, we speelden echt belachelijk goed als je het vergelijkt met het toen aanwezige spelersmateriaal. Cissé, Fernandez, Leerdam...quote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Neem regelmatig wedstrijden opHeb het nog niet aangedurft Feyenoord - Dynamo terug te kijken
Sowiesoquote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb die in de winterstop op een gezapige avond nog eens teruggezien toevallig op EL, we speelden echt belachelijk goed als je het vergelijkt met het toen aanwezige spelersmateriaal. Cissé, Fernandez, Leerdam...
Maargoed, is al te vaak besproken, deze zomer gaan we gewoon die groepsfase in Europa halen
Bleef maar doorgaan bij ons op W... ik had geen stem meer overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |