abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:45:59 #251
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126345243
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Grappig, dat zeg ik ook altijd tegen collega's die in de shit zitten. Voor mezelf werkt dat gewoon anders; ik heb van huis uit geleerd om door te zetten en m'n kop nooit te laten hangen, je zwaktes laat je niet zien. Dat zal er ook wel bij onder zitten.

De schaamte gaat hier nog een stap verder. Zo durf ik vaak niets omdat ik mezelf walgelijk vind. In een hele slechte bui krijg ik het gevoel dat iedereen me aan zit te kijken en me lelijk/stom/whatever vindt. Dat maakt het zo verdomd lastig om iets te ondernemen.

Moet je die dwangen altijd uitvoeren? Dus ook als je even snel een pak melk wilt halen?
Ik vind zwaktes tonen juist een teken van kracht. En je laat ze af en toe wel zien. Als mensen je graag willen meenemen om iets leuks te doen en jou aan het 'janken' brengen. Dan toon je toch je emoties...?

Onzekerheid is ook niet leuk. Je vind jezelf mischien wagelijk. Ik weet zeker dat mensen daar heel anders over denken. Zonde dat je jezelf dat niet gunt om dat ook daadwerkelijk te ervaren. Ik denk dat je versteld zou staan hoe mensen echt over je denken namelijk!

Er zullen altijd mensen zijn die je lelijk/stom vinden. Maar dat geeft niet. Het gaat om de mensen die jou wel knap/slim vinden en graag bij je zijn, de mensen die er graag met jou opuit trekken om leuke dingen te ondernemen.

Haha... nee als ik een pak melk ga halen dan controlleer ik niets. Dan weet ik dat ik snel weer terug ben. Het is meer als ik langer van huis ga. Ik ben b.v. de afgelopen 5jaar niet op vakantie geweest omdat ik dat niet kon. En dat is zonde want ik ontneem mezelf allerlei leuke dingen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:47:09 #252
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_126345295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stoppen met roken merkte ik niks van qua depressiviteit.
Stoppen met koffie drinken kan je angsten verminderen
Stoppen met blowen weet ik niet, vroeger blowde ik als soort van zelfmedicatie
Stoppen met alcohol kan zeker je depressieve gevoelens verminderen!
Merkte je dat stoppen met roken je minder moe maakte?
Ik drink 1-3 kopjes koffie per dag, geldt het dan ook?
Ik drink elke weekend ongeveer 6-18 biertjes (verdeelt over 2 avonden)
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_126345408
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:47 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Merkte je dat stoppen met roken je minder moe maakte?
Ik drink 1-3 kopjes koffie per dag, geldt het dan ook?
Ik drink elke weekend ongeveer 6-18 biertjes (verdeelt over 2 avonden)
Stoppen met roken is zeker wel goed voor je conditie ;)
Hoe meer koffie je drinkt, hoe groter het effect is. Ik denk dat 1 a 3 bakken koffie je het verschil nauwelijks merkbaar is (maar alle kleine beetjes helpen).
Das best veel bier. Maar belangrijk is ook dat je niet elke dag wat drinkt en dat doe je ook niet :)

Stoppen met blowen merkte ik dat ik er minder paranoide en melancholisch van werd :P

Edit:Ik zou alleen niet met alles tegelijkertijd stoppen, tenzij je denkt dat je dat wel aan kunt.

Ik ben 1 voor 1 met al die dingen gestopt.
Stoppen met roken vond ik veruit het lastigst en stoppen met alcohol heb ik nooit gedaan, alleen verminderd (maar ik dronk sowieso al niet zo veel).
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:52:39 #254
363519 slacKard.x
pi_126345498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stoppen met roken is zeker wel goed voor je conditie ;)
Hoe meer koffie je drinkt, hoe groter het effect is. Ik denk dat 1 a 3 bakken koffie je het verschil nauwelijks merkbaar is (maar alle kleine beetjes helpen).
Das best veel bier. Maar belangrijk is ook dat je niet elke dag wat drinkt en dat doe je ook niet :)

Stoppen met blowen merkte ik dat ik er minder paranoide en melancholisch van werd :P
Ik merk wel dat als ik stoned ben dat ik soms ontzettend veel en diep ga nadenken wat resulteert in lichte angstgevoelens, ik weet niet of dat de eerste kenmerken zijn van paranoïde worden of een psychose krijgen?
pi_126345561
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Ik merk wel dat als ik stoned ben dat ik soms ontzettend veel en diep ga nadenken wat resulteert in lichte angstgevoelens, ik weet niet of dat de eerste kenmerken zijn van paranoïde worden of een psychose krijgen?
Ik zou niet weten of ik ooit psychotisch ben geweest. Wat mij opviel was dat van veel blowen ik uiteindelijk melancholisch en ook paranoide werd.

Dat veel nadenken herken ik wel, maar dat vond ik niet per se een nadeel :)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:56:54 #256
363519 slacKard.x
pi_126345671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of ik ooit psychotisch ben geweest. Wat mij opviel was dat van veel blowen ik uiteindelijk melancholisch en ook paranoide werd.

Dat veel nadenken herken ik wel, maar dat vond ik niet per se een nadeel :)
Naja als ik echt diep wil nadenken pak ik liever andere drugs, bij wiet wil ik me gewoon chill voelen en juist zo weinig mogelijk gedachtes hebben :P
Ik denk dan ook altijd over negatieve dingen
pi_126345684
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Zo ontzettend herkenbaar ook :')
Zelfs met pillen wordt het vaak 4u maar dan slaap je in ieder geval nog door. Ik zet dan ook maar geen wekker meer en spreek niets in de ochtend af. Wanneer dit wel gebeurt kan je me na een paar dagen labiel afvoeren _O-
Same, ik lig inmiddels al weer in bed, kijken of ik zo toch maar weer kan pitten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_126345715
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Naja als ik echt diep wil nadenken pak ik liever andere drugs, bij wiet wil ik me gewoon chill voelen en juist zo weinig mogelijk gedachtes hebben :P
Ik denk dan ook altijd over negatieve dingen
En dan gewoon muziek luisteren bijvoorbeeld! :P
Ik dacht eigenlijk niet per se negatief of positief, ik dacht gewoon meer dan ik sowieso al deed :P
pi_126345725
Kappen met cafeine is altijd goed. 1e tip wanneer je depressief of in een dikke burnout zit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:59:31 #260
363519 slacKard.x
pi_126345758
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Kappen met cafeine is altijd goed. 1e tip wanneer je depressief of in een dikke burnout zit.
En cafeïnevrije koffie drinken? Of is dat smerig?
pi_126345830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Nooit geprobeerd?
Ik vond het best wel te zuipen, maar op de 1 of andere manier was dat het toch niet helemaal.

Ik drink nu nog maar 1 bak koffie per dag en dat is in de ochtend als ik net wakker ben!
Soms drink ik overdag nog een bak (soms 2) en dat is het dan. Vroeger dronk ik zo'n beetje de hele dag door koffie, ik werd er lekker actief van (maar ook gespannener)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:02:48 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126345903
Se, ik zou overdag niet te lang slapen hoor, dan houd je je patroon in stand.

En vannacht ga ik echt zwaar aan de pillen, ik wil slapen gvd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126346023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Het gaat om de cafeine, koffie an sich zonder caf. is smerig. Toen ik in mn burnout belandde begon dat met 1) te veel doen 2) daardoor te weinig slapen 3) en dus meer caf. drinken. Dan ben je er snel aan :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:02 schreef Murmeli het volgende:
Se, ik zou overdag niet te lang slapen hoor, dan houd je je patroon in stand.

En vannacht ga ik echt zwaar aan de pillen, ik wil slapen gvd!
Mja, I know ;(. Ik heb eigenlijk al geen ritme meer. Ik zit al maanden zonder wekker te leven en vergeet vakantie dagen of ben vaak genoeg de 'dag' kwijt, zaterdag vandaag? Oh leuk :').
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:11:04 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126346237
Dwing jezelf ff TOT een ritme dan joh!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:28:30 #265
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126346903
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Grappig, dat zeg ik ook altijd tegen collega's die in de shit zitten. Voor mezelf werkt dat gewoon anders; ik heb van huis uit geleerd om door te zetten en m'n kop nooit te laten hangen, je zwaktes laat je niet zien. Dat zal er ook wel bij onder zitten.

De schaamte gaat hier nog een stap verder. Zo durf ik vaak niets omdat ik mezelf walgelijk vind. In een hele slechte bui krijg ik het gevoel dat iedereen me aan zit te kijken en me lelijk/stom/whatever vindt. Dat maakt het zo verdomd lastig om iets te ondernemen.

Moet je die dwangen altijd uitvoeren? Dus ook als je even snel een pak melk wilt halen?
Dus je bent niet gelukkig?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_126347129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Murmeli het volgende:
Dwing jezelf ff TOT een ritme dan joh!
Dat probeer ik ook wel :) maar na verloop van tijd probeer je dan toch wel weer slaap in te halen als je een aantal kut nachten heb gehad. Voor de rest ga ik spoedig weer reizen, dat zorgt dat mn slaap ritme een stuk beter is :)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:01:11 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126350449
Ja, en dat mag ook, maar gewoon op 1 middag doen dan en dan weer een paar weken niet. En alleen als je echt een tekort hebt.
Ik ga vanmiddag ook niet slapen en heb vannacht max 2 uur gehad
  zaterdag 11 mei 2013 @ 17:59:01 #268
103397 minthy
Lief-ish
pi_126355133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dus je bent niet gelukkig?
Ik zit met een burn out, ik heb wel eens beter in m'n vel gezeten :+
Niet dat ik zwaar depressief al jankend in een hoekje lig te krassen, dat heb ik nog nooit gedaan.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:25:09 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126358101
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zit met een burn out, ik heb wel eens beter in m'n vel gezeten :+
Niet dat ik zwaar depressief al jankend in een hoekje lig te krassen, dat heb ik nog nooit gedaan.
dat omschrijf je leuk :)
zie je wel een beetje licht aan het einde van de tunnel?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:01:32 #270
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_126365480
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar het slikken van 1x Seroxat per dag, op vakantie begon ik op gegeven moment een beetje te flippen. Weer even een stapje terug. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_126366846
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef Detroit het volgende:
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar het slikken van 1x Seroxat per dag, op vakantie begon ik op gegeven moment een beetje te flippen. Weer even een stapje terug. :).
MG? Ik zit inmiddels ook nog steeds aan de seroxat, ik wil er alleen vanaf!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:21:46 #272
103397 minthy
Lief-ish
pi_126369459
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat omschrijf je leuk :)
zie je wel een beetje licht aan het einde van de tunnel?
Absoluut, ondanks alles ben en blijf ik een overwegend positief mens. Geen idee wat me allemaal te wachten staat, gek genoeg doet me dat ook weinig :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126371189
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Absoluut, ondanks alles ben en blijf ik een overwegend positief mens. Geen idee wat me allemaal te wachten staat, gek genoeg doet me dat ook weinig :D
Mja, en dat vind ik wel irritant. Het doet mij geen reet wat mij te wachten staat. Ik leef nu, en maak er maar nu het beste van. Dat is in die zin wel nadelig want mij oog op de toekomst ben ik echt volledig kwijt. Ik denk niet verder dan een maand of vooruit. Maximaal that is, en dat is puur omdat ik dan al iets had staan wat echt moest gebeuren. Oh ja, en die meet hier volgende week vrijdag, zorgen dat ik een vlucht terug heb die dag :).

Een goede vriendin van me heeft misschien darm kanker, en dat bevestigde voor mij maar weer eens dat 'lange termijn' planning ook gewoon een beetje baloney is. Je leeft nu, de keuzes die je nu maakt zijn niet gebasseerd op je verleden dus je kunt doen en laten wat je wil.

Zit ik over 3 maand in Tokyo, Amsterdam of NY? I don't care :) Ik weet wel dat ik vanaf Zondag de hort op ga, beginnende vanaf Metz in Frankrijk en dan weer reizen als een dolle :) Heb ook al een week naar Florida geboekt. Nu maar weer hopen dat het slapen eindelijk wel goed gaat voor vanavond :)

Na mijn babbel met mijn shrink kwam ik toch wel weer achter dat, een huisje boompje beestje leven zoals de meeste van mijn generatie genoten niet zou kunnen trekken. Moet er niet aan denken om bijv, in van die volledige fucked up gemeentes zoals Tytsjerkeradiel of een of andere gemeentes zoals lutjebroek etc :') te wonen, te werken en te leven. Ik zou hoorndol worden.

Ik zie zoveel ellende om me heen, zoveel eenzaamheid, zoveel gezeik en gezanik. Maar ook mensen die jaren lang in hetzelfde stramien blijven zitten. Ik zou dat echt niet kunnen. Oplossingen zijn er altijd. Is het geld er niet? Werk je er voor. Heb je een kutbaan, zorg je er voor dat je een betere baan krijgt.

Nu hopen dat ik zo weer kan pitten. Om maar even af te sluiten met de master himself :D
  zondag 12 mei 2013 @ 07:58:21 #274
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126375999
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef Detroit het volgende:
he kut zeg! 20 mg?
je moet ze sowieso ook niet om de dag slikken he? Als je wilt minderen zou ik een halve per dag nemen.
Seroxat schijnt trouwens het moeilijkste te zijn met afkicken -O-
  zondag 12 mei 2013 @ 09:43:16 #275
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126376759
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 07:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

he kut zeg! 20 mg?
je moet ze sowieso ook niet om de dag slikken he? Als je wilt minderen zou ik een halve per dag nemen.
Seroxat schijnt trouwens het moeilijkste te zijn met afkicken -O-
Om 8 uur wakker, heb je nog wat geslapen? Ik denk dat ik vandaag wel de 7h aan getikt heb 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')