SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 28-04-2013 17:07:41 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Poeh.. Wat is de stand? En niet in cm's graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jij zoekt dus naar Boners. Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Rickazio het volgende:
Fok topic van Wilfried staat hoog in google, als je boner zoekt![]()
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik vind het maar een eng dun worstje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Joh.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.![]()
Jeetje.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
haahha 1-0 arsenalquote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Geweldige comeback.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zie er wel een comment van jou. hah. Gay!![]()
Ja, door balverlies Van Persie. Maar was buitenspelgoal Walcott.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Manchester United is toch al kampioenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch houden we van je.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
simpele dwaas, met altijd dezelfde comments![]()
![]()
Weet ik ook wel, al is het toch wel leuk om de eenzijdige haat van Arsenal te zien.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is toch al kampioen![]()
Als er ook op dit niveau gecommuniceerd wordt in voetbalkantines ga ik me vrijwillig aanmelden als bardame.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze willen het record aanscherpen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is toch al kampioenOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ibarra
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:05 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is mis met Bony. Zo'n kans knalt die er normaal gesproken in.Wat een held
![]()
Wat een rare corner was dat.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt me normaal toch?quote:Op zondag 28 april 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
Respect voor dat volle uitvak, 1200 man![]()
Maar wetende dat je gaat degraderen...quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En dat is overigens helemaal geen schande, de meeste ploegen uit het rechterrijtje redden dat soort aantallen niet. En sommige uit het linkerrijtje ook niet.![]()
![]()
Niet voor teams die onderin staan..quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Altijd zo bij degradatiekandidaten bij de laatste uitwedstrijden. Was bij Den Haag in het verleden niet anders.quote:Op zondag 28 april 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder dit seizoen 1200 mensen van Willem II bij een uitwedstrijd waren.![]()
Als supporter moet je achter je club blijven staan, ook in rot tijden.
Viel me op in de Jupiler League dat toen PEC de titel niet haalde men toch gewoon bleef komen. Dat is gewoon zoals het hoort.![]()
De meesten uit het linkerrijtje halen dat bij lange na niet..quote:Op zondag 28 april 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
En dat is overigens helemaal geen schande, de meeste ploegen uit het rechterrijtje redden dat soort aantallen niet. En sommige uit het linkerrijtje ook niet.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Wanneer komt Jatto Ceesay er in bij Willem II?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Via what's app?quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft meer gescoord dan de hele selectie van Willem II![]()
Dat is een optelsom.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft meer gescoord dan de hele selectie van Willem II
quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Bony nog één keer scoort heeft hij meer doelpunten gemaakt dan alle veld- en bankspelers van Willem II samen.![]()
Dat lukt Vitesse zelfs niet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk dat na Ajax, Feyenoord en NEC niemand het uitvak vult in Arnhem.![]()
De fuq, Poly?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit!??quote:
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.quote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk die awaydays! Ik schakelde net pas in maar zag al dat er ook veel vuurwerk was te zien?
[ afbeelding ]Anonieme tievesclown![]()
OEI Bony!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Redelijke kans dat de club volgend jaar promoveert.quote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.![]()
Egt he rofl xDquote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.![]()
In de Eerste Divisie heb je ook fans en publiek, hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn mooi manquote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mooiste binnen het voetbal. Uitwedstrijden
AFCA!![]()
Toch scoort Willem II gemiddeld 1 keer per wedstrijd, toch best knap voor de ploeg die onderaan staat.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben ze dat in een laboratorium onderzocht? Dat ie vanuit stilstand 50 meter kan springen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:14 schreef Tchock het volgende:
Wat kan die Bony sprķngen man. Niet te geloven.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Maar een minimale/geen controle op stadionverbod.quote:Op zondag 28 april 2013 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de Eerste Divisie heb je ook fans en publiek, hoor.Anonieme tievesclown![]()
Ah klasse maat!quote:Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Heb mijn voorrang binnen.AFCA!![]()
Tussenstand Vitesse - Willem II 2-0.. opdat ik hier niet helemaal voor jan Boni zit..Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hihi.quote:Op zondag 28 april 2013 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Tussenstand Vitesse - Willem II 2-0.. opdat ik hier niet helemaal voor jan Boni zit..Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
HT Vitesse - Willem II.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Elf uitwedstrijden gaan, dan heb je voorrang. Aanvraag is gratis. Uitwedstrijden uiteraard niet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat? Of gratis aanvraag? Gewoon bij je clubkaart dacht ik.![]()
Dank u!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je deelt deze mening metquote:Wat overigens ook van hem dom is. Moet WIllem II dan vol in de aanval gaan er er nog harder dan Heracles tegen Feyenoord af gaan?quote:![]()
Wat hebben jullie tegen Groningen? Zag het al meerdere keren voorbij komen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dus dan ben je verplicht om elf keer te gaan?quote:Op zondag 28 april 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Elf uitwedstrijden gaan, dan heb je voorrang. Aanvraag is gratis. Uitwedstrijden uiteraard niet.AFCA!![]()
Wonen enkel communisten en racisten. Tevens is Maaskant een patjakker.quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat hebben jullie tegen Groningen? Zag het al meerdere keren voorbij komen.![]()
Kut boeren.quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat hebben jullie tegen Groningen? Zag het al meerdere keren voorbij komen.AFCA!![]()
Kan je het begrip Patjakker definiėren?quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wonen enkel communisten en racisten. Tevens is Maaskant een patjakker.![]()
Maaskantquote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat hebben jullie tegen Groningen? Zag het al meerdere keren voorbij komen.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wat een onzin. De PvdA is er grootquote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wonen enkel communisten en racisten. Tevens is Maaskant een patjakker.![]()
![]()
Nee nooit gehoordquote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Evertjan het volgende:
wist je dat Frank Evenblij een fan is van Willem II![]()
AFCA!![]()
Net als Twan van Peperstratenquote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Evertjan het volgende:
Pleeborstel heb ik meegekregen... Maar als je hem wegdenkt.. Dan is Groningen toch wel oké?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die kerel van editie NL ook.quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb geen zin om een LMGTFY-link aan te maken. Dus google zelf maar.quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je het begrip Patjakker definiėren?![]()
Wist je dat Frank Evenblij obesitas heeft?quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Evertjan het volgende:
wist je dat Frank Evenblij een fan is van Willem IIOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Anton Geesink ook. Je kunt er dood aan gaan, oh wacht...quote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wist je dat Frank Evenblij obesitas heeft?
Een uitkaart aanvragen kan je als seizoenkaarthouder. Om je voorrang te bemachtigen moet je elf keer gaan.quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
Dus dan ben je verplicht om elf keer te gaan?![]()
Gedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een LMGTFY-link aan te maken. Dus google zelf maar.![]()
nee hij heeft zware botten net zoals zijn broer is vast erfelijkquote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wist je dat Frank Evenblij obesitas heeft?![]()
Op het moment is hij moeilijk weg te denken daar, volgend seizoen als hij weer ergens in Oost-Europa zit dan mogen ze weer winnen van mij.quote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pleeborstel heb ik meegekregen... Maar als je hem wegdenkt.. Dan is Groningen toch wel oké?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Oke!quote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een uitkaart aanvragen kan je als seizoenkaarthouder. Om je voorrang te bemachtigen moet je elf keer gaan.
Al gelden voor Europese wedstrijden altijd andere mogelijkheden als je snapt wat ik bedoel
AFCA!![]()
Voor wie is die vreselijke kerel die wel eens bij de staatsomroep aanschuift bij studio voetbal.quote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna heel de NOS is fan van Willem II, behalve Sjek (AFC) en Egbers (Heracles) volgens mij![]()
Arno = AZquote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna heel de NOS is fan van Willem II, behalve Sjek (AFC) en Egbers (Heracles) volgens mijOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En Henry Schut en Jeroen Jeroen Stomphorst dan?quote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna heel de NOS is fan van Willem II, behalve Sjek (AFC) en Egbers (Heracles) volgens mijOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Arno Vermeulen -> AZ iddquote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Voor wie is die vreselijke kerel die wel eens bij de staatsomroep aanschuift bij studio voetbal.![]()
Willem II is vast een prachtige club hoor maar het voetbal is niet om aan te zien. Echt heel erg slecht, ik zal er geen traan om laten als ze degraderen.![]()
Die armen van Henryquote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
En Henry Schut en Jeroen Jeroen Stomphorst dan?
Toch is Willem II een beter club voor in de Eredivisie dan VVV of RKC.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
Willem II is vast een prachtige club hoor maar het voetbal is niet om aan te zien. Echt heel erg slecht, ik zal er geen traan om laten als ze degraderen.AFCA!![]()
HallonOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Dan kan je ook via een uitkaart op je clubkaart of iets dergelijks. Moet je wel geluk hebben dat de seizoenkaarthouders niet massaal kopen zoals bij Man United uit.quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Al gelden voor Europese wedstrijden altijd andere mogelijkheden als je snapt wat ik bedoel![]()
Ik zou de Eagles nog wel eens willen zien in de Eredisie. Voetbal is waardeloos maar een prachtig stadion.Anonieme tievesclown![]()
Moet je "kankerneger" roepen om ideale schoonzoon te zijn?quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Evertjan het volgende:
ik zie alleen maar ideale schoonzonen op EDLOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik bedoelde dat je dan nog weleens gratis naar binnen kanquote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dan kan je ook via een uitkaart op je clubkaart of iets dergelijks. Moet je wel geluk hebben dat de seizoenkaarthouders niet massaal kopen zoals bij Man United uit..
AFCA!![]()
RKC speelde de eerste seizoenshelft best leuk. En vorig seizoen ook.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch is Willem II een beter club voor in de Eredivisie dan VVV of RKC.GAEquote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Crimyclown het volgende:
Ik zou de Eagles nog wel eens willen zien in de Eredisie. Voetbal is waardeloos maar een prachtig stadion.Adelaarshorst, dat vervallen schuurtje?
![]()
![]()
Bony mocht willen dat... enfin.. je begrijpt me vast welquote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zonde dat er handen aan vastzitten.
Moet ik met het schaamrood op de kaken ook toegeven.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Crimyclown het volgende:
Ik zou de Eagles nog wel eens willen zien in de Eredisie. Voetbal is waardeloos maar een prachtig stadion.
Ondanks dat het onze rivalen zijn, prachtig stadion in zo'n ouwe volksbuurt.![]()
Precies. Veel meer supporters, historie. Groter stadion. VVV en RKC zijn mijns inziens mindere clubs dan Willem II, maar het beleid bij laatsgenoemde is dramatisch.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Toch is Willem II een beter club voor in de Eredivisie dan VVV of RKC.![]()
Dat lijkt me stug.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik bedoelde dat je dan nog weleens gratis naar binnen kan![]()
GAE of Cambuur mooi man dat soort clubs. Net als de Graafschapquote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
RKC speelde de eerste seizoenshelft best leuk. En vorig seizoen ook.
[..]
GAEAdelaarshorst, dat vervallen schuurtje?
. Excelsior en dat soort ploegen hebben nog minder in de Eredivisie te zoeken als GAE hoor.
AFCA!![]()
Daar doelt hij niet op.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
RKC speelde de eerste seizoenshelft best leuk. En vorig seizoen ook.![]()
Een Zwolle-supporter die over stadions begint.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
GAE Adelaarshorst, dat vervallen schuurtje?![]()
![]()
Je hebt toch liever een ploeg in de Eredivisie die goed speelt dan eentje die 'er thuis hoort'?quote:![]()
![]()
Dat je dit durft te zeggen als Pec supporter zijnde.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
GAEAdelaarshorst, dat vervallen schuurtje?
![]()
![]()
Ik wil Sparta wel terugzien, jammer dat het Henk ten Cate effect ze niet echt helpt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat het IJsseldelta Stadion lelijk is wil niet zeggen dat alle andere stadions ter wereld mooi zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een Zwolle-supporter die over stadions begint.Wat is dat nou weer voor kutargument.
Overigens knapt 'ie door de extra tribunes heel erg op. En die gaan door omdat we handhaven![]()
![]()
Wellicht vlammen ze nog in de NC. Hoop het. Sparta en Helmond er in hoop ik.quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wil Sparta wel terugzien, jammer dat het Henk ten Cate effect ze niet echt helpt.
Willem II en VVV er uit.![]()
Dat komt omdat Henk ten Cate een debiel is.quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wil Sparta wel terugzien, jammer dat het Henk ten Cate effect ze niet echt helpt.![]()
Ditquote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht vlammen ze nog in de NC. Hoop het. Sparta en Helmond er in hoop ik.
Willem II en VVV er uit.Sparta
Over mooie stadions gesproken
![]()
![]()
Nee onderin heb je ploegen nodig met uitstraling, dan kan mij het voetbal niet schelen. Dat is toch om te huilen van elke ploeg die om degradatie strijd.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt toch liever een ploeg in de Eredivisie die goed speelt dan eentje die 'er thuis hoort'?
Uitstraling bedoel ik dus ook strijd op het veld mee, dat siert de degradatieclubs. En dus niet "goed voetbal". Een keertje stunten tegen een topploeg, mooi man. Uitstraling is ook historie maar vooral fans! Fans maken de club!AFCA!![]()
Vroeger was het leuker, toen er minder spelers uit andere landen werden aangetrokken..quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wil Sparta wel terugzien, jammer dat het Henk ten Cate effect ze niet echt helpt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee. Ik ga liever naar Willem II dan naar VVV.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
Je hebt toch liever een ploeg in de Eredivisie die goed speelt dan eentje die 'er thuis hoort'?![]()
Hij is wel financieel onafhankelijk aldus Henk ten Cate zelf.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Henk ten Cate een debiel is.![]()
hij is volgens mij wel financieel onafhankelijkquote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Henk ten Cate een debiel is.![]()
Graafschap uitquote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever naar Willem II dan naar VVV.![]()
Beste uitvak van Nederland. Als je die wand wegdenkt.
AFCA!![]()
Goede post.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Nee onderin heb je ploegen nodig met uitstraling, dan kan mij het voetbal niet schelen. Dat is toch om te huilen van elke ploeg die om degradatie strijd.
Uitstraling bedoel ik dus ook strijd op het veld mee, dat siert de degradatieclubs. En dus niet "goed voetbal". Een keertje stunten tegen een topploeg, mooi man. Uitstraling is ook historie maar vooral fans! Fans maken de club!![]()
de echte Superboeren!!quote:Op zondag 28 april 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Graafschap uit![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel financieel onafhankelijk aldus Henk ten Cate zelf.
Naast de spionkop van de superboeren.quote:Op zondag 28 april 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Graafschap uit![]()
![]()
Afgelopen herfst nog geweest met uitwedstrijd van Feyenoord in de beker, maar vond het toch wat tegenvallen. Die 'kasteelmuur' was prachtig, maar verder zijn de tribunes net zo lelijk als pak hem beet AZ/Twente/Heerenveen, allemaal van die tribunes waar je eerst 2 meter muur + trap hebt voor je wat publiek ziet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
DitSparta
Over mooie stadions gesproken
![]()
Ten Cate bezorgt mij onderbroekenlolquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jij hebt volgens mij iets met negerlullen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ten Cate bezorgt mij onderbroekenlolOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gepost, maar ik ben nog steeds misselijk.quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ten Cate bezorgt mij onderbroekenlol![]()
Sjaak heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is dat volgens jouquote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij iets met negerlullen.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar dat mag jij lezen als je dat wilt. Het is gewoon raar dat je afgeeft op het stadion van de Eagles als je eigen stadion op een fabriekshal lijkt.quote:![]()
Lol
quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gepost, maar ik ben nog steeds misselijk.Nee, wat jij mij flikte dan! Ik sla de unoxblikjes voorlopig even over..
Nu zeg je precies hetzelfde weerquote:Op zondag 28 april 2013 17:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar dat mag jij lezen als je dat wilt. Het is gewoon raar dat je afgeeft op het stadion van de Eagles als je eigen stadion op een fabriekshal lijkt.![]()
![]()
quote:Die staat niet meer in mijn team, ik heb vorige keer echt superslecht gewisseld.
Stream loopt de hele tijd vast nu. Volgend jaar maar weer TV abonnement nemen...Anonieme tievesclown![]()
Dm gestuurd. Die loopt wel lekker door.quote:Op zondag 28 april 2013 17:34 schreef Crimyclown het volgende:
Stream loopt de hele tijd vast nu. Volgend jaar maar weer TV abonnement nemen...![]()
A-bony-ment..quote:Op zondag 28 april 2013 17:34 schreef Crimyclown het volgende:
Stream loopt de hele tijd vast nu. Volgend jaar maar weer TV abonnement nemen...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Joh.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hij wordt toch echt gehaakt hoor..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet echt een schwalbe was het.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga NIET over een derde been beginnen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja. Negen spelers van Ajax winnen nog van dit Willem II.quote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, maar maakt Ajax volgende een kans tegen dit Willem II?![]()
Qua inzet misschien niet, maar voetballend moet het geen problemen opleveren.quote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, maar maakt Ajax volgende een kans tegen dit Willem II?Anonieme tievesclown![]()
Als Willem II met elf man in de eigen zestien blijft hangen, wordt het een kutwedstrijd...quote:Op zondag 28 april 2013 17:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Qua inzet misschien niet, maar voetballend moet het geen problemen opleveren.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
#leugensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toch prachtig om die Willem II-supporters te zien. Den Haag had dat ook bij de laatste uitwedstrijden in het seizoen dat ze degradeerden. Prachtig.![]()
Zolang het 'had moeten zijn' blijft, stem ik daar moeiteloos mee in.quote:Op zondag 28 april 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Dit had rood moeten zijn.![]()
Thnx.quote:Op zondag 28 april 2013 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarna editen in dezelfde post ja?
Geniaal.![]()
![]()
Je bent zelf geniaalquote:Op zondag 28 april 2013 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarna editen in dezelfde post ja?
Geniaal.
Vitesse heeft overigens 73% balbezit.![]()
Van Persie scoort een pingel
Willem 2 staat naast Berta 38quote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
Volgende week gewoon drie man op Misidjan en dan moet Ajax wel kunnen winnen van dit Willem 2.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ondertussen in Nederland, wat een wereld![]()
[ afbeelding ]Obesitas
Op de counter spelen. Willem II moet een resultaat boeken, en Ajax heeft paar snelle spelers voorin lopenquote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
Volgende week gewoon drie man op Misidjan en dan moet Ajax wel kunnen winnen van dit Willem 2.![]()
![]()
Daarom is het extra erg dat zijn scooter is gestolen, nu moet hij lopen met dat vette lijf. Het lijkt me overigens wel een goeie dartser.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Moordaanslag op Bony.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
5-3-2 met Boerrigter en Lukoki als spitsen lijkt me wel een strak plan.quote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de counter spelen. Willem II moet een resultaat boeken, en Ajax heeft paar snelle spelers voorin lopen![]()
Vol op de moneymaker van Bony.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je vóór dat je moet fietsen!quote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom is het extra erg dat zijn scooter is gestolen, nu moet hij lopen met dat vette lijf. Het lijkt me overigens wel een goeie dartser.
en er zwaait wat ( nee geen bony) als je je niet aan je belofte houdt, over dartsen gesprokenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dan kan Alderweireld zijn specialiteit van het blind naar voren trappen van de bal ook eindelijk goed gebruiken.quote:Op zondag 28 april 2013 17:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
5-3-2 met Boerrigter en Lukoki als spitsen lijkt me wel een strak plan.![]()
Ja, Sagna was te laat en haalde Van Persie onderuit.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, tnx.quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, Sagna was te laat en haalde Van Persie onderuit.![]()
Geel voor Kashia, die heb ik
Nog geen 20.000 toeschouwers, inclusief 1200 Willem II-supporters
quote:Op zondag 28 april 2013 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die verdedigers van Vitesse zijn vervelende mannetjes. Kalas staat bij mij ook al op -4![]()
Misselijk, het lijkt wel of ze het er om doen.
Ik hoop dat Zulte Waregem straks wint, ik vind het altijd wel een grappige naam.
ZW haalt de CL niet eens als ze landskampioen wordenquote:Op zondag 28 april 2013 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Zulte Waregem straks wint, ik vind het altijd wel een grappige naam.
[ afbeelding ]"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Niet de 0 gehouden, mooi zo
KOEKOEK!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat play-off systeem in Belgiė is zo'n bullshitquote:Op zondag 28 april 2013 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]Anderlecht mijlenver voor in de reguliere competitie en nu gaan ze naast de titel grijpen in de nacompetitie
![]()
![]()
Ik verheug me nu al op Jan van H.
Die gekke Willem II-supporter
Lambiek met zijn machientjequote:
Wie die kolder in stand houdt, had daar nooit aangenomen mogen worden, net zoals jan van H. zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een autist met airplay. Heeft geen enkele toegevoegde waarde, op ergernis na.quote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Jan van Halst is een goede peer. Is toch een prima analyst of niet?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nonsens. Studio voetbal is duidelijk anders van aard dan VI en dat is prima.quote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie die kolder in stand houdt, had daar nooit aangenomen mogen worden, net zoals jan van H. zelf.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een autist met airplay. Heeft geen enkele toegevoegde waarde, op ergernis na.
Over smaakt valt niet te twisten. Ik ben het echter volledig met je oneens.quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Een autist met airplay. Heeft geen enkele toegevoegde waarde, op ergernis na.![]()
Wat heeft dat met VI te maken?quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nonsens. Studio voetbal is duidelijk anders van aard dan VI en dat is prima.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie die kolder in stand houdt, had daar nooit aangenomen mogen worden, net zoals jan van H. zelf.
Arno pruim ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Blom heeft ook wel sympathie voor Willem II. Tering, wat een uitfluiter de afgelopen twintig minuten![]()
![]()
Die is chef voetbal bij de NOS. Daarom had hij ook alle wedstrijden van Spanje tijdens het EKquote:
Die kerel heb ik dan weer minder mee. Laatst zat er een journalist van de Volkskrant, dat was stuitend om te zien.quote:![]()
Het is net de PvdA..quote:Op zondag 28 april 2013 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is chef voetbal bij de NOS. Daarom had hij ook alle wedstrijden van Spanje tijdens het EKOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, net voorbij de boarding alleen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat is deze? Is die op het veld gekomen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jezelf een baantje toespelen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Nare toestanden zijn dat altijd. NTR, NOS, VARA, PvdA, zum kotsen.quote:![]()
Ik snap de beste man wel, daar scheen de zon nogquote:Op zondag 28 april 2013 18:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, net voorbij de boarding alleen.
Waar is Yolanthe ?quote:Op zondag 28 april 2013 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Over hooligans op het veld gesproken. Dit gebeurd nu in Turkije.
[ afbeelding ]
In de EU. Prachtig volk.quote:Op zondag 28 april 2013 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, dat zijn drie punten voor Vitesse.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Pijnlijk om te zien inderdaad. Maar ach, wellicht betere tijden in de toekomst.quote:Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Koning Willem II draait zich om in zijn graf. Wat is die club afgegleden zeg.![]()
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat die nog serieus voor iets anders dan promotie/degradatie meededen?quote:Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Koning Willem II draait zich om in zijn graf. Wat is die club afgegleden zeg.![]()
![]()
FT Vitesse - Willem II.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Maar natuurlijk. Als het serieus bedoeld is is het triest en als het een grap was is het een trieste grap.quote:Op zondag 28 april 2013 18:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je gaat er nog daadwerkelijk op reageren.![]()
Waarom een screenshot? Plaats hem hier gewoon.quote:Op zondag 28 april 2013 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]![]()
14 jaar geleden speelde ze nog CLquote:Op zondag 28 april 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat die nog serieus voor iets anders dan promotie/degradatie meededen?![]()
Best wel kort geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 18:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
14 jaar geleden speelde ze nog CLNiet bewust meegemaakt tho.
![]()
Nee. Wel leuk! Hele middag bier zuipen als Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgende week alle wedstrijden om 12:30, niets mis mee.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jij begint pas 's middags?quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee. Wel leuk! Hele middag bier zuipen als Ajax kampioen wordt.![]()
![]()
Nee hoorquote:
Van mij mogen ze in Groningen kampioen worden.. want.. Maaskant
En omdat Groningen toch een beetje als buitenland voelt ..![]()
14.15 AJAX KAMPIOENquote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgende week alle wedstrijden om 12:30, niets mis mee.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Aalbersberg gaat uit van huldiging Ajax
Als Ajax volgende week zondag de laatste drie benodigde punten binnenhaalt en de 32e landstitel zeker stelt, dan wordt het team dezelfde dag nog naast de Arena gehuldigd. Dat zegt korpschef Pieter-Jaap Aalbersberg.
'Vooralsnog ga ik ervan uit dat er die dag een huldiging zal zijn bij het stadion, maar de plannen zijn nog niet definitief vastgesteld. Met de driehoek en met Ajax zal daar deze week over gesproken worden.'
Ajax heeft na de overwinning van gisteren uit bij NAC nog drie punten nodig voor de titel. Met een overwinning stelt het de titel veilig.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen ze dat feestje dan niet 'gewoon' in de Arena vieren, huur Badr in en er is geen korpschef nodig, kind weet de weg én de nooduitgang daar. Al die poespas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zou wel baas zijn als ze tegen Willem 2 verliezen en dan tegen Groningen alla Dortmund 2 keer scoren in de blessuretijd en 1-2 winnen![]()
Jezus, ik zie nu de TT pas.. Dokter de 2 van Drion graag
Haha, Willem II-aanvoerder Haastrup denkt dat ze Ajax van de titel kunnen houden in een ''kolkende'' ArenA.
Eredivisie Live sowieso met een schakelprogramma, de kampioenswedstrijd van Ajax. Denk dat ze dan PSV & Feyenoord op EL3 en 4 doen.![]()
Ik lach me de tyfus als Ajax gelijkspeelt en het dan uit tegen Groningen moet doen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Willem II-aanvoerder Haastrup denkt dat ze Ajax van de titel kunnen houden in een ''kolkende'' ArenA.
Eredivisie Live sowieso met een schakelprogramma, de kampioenswedstrijd van Ajax. Denk dat ze dan PSV & Feyenoord op EL3 en 4 doen.![]()
kans dat ajax gelijkspeelt is erg kleinquote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik lach me de tyfus als Ajax gelijkspeelt en het dan uit tegen Groningen moet doen.![]()
Tuurlijk. Maar klein is niet onmogelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kans dat ajax gelijkspeelt is erg klein![]()
Zeker weten, dat is altijd zo.quote:Op zondag 28 april 2013 20:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar klein is niet onmogelijk.
Hoe zie jij eigenlijk de kansen van PSV voor plek 2? Zie jij ze het nog verspelen?![]()
Zelfde verhaal. Eigenlijk boeit het me niet zo veel. Blijft een troostprijs. Ik denk alleen dat het voor het Nederlandse voetbal het beste is als PSV 2e wordt, al gun ik ze eigenlijk niks.quote:Op zondag 28 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, dat is altijd zo.
Hoe zie jij eigenlijk de kansen van PSV voor plek 2? Zie jij ze het nog verspelen?![]()
Ik zie eigenlijk niet in waarom het goed zou zijn voor het Nederlands voetbal als PSV de tweede plaats zou hebben. PSV gaat het toch niet halen via de voorronde van de Champions League, denk ik. Er zal heel veel moeten gebeuren willen ze dat laten gebeuren.quote:Op zondag 28 april 2013 20:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zelfde verhaal. Eigenlijk boeit het me niet zo veel. Blijft een troostprijs. Ik denk alleen dat het voor het Nederlandse voetbal het beste is als PSV 2e wordt, al gun ik ze eigenlijk niks.
Al geldt dat eigenlijk voor elke club die in de race is voor de tweede plek.![]()
PSV loot in de voorronde mogelijk een makkelijkere tegenstander, want hoger op de coėfficientie-ranglijst. Bovendien hebben ze gewoon de sterkste selectie Europees gezien. Bony is volgend jaar weg en die Italiaan bij Feyenoord is in Europa natuurlijk niets waard.quote:Op zondag 28 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in waarom het goed zou zijn voor het Nederlands voetbal als PSV de tweede plaats zou hebben. PSV gaat het toch niet halen via de voorronde van de Champions League, denk ik. Er zal heel veel moeten gebeuren willen ze dat laten gebeuren.
Al geldt dat eigenlijk voor elke club die in de race is voor de tweede plek.![]()
Hangt er natuurlijk van af welke clubs de voorronde halen. Maar zelfs tegen een AIK Solna kan PSV het niet klaarspelen, als je dat niet kan, moet het wel heel gek lopen dat je twee keer twee voorrondes wil overleven.quote:Op zondag 28 april 2013 20:24 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV loot in de voorronde mogelijk een makkelijkere tegenstander, want hoger op de coėfficientie-ranglijst. Bovendien hebben ze gewoon de sterkste selectie Europees gezien. Bony is volgend jaar weg en die Italiaan bij Feyenoord is in Europa natuurlijk niets waard.
Over die andere ploegen heb je natuurlijk gelijk. Al weet je nooit hoe Vitesse uit de transferperiode komt rollen. Feyenoord is veel te afhankelijk van Pelle, in Europa zal hij meer op een eilandje te komen staan en zoals je al zag in de Klassieker: Ajax - Feyenoord (3-0), dan leg je eigenlijk heel Feyenoord lam.![]()
Je kunt die wedstrijden in de EL niet vergelijken met de voorrondes CL. Geloof maar dat er dan een andere motivatie is. En dan zit het stadion gewoon ramvol.quote:Op zondag 28 april 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk van af welke clubs de voorronde halen. Maar zelfs tegen een AIK Solna kan PSV het niet klaarspelen, als je dat niet kan, moet het wel heel gek lopen dat je twee keer twee voorrondes wil overleven.![]()
Zoals ik al zei is het lastig te zeggen met wat voor een team PSV op de proppen kan komen. Er is veel interesse in spelers, en PSV moet daarvoor wat terughalen. Plus dat er een nieuwe manager zijn intrede doet, en ook moet afwachten hoe en wat in de transferperiode, en dan nog eens een team er van moet smeden.quote:Op zondag 28 april 2013 20:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je kunt die wedstrijden in de EL niet vergelijken met de voorrondes CL. Geloof maar dat er dan een andere motivatie is. En dan zit het stadion gewoon ramvol.![]()
Mooi dat ze PSV uitzenden op EL1 dan.quote:Op maandag 29 april 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Eredivisie Live 1 zendt zondag de Kampioenswedstrijd uit, het schakelprogramma is te zien op EL2
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Erg sociaal jaquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Mooi dat ze PSV uitzenden op EL1 dan.![]()
![]()
Ajax - Willem II, 12.30 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Steegstra. Vierde official: Kamphuis.
ADO Den Haag - Feyenoord, 12.30 uur. Scheidsrechter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Dik. Vierde official: Sanders.
PSV - N.E.C., 12.30 uur. Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van de Ven. Vierde official: Martens.
RKC Waalwijk - Vitesse, 12.30 uur. Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Meenhuis en Siebert. Vierde official: Manschot.
AZ - PEC Zwolle, 12.30 uur. Scheidsrechter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Jansen en Janson. Vierde official: Van de Graaf.
VVV-Venlo - FC Groningen, 12.30 uur. Scheidsrechter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Zeinstra. Vierde official: Boot.
sc Heerenveen - FC Utrecht, 12.30 uur. Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Droste en Vandeursen. Vierde official: Bax.
Heracles Almelo - FC Twente, 12.30 uur. Scheidsrechter: Van Sichem (foto). Assistent-scheidsrechters: De Vries en Hoekstra. Vierde official: Koekoek.
NAC Breda - Roda JC, 12.30 uur. Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Langkamp en Simons. Vierde official: Van den Kerkhof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: