SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 28-04-2013 17:07:41 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Poeh.. Wat is de stand? En niet in cm's graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jij zoekt dus naar Boners. Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Rickazio het volgende:
Fok topic van Wilfried staat hoog in google, als je boner zoekt![]()
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik vind het maar een eng dun worstje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Joh.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.![]()
Jeetje.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
haahha 1-0 arsenalquote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Geweldige comeback.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zie er wel een comment van jou. hah. Gay!![]()
Ja, door balverlies Van Persie. Maar was buitenspelgoal Walcott.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Manchester United is toch al kampioenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, toch houden we van je.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
simpele dwaas, met altijd dezelfde comments![]()
![]()
Weet ik ook wel, al is het toch wel leuk om de eenzijdige haat van Arsenal te zien.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is toch al kampioen![]()
Als er ook op dit niveau gecommuniceerd wordt in voetbalkantines ga ik me vrijwillig aanmelden als bardame.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze willen het record aanscherpen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is toch al kampioenOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ibarra
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:05 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is mis met Bony. Zo'n kans knalt die er normaal gesproken in.Wat een held
![]()
Wat een rare corner was dat.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt me normaal toch?quote:Op zondag 28 april 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
Respect voor dat volle uitvak, 1200 man![]()
Maar wetende dat je gaat degraderen...quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En dat is overigens helemaal geen schande, de meeste ploegen uit het rechterrijtje redden dat soort aantallen niet. En sommige uit het linkerrijtje ook niet.![]()
![]()
Niet voor teams die onderin staan..quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Altijd zo bij degradatiekandidaten bij de laatste uitwedstrijden. Was bij Den Haag in het verleden niet anders.quote:Op zondag 28 april 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder dit seizoen 1200 mensen van Willem II bij een uitwedstrijd waren.![]()
Als supporter moet je achter je club blijven staan, ook in rot tijden.
Viel me op in de Jupiler League dat toen PEC de titel niet haalde men toch gewoon bleef komen. Dat is gewoon zoals het hoort.![]()
De meesten uit het linkerrijtje halen dat bij lange na niet..quote:Op zondag 28 april 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
En dat is overigens helemaal geen schande, de meeste ploegen uit het rechterrijtje redden dat soort aantallen niet. En sommige uit het linkerrijtje ook niet.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Wanneer komt Jatto Ceesay er in bij Willem II?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Via what's app?quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft meer gescoord dan de hele selectie van Willem II![]()
Dat is een optelsom.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Bony heeft meer gescoord dan de hele selectie van Willem II
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Bony nog één keer scoort heeft hij meer doelpunten gemaakt dan alle veld- en bankspelers van Willem II samen.![]()
Dat lukt Vitesse zelfs niet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk dat na Ajax, Feyenoord en NEC niemand het uitvak vult in Arnhem.![]()
De fuq, Poly?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit!??quote:
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.quote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk die awaydays! Ik schakelde net pas in maar zag al dat er ook veel vuurwerk was te zien?
[ afbeelding ]Anonieme tievesclown![]()
OEI Bony!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Redelijke kans dat de club volgend jaar promoveert.quote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.![]()
Egt he rofl xDquote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Willem II geeft geen neuk. Stadionverbod maakt toch niks uit, de komende jaren zullen ze de Eredivisie niet zien.![]()
In de Eerste Divisie heb je ook fans en publiek, hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn mooi manquote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mooiste binnen het voetbal. Uitwedstrijden
AFCA!![]()
Toch scoort Willem II gemiddeld 1 keer per wedstrijd, toch best knap voor de ploeg die onderaan staat.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben ze dat in een laboratorium onderzocht? Dat ie vanuit stilstand 50 meter kan springen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:14 schreef Tchock het volgende:
Wat kan die Bony spríngen man. Niet te geloven.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Maar een minimale/geen controle op stadionverbod.quote:Op zondag 28 april 2013 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de Eerste Divisie heb je ook fans en publiek, hoor.Anonieme tievesclown![]()
Ah klasse maat!quote:Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Heb mijn voorrang binnen.AFCA!![]()
Tussenstand Vitesse - Willem II 2-0.. opdat ik hier niet helemaal voor jan Boni zit..Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hihi.quote:Op zondag 28 april 2013 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Tussenstand Vitesse - Willem II 2-0.. opdat ik hier niet helemaal voor jan Boni zit..Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: