We sleuren je wel door deze dag heen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Er ligt een scherpe briefopener voor me, hopelijk val ik daar niet op.
Ik vind m'n werk leukquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
Jij bent gek. Wat is daar nou lekker aan?
quote:Op maandag 29 april 2013 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Definitie 1 en 2. en 3
[1] Je leeft om te werken.
[2] Je werkt om te leven.
[3] Fuck it.
Dat krijg je ervan als je mij wegjaagt.quote:
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij wegjaagt.
Dat gevoel ken ik, gedeelde smart dan maar schat?quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.
Ik heb niet zoveel smart, maar ik deel het met je schat.quote:Op maandag 29 april 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, gedeelde smart dan maar schat?
Gaat om het idee he.quote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel smart, maar ik deel het met je schat.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, en ook een beetje kun je delen.
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.
Nee juist niet Tem, ik WIL het niet.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |