Missie geslaagd.quote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ja goddomme nou heb ik meteen een minderwaardigheidscomplex met zo een vrouw in de OP. Ook maar aan de wijn dan
Ja en ik heb al de naam van een zuiplap te zijn.quote:
Anders ik wel.quote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ja goddomme nou heb ik meteen een minderwaardigheidscomplex met zo een vrouw in de OP.
WMB?quote:Op zondag 28 april 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik heb al de naam van een zuiplap te zijn.
Ik ga WMB kijken, daar zie ik tenminste mensen waar ik op neer kan kijken
Ah, ze gaan dat stopzetten he?quote:
op die dwerg bedoel jequote:Op zondag 28 april 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik heb al de naam van een zuiplap te zijn.
Ik ga WMB kijken, daar zie ik tenminste mensen waar ik op neer kan kijken
Blik op de weg stopt.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ze gaan dat stopzetten he?
Of was dat nou Blik op de Weg.
Mja, die is toch 't minst leuke van de twee.quote:
Dacht ik toch.quote:
Sensationeler, maar ja, ik kijk vooral vanwege de TV SC geloof ik.quote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja, die is toch 't minst leuke van de twee.
blik op de weg is zoveel beter dan dat programma van joost kots en die rotte dwergquote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja, die is toch 't minst leuke van de twee.
Volgende OP maak jij.quote:
Ik vind alleen dat ze die "expert" een keer moeten dumpen, Koos nogiets?quote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blik op de weg is zoveel beter dan dat programma van joost kots en die rotte dwerg
ja. de schuldige dat blik op de weg weg gaatquote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ze die "expert" een keer moeten dumpen, Koos nogiets?
Yep.quote:Op zondag 28 april 2013 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. de schuldige dat blik op de weg weg gaatvan mijn belastingcenten betaald. naar mannetje
Het is ook nooit goed he? Nu zitten de wijven weer te zeiken.quote:Op zondag 28 april 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is er nou weer mis, ik moest ophouden met m'n homo gezeik en nu is 't weer niet goed.
Ben je lesbisch?quote:Op zondag 28 april 2013 20:45 schreef hexje het volgende:
OP is nog steeds stom. Liever post je zoiets
[ afbeelding ]
Beter laten ze het aan nichtenpraat over.quote:Op zondag 28 april 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he? Nu zitten de wijven weer te zeiken.
Dat is beter ja.quote:Op zondag 28 april 2013 20:45 schreef hexje het volgende:
OP is nog steeds stom. Liever post je zoiets
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Die billen kan ik me nog wel in vinden, of tegen concurreren
Hete praatjes.quote:Op zondag 28 april 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dan van een nicht, praten over zwetende mannen op een voetbalveld die gezamelijk douchen en daarna bier zuipen en gekke dingen doen?
Wacht eens....
quote:
Zit ff naar Sjek met zijn lintje te kijken.quote:
Oh zijn lintje wil ik wel even zien. En de Boer ook wel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Zit ff naar Sjek met zijn lintje te kijken.
Heel ff gekeken.quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zijn lintje wil ik wel even zien. En de Boer ook wel.
Je bent niet voor een club door het succes.quote:
Ik ben mijn hele leven al voor Ajax, dus wat je zegt klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Je bent niet voor een club door het succes.
Nog niet, ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik met deze afstandsbediening zenders kan installeren.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al voor Ajax, dus wat je zegt klopt.
#boeijuhquote:
Oh op je oude tv. Je hebt wel een site met handleidingen maar die had je vast al gevonden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik met deze afstandsbediening zenders kan installeren.
Online is er niet veel te vinden.
Dat mag hoorquote:
Jij wel danquote:Op maandag 29 april 2013 07:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goedemorgen, volgens mij heeft Jan de Hoop er geen zin in vandaag.
Ik heb geen vrij helaas en dus ook weinig zin.quote:Op maandag 29 april 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wel danHet regent. Lichtpuntje: het is wel lekker rustig vandaag, iedereen is zowat vrij denk ik.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij helaas en dus ook weinig zin.
Laat ik nou echt lezen, ik heb vrij, sorryquote:
Hier ook NOTquote:Op maandag 29 april 2013 07:49 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond maar eens ergens rustig een biertje pakken *Not*
NOT bedoel ik hiermee, dat ik helemaal niet rustig een biertje ga pakken maar het op een zuipen ga gooien.quote:
Je kunt wel merken dat ik EN slecht heb geslapen EN nog niet wakker ben, het dringt allemaal nog niet zo door.quote:Op maandag 29 april 2013 07:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NOT bedoel ik hiermee, dat ik helemaal niet rustig een biertje ga pakken maar het op een zuipen ga gooien.
Evil Knievel Dragracing.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat ik EN slecht heb geslapen EN nog niet wakker ben, het dringt allemaal nog niet zo door.
Ik ben klaarwakker, mag ook wel mijn werk zit erop.quote:Op maandag 29 april 2013 08:06 schreef Karina het volgende:
Idiootik krijg al elke keer die tetten op mijn scherm als ik dit topic open en nu dit, collega's zullen wel denken.
Over een uurtje of zo begin ik wakker te worden. Beetje te laat naar bed gegaan gisteren en ook nog heel slecht geslapen, gaat niet goed samen.quote:Op maandag 29 april 2013 08:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker, mag ook wel mijn werk zit erop.
We sleuren je wel door deze dag heen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Er ligt een scherpe briefopener voor me, hopelijk val ik daar niet op.
Ik vind m'n werk leukquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
Jij bent gek. Wat is daar nou lekker aan?
quote:Op maandag 29 april 2013 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Definitie 1 en 2. en 3
[1] Je leeft om te werken.
[2] Je werkt om te leven.
[3] Fuck it.
Dat krijg je ervan als je mij wegjaagt.quote:
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij wegjaagt.
Dat gevoel ken ik, gedeelde smart dan maar schat?quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.
Ik heb niet zoveel smart, maar ik deel het met je schat.quote:Op maandag 29 april 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, gedeelde smart dan maar schat?
Gaat om het idee he.quote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel smart, maar ik deel het met je schat.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, en ook een beetje kun je delen.
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem straft onmiddelijk inderdaad. Voordeel is wel dat de mannen hier in ieder geval niet naar mij omkijken.
Nee juist niet Tem, ik WIL het niet.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.
[ afbeelding ]
Ik had het over de mannen hier op het werk, daar hoef ik geen aandacht van laat staan alles. Die mogen denken dat ik lesbo ben, lekker rustig.quote:
Ik ben veelal ook de jongste op kantoor, weinig te loeren op een paar na.quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over de mannen hier op het werk, daar hoef ik geen aandacht van laat staan alles. Die mogen denken dat ik lesbo ben, lekker rustig.
Zelfs als grap is het niet leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gooit weer een hengeltje uit, mensen.
[ afbeelding ]
Spannend hoor, je zolderkamer verlaten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik ga vanavond beneden maar eens een biertje halen denk ik.
En morgen ook.
Ik heb geen zolderkamer.quote:Op maandag 29 april 2013 17:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Spannend hoor, je zolderkamer verlaten.
Ik ga me meteen vrijwillig aanmelden voor de invasie.quote:Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer.
Ik zou het meer een rukbunker willen noemen.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga me meteen vrijwillig aanmelden voor de invasie.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je met elkaar prima kunnen vermaken.quote:
Ja maar we zoeken nog een HQ.quote:Op maandag 29 april 2013 18:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je met elkaar prima kunnen vermaken.![]()
Ik zou een plek in de haven aan willen raden.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar we zoeken nog een HQ.
Jouw bunker klinkt prima.
Go Marines!quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou een plek in de haven aan willen raden.
Daar hebben ze ervaring met pijpleidingen.
Terwijl ik dit plaatje zie is de marine- tijd van Willem-Alexander op tv.quote:
Maar hij is niet knap.quote:Op maandag 29 april 2013 18:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Terwijl ik dit plaatje zie is de marine- tijd van Willem-Alexander op tv.
Jammer dat ze nooit openlijk gay zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
WimLex is nooit echt aantrekkelijk geweest. Ik zit het ook te kijken, echt niks aan die gozer.
Misschien is Amalia wel zo ruig als de deurmat.quote:Op maandag 29 april 2013 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit openlijk gay zijn.
Lesbisch ook niet.quote:Op maandag 29 april 2013 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit openlijk gay zijn.
Zou wel gaaf zijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien is Amalia wel zo ruig als de deurmat.
Ga maar snel naar beneden om je lam te drinken. Dan is je kringspier ontspannen voor de invasie die later zal plaatsvinden.quote:
Zo'n Prins Carl Philip mag altijd wel aanbellen hoor.quote:
Ik doelde op Corrie die zit te hengelen.quote:
Wat?quote:
Lesbo's zijn vies.quote:
De W van DWDD natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 13:48 schreef Karina het volgende:
Welke grote Willy show? Die van morgen? Of de kwis bij Matthijs vanavond.
Alsof heteromannen dat niet doen.quote:
Mag ik toch niet hopen zeg.quote:
Jij hebt nog een hoop te leren, ouwe stokslurper.quote:
Nee, je moet 'm wel goed schoonpoetsen aan een van de lakens na afloop he.quote:
Niet ass to mouth??quote:Op maandag 29 april 2013 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je moet 'm wel goed schoonpoetsen aan een van de lakens na afloop he.
quote:
Komt omdat dat ook zelden zo is.quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
Ik zie bij geile pron nooit poep aan de stok.
Raar.
Ik heb m'n oranje shirt aan, ik ga zo de stad in.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, ik heb wel weer genoeg mannen gespammed.
Nou mag jij weer soppen op vrouwen dan.quote:
Ik zag net hele volksstammen richting het centrum gaan met oranje Mickey Mouse oren en alles.quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb m'n oranje shirt aan, ik ga zo de stad in.
Die mannen zijn wat te glad. Bovendien kijken vrouwen vooral naar het gezicht.quote:Op maandag 29 april 2013 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou mag jij weer soppen op vrouwen dan.
Beetje jongensachtig mag wel, ben nog geen 40'er.quote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Die mannen zijn wat te glad. Bovendien kijken vrouwen vooral naar het gezicht.
Leuk toch, ik hoor hier ook alleen maar muziek als ik buiten een peuk rook.quote:Op maandag 29 april 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag net hele volksstammen richting het centrum gaan met oranje Mickey Mouse oren en alles.
Ben snel weer naar huis gegaan.
Wollah, ieck niet Maroc!quote:Op maandag 29 april 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft prikt hem er zo in als je even niet oplet.
Je hebt gelijk, het is nu wel mooi geweest.quote:Op maandag 29 april 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doelde op Corrie die zit te hengelen.
Ze zegt elke keer dat het een grap is maar ze begint er zelf 100x per dag over uit het niks.
Net als met dat niet koken.
Inderdaad. Afgehaakt.quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nee was geen bal aan. Terwijl ik kwisjes toch vaak wel leuk vind.
Grote neger, dit zou best wel eens een belangrijke stap kunnen zijn voor die 'homofobe' sporten.quote:Op maandag 29 april 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
Dit is wel iets voor VS
http://www.volkskrant.nl/(...)mt-uit-de-kast.dhtml
Bedankt.quote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Die Atari is trouwens ook een berg aids bij elkaar.
Hij werkt nu maar ik had het beter bij de herinnering kunnen houden.
Afwachten maar inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grote neger, dit zou best wel eens een belangrijke stap kunnen zijn voor die 'homofobe' sporten.
Dat de graphics kut waren had ik wel verwacht maar die controls zijn echt heel slecht.quote:Op maandag 29 april 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Bedankt.
Maak meteen een mental note dat ik dat beter niet kan doen met mijn MSX.
Veel plezier.quote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ga zo maar eens even de kroeg in om een biertje te halen. Gewoon omdat het kan. [ afbeelding ]
Maar jij hebt ook een beetje een bijzonder gevoel voor humor, met je flamoes.quote:Op maandag 29 april 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de uitzending van vrijdag anders best leuk
quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar eens bijtijds naar bed, ik ben alleen nog maar moe de laatste tijd.
Kennelijk. Maar de uitzending van vrijdag ging over het Koningslied en de belangenverstrengeling daaromheen. Was zowel informatief als komisch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een beetje een bijzonder gevoel voor humor, met je flamoes.
In het begin was hij nog wel leuk, in dat programma (dit was het nieuws?). Maar dat is hij al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar de uitzending van vrijdag ging over het Koningslied en de belangenverstrengeling daaromheen. Was zowel informatief als komisch.
Ik vond zijn oudejaarsconference toen wel aardigquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In het begin was hij nog wel leuk, in dat programma (dit was het nieuws?). Maar dat is hij al jaren niet meer.
Jullie hebben wel overeenkomsten trouwens. Jullie doe allebei hard jullie best, maar het is gewoon meestal niet grappig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Vonden jullie het echt ZO slecht dan?
En bedankt. Douw mij maar even in Specularium-modusquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jullie hebben wel overeenkomsten trouwens. Jullie doe allebei hard jullie best, maar het is gewoon meestal niet grappig.
Hey, ik ben gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En bedankt. Douw mij maar even in Specularium-modus
Nee. Mijn ogen zijn van zichzelf goed genoeg om jouw consequente schrijffout te constateren. Hoezo?quote:
Die heb ik gejat van Kentoet, zo zijn we hier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Mijn ogen zijn van zichzelf goed genoeg om jouw consequente schrijffout te constateren. Hoezo?
Serieus, ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een leuke OP voor het volgende deel voorbereid...
Ik verbaas me erover dat hij er nu pas over begint.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Kentoet, zo zijn we hier.
Is niet waarquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat hij er nu pas over begint.
Dan had ik je dus toch goed ingeschat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is niet waarIk had er ook een toespeling op gemaakt in de rebussen [ afbeelding ]
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
Die rebussen waren ook een razend succes.
Gelukt.quote:
Ik zie de Dolly Dots.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Bea in de bocht in de herhaling op 1..
Ik ben voor #TeamWilly4.
Ben je buiten geweest?quote:
nee zuurstof is engquote:
quote:
ik heb zowaar vandaag de andere kant van Nederland helemaal gezienquote:
Dat noem je de andere kant van Nederland? Vanuit Den Haag is Delfzijl zo'n beetje de andere kant van Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb zowaar vandaag de andere kant van Nederland helemaal gezienvan Den Haag naar Eindhoven en terug
ja maar ik houd niet van auto rijden dus als ik dan 100km ofzo moet dan vind ik dat al ver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat noem je de andere kant van Nederland? Vanuit Den Haag is Delfzijl zo'n beetje de andere kant van Nederland.
OK, dat kan... - Maar noem het dan niet de andere kant van Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar ik houd niet van auto rijden dus als ik dan 100km ofzo moet dan vind ik dat al ver.
het is richting duitse grens...ik vind het de andere kantquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, dat kan... - Maar noem het dan niet de andere kant van Nederland
Eindhoven? Dat ligt dichter bij België dan bij Duitsland...quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
het is richting duitse grens...ik vind het de andere kant
wacht...we doen dit gesprek morgen even over als ik wakker ben en geen alcohol in mijn lichaam hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eindhoven? Dat ligt dichter bij België dan bij Duitsland...
Dat is misschien een ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 01:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
wacht...we doen dit gesprek morgen even over als ik wakker ben en geen alcohol in mijn lichaam heb
Een knobbel-zesje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:30 schreef Drugshond het volgende:
Er zit een knobbel6je , en die help je zo uit de puree (twijfel tussen 2 of 1 r's - 1 dus.)
sp3c kent mij...wel lang geleden maar zet ons niet achter een bar.(la la la)quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een knobbel-zesje?
Of is dit een verkapt eerbetoon aan sp3c?
Wat heeft een kwaliteitsmuzikant als Billy Joel te maken met een aan lager wal geraakte NWS-mod?quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
sp3c kent mij...wel lang geleden maar zet ons niet achter een bar.(la la la)
Gaan we persoonlijk worden. Quallo... be my game.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft een kwaliteitsmuzikant als Billy Joel te maken met een aan lager wal geraakte NWS-mod?
Dat moet je met een korrel zout nemen. Ik lul alleen de tijd maar vol, zodat ik een nieuw deeltje kan openenquote:Op dinsdag 30 april 2013 02:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden. Quallo... be my game.
Een fly-by? Ik weet niet eens wat dat is...quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:40 schreef Drugshond het volgende:
Die voorgaande opmerking past niet je...Bij POL-SC had ik hem als een fly-by gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fly-by? Ik weet niet eens wat dat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |