Gaat om het idee he.quote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel smart, maar ik deel het met je schat.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, en ook een beetje kun je delen.
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.
Nee juist niet Tem, ik WIL het niet.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.
[ afbeelding ]
Ik had het over de mannen hier op het werk, daar hoef ik geen aandacht van laat staan alles. Die mogen denken dat ik lesbo ben, lekker rustig.quote:
Ik ben veelal ook de jongste op kantoor, weinig te loeren op een paar na.quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over de mannen hier op het werk, daar hoef ik geen aandacht van laat staan alles. Die mogen denken dat ik lesbo ben, lekker rustig.
Zelfs als grap is het niet leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.
[ afbeelding ]
Spannend hoor, je zolderkamer verlaten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik ga vanavond beneden maar eens een biertje halen denk ik.
En morgen ook.
Ik heb geen zolderkamer.quote:Op maandag 29 april 2013 17:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Spannend hoor, je zolderkamer verlaten.
Ik ga me meteen vrijwillig aanmelden voor de invasie.quote:Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer.
Ik zou het meer een rukbunker willen noemen.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga me meteen vrijwillig aanmelden voor de invasie.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je met elkaar prima kunnen vermaken.quote:
Ja maar we zoeken nog een HQ.quote:Op maandag 29 april 2013 18:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je met elkaar prima kunnen vermaken.![]()
Ik zou een plek in de haven aan willen raden.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar we zoeken nog een HQ.
Jouw bunker klinkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |