SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Zelfs Lex kreeg die niet naastquote:
we staan er maar 20 achter op PSV ofzoquote:
Nooit meer kijken danquote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Piles het volgende:
Zie, ik moet gewoon niet kijken, dan gaat het uitstekend
O, dat is wel in te halen op deze manierquote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
we staan er maar 20 achter op PSV ofzo
Je weet nooit of Vitesse nog op gelijke hoogte komt.quote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
we staan er maar 20 achter op PSV ofzo
nu 12 en tegen nac ook zoiets en ja we zijn er.quote:Op zondag 28 april 2013 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is wel in te halen op deze manier.
Daarom moeten ze ook doorgaan, je weet het nooit nee.quote:Op zondag 28 april 2013 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet nooit of Vitesse nog op gelijke hoogte komt.
PSV +60quote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu 12 en tegen nac ook zoiets en ja we zijn er.
oh dacht dat het dichterbij elkaar zatquote:
Wtf was dat?quote:
Ik ging stuk joh. Net alsof die drie balletjes helpen.quote:
Dit was beter. Vloeiende combinaties en Heracles werd simpelweg overklast.quote:Op zondag 28 april 2013 15:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ging stuk joh. Net alsof die drie balletjes helpen.
Maar wat een helft zeg, beste en leukste helft van het seizoen denk ik zo. Nja misschien 2e helft tegen de boertjes.
Ja maar boertjes he, sws genieten als je daarvan wint. En Engelaar.quote:Op zondag 28 april 2013 15:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit was beter. Vloeiende combinaties en Heracles werd simpelweg overklast.
Ze waren net zo lekker aan het dagdromen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
We hebben het wel over Heracles dat nergens meer om voetbalt.
Opperrelativeerder.quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Het enige wat moet veranderen is Goossens op de 10.quote:Op zondag 28 april 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar als ze zo elke week spelen, word je met drie vingers in de neus kampioen. Vooral Vilhena en Clasie spelen een stuk beter dan normaal. Verder zijn Janmaat en Pelle gewoon weer de beste aan onze zijde. Schaken ook wel lekker met trage verdediger tegenover zich.
Nee gewoon zo laten.quote:Op zondag 28 april 2013 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het enige wat moet veranderen is Goossens op de 10.
Konden nog Europees halen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Het is hartstikke goed hoor. Maar je stelling dat we makkelijk kampioen worden als ze altijd zo spelen vind ik te makkelijk. Heracles kan er echt niet veel van.quote:
Eens.quote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk dat Goossens zo vals links juist belangrijk is. Daardoor domineren we dat middenveld echt gigantisch, deze week maar vorige week ook.
Zeker waar.quote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is hartstikke goed hoor. Maar je stelling dat we makkelijk kampioen worden als ze altijd zo spelen vind ik te makkelijk. Heracles kan er echt niet veel van.
Ga nou gewoon even wieberen. Alleen maar negatieve posts. Da's ook knap.quote:Op zondag 28 april 2013 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
Wel grappig dat iedereen zegt dat schaken suuuuuuper snel is... Valt reuze mee, Babel, Narsingh, Nelom, Hoerrigther, Lens, Lukoki, Sana zijn allen sneller.
Want het gaat goed tegen Heraclesquote:
Haha nou, zeg dat wel.quote:Op zondag 28 april 2013 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
Wel grappig dat iedereen zegt dat schaken suuuuuuper snel is... Valt reuze mee, Babel, Narsingh, Nelom, Hoerrigther, Lens, Lukoki, Sana zijn allen sneller.
Heracles is tegen Ajax bij een 3-0 achterstand teruggekomen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk wel een keer lekker om rustig een potje te kijken zonder dat je met samengeknepen billen nog 3 kwartier moet kijken
Gaat ook om de acceleratie. Schaken is bijna altijd direct op snelheid en dan ook nog eens balvast. Heeft de rest veel minder.quote:Op zondag 28 april 2013 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
De Guzman uit bij Heracles in 2008?quote:Op zondag 28 april 2013 15:29 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe lang is het trouwens geleden dat een rechtstreekse vrije trap erinviel? En zo mooi?
Misidjanquote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha nou, zeg dat wel.
Dit idee heb ik altijd bij de namen die jij opnoemt
[ afbeelding ]
Terwijl Schaken het overzicht houdt. Nelom is trouwens helemaal niet zo snel.
Koning negativiteit zeg.quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heracles is tegen Ajax bij een 3-0 achterstand teruggekomen.
quote:Op zondag 28 april 2013 15:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Koning negativiteit zeg.
O en Boerrigter:
[ afbeelding ]
Usain Bolt krijgt priveles van Ruben, ga toch weg.quote:Op zondag 28 april 2013 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ze geven het bijna net zo makkelijk weg als drie weken geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 15:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want het gaat goed tegen Heracles![]()
Als we zo CL play offs doen, dan moet Boetius gewoon links en Goossens auf zehn.
maar Vitesse speelt nog tegen Willem II.quote:Op zondag 28 april 2013 15:54 schreef heiden6 het volgende:
Voor vandaag doelsaldo Viteski +26 en van ons +21 (Viteski meer doelpunten voor). Dus 6-0 is beter doelsaldo dan Viteski,
Ja, daarom 10-0 maken.quote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Vitesse speelt nog tegen Willem II.
Idd, dacht ik al.quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef heiden6 het volgende:
Commmentator die alleen in de boekjes kijkt en niet op de hoogte is.
(Nelom scoorde tegen Sparta Praag, nota bene op vergelijkbare wijze.)
Leuk inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2013 15:59 schreef Shreyas het volgende:
Het leukste van alles is dat die grote overwinning voor Feyenoord totaal geen nu heeft in deze fase van de competitie. Qua punten blijven ze boven Vitesse en qua doelsaldo onder PSV
Hihi, ja.quote:Op zondag 28 april 2013 16:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Daar weten jullie alles van, met 10 doelpunten verschil verliezen.
Zo, jij let goed op zeg. Wat een inzicht.quote:Op zondag 28 april 2013 16:19 schreef Shreyas het volgende:
6-0 voor Feyenoord dus, wedstrijd afgelopen
ja rare wissels als je zover voor staat.quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Het ging nog makkelijker dan ik had verwacht.. maar die invallers maakten het er niet beter op nee. Nelom, Verhoek en Vormer halen het niveau omlaag
Altijd als hij in vorm is dan duurt het niet lang voordat hij weer geblesseerd isquote:Op zondag 28 april 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goossens laat wel zien dat hij in de basis hoort.
Ik ook niet. Zat in de trein, heb 't via de radio moeten volgen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef Cara het volgende:
Kan weinig over de pot zeggen. Wat was Heracles dramatisch.
Ja of Feyenoord heeft een overeenkomst dat Verhoek elke wedstrijd moet meespelen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als trouwens zelfs nu Achabar niet wordt ingebracht dan heeft hij toch wel iets heel ergs gedaan
Vond het geen vreemde wissels, waren aanvallende wissels. Koeman was er duidelijk op uit om de score uit te bouwen naar een nog grotere uitslag. Nelom heeft meer drang naar voren dan BMI, Verhoek voor Clasie is uiteraard ook een aanvallende wissel, en Vormer kwam er voor Vilhena in omdat Vilhena een aantal keren ongelukkig was in z'n keuzes en afwerking, al doet Vormer het wat dat betreft nauwelijks beter.quote:Op zondag 28 april 2013 16:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja rare wissels als je zover voor staat.
Vilhena kreeg gewoon rust, was de beste man in de eerste helft.quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het geen vreemde wissels, waren aanvallende wissels. Koeman was er duidelijk op uit om de score uit te bouwen naar een nog grotere uitslag. Nelom heeft meer drang naar voren dan BMI, Verhoek voor Clasie is uiteraard ook een aanvallende wissel, en Vormer kwam er voor Vilhena in omdat Vilhena een aantal keren ongelukkig was in z'n keuzes en afwerking, al doet Vormer het wat dat betreft nauwelijks beter.
Ik denk eerder dat het tactische wissels waren met het oog op volgend seizoen. BMI mag nu even centraal gaan spelen, Vormer speeltijd en Verhoek mag zich ook in de kijker spelen voor een andere club denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het geen vreemde wissels, waren aanvallende wissels. Koeman was er duidelijk op uit om de score uit te bouwen naar een nog grotere uitslag. Nelom heeft meer drang naar voren dan BMI, Verhoek voor Clasie is uiteraard ook een aanvallende wissel, en Vormer kwam er voor Vilhena in omdat Vilhena een aantal keren ongelukkig was in z'n keuzes en afwerking, al doet Vormer het wat dat betreft nauwelijks beter.
Deed veel goed, maar niet alles, had een aantal zwakke doelpogingen naar mijn mening.quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena kreeg gewoon rust, was de beste man in de eerste helft.
Hij had 1 rare afzwaaier in de tweede helft, voor de rest was hij heel doelgericht. Speelde met veel power in de eerste helft.quote:Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deed veel goed, maar niet alles, had een aantal zwakke doelpogingen naar mijn mening.
Vond duidelijk Goossens, Pellè en Immers beter spelen vandaag.
Je weet wat Vormer en Verhoek (niet) kunnen, dan kan je beter Achahbar eens proberen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Blijf er geen fan van. Die actie in de vijfde minuut ofzo was weer exemplarisch voor z'n egoïsme; goed, hij gaat nog fel door waardoor Immers de 1-0 kan (moet) maken, maar het sloeg gewoon nergens op om die bal niet aan Pelle te geven.quote:Op zondag 28 april 2013 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij had 1 rare afzwaaier in de tweede helft, voor de rest was hij heel doelgericht. Speelde met veel power in de eerste helft.
quote:Op zondag 28 april 2013 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Blijf er geen fan van. Die actie in de vijfde minuut ofzo was weer exemplarisch voor z'n egoïsme; goed, hij gaat nog fel door waardoor Immers de 1-0 kan (moet) maken, maar het sloeg gewoon nergens op om die bal niet aan Pelle te geven.
Hij had er gewoon geen zin meer in, tijdens de tweede helft dan.quote:Op zondag 28 april 2013 16:46 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik de enige die Pelle niet echt zo goed vond als wat hier beweerd wordt? Oké hij maakt twee doelpunten, waarvan 1 hele mooie. Alleen hij was constant bezig met duwen. Kwam ook vaak geïrriteerd over als hij de bal niet kreeg.
"Als we je nu nog een paar keer een mooie wedstrijdpremie geven, rot je in de zomer weer naar Den Haag?"quote:Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja of Feyenoord heeft een overeenkomst dat Verhoek elke wedstrijd moet meespelen.
Dat in de kijker spelen lukt verhoek inderdaad goedquote:Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tactische wissels waren met het oog op volgend seizoen. BMI mag nu even centraal gaan spelen, Vormer speeltijd en Verhoek mag zich ook in de kijker spelen voor een andere club denk ik.
Die tweede plaats is een detail inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef eight het volgende:
heerlijke wedstrijd alleen jammer dat ze dit alleen laten zien als er nog maar weinig op het spel staat.
Het begint gewoon volkomen absurd te worden. Die fucking koekoek heeft ondertussen iets van 24 wedstrijden gespeeld ofzoquote:
Ja, eigenlijk wel. Al haal je psv in en ben je 2de, dan nog wordt het een zware klus om je voor de EL te kwalificeren. Over CL zullen we het maar helemaal niet hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die tweede plaats is een detail inderdaad
quote:Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Al haal je psv in en ben je 2de, dan nog wordt het een zware klus om je voor de EL te kwalificeren. Over CL zullen we het maar helemaal niet hebben![]()
2de plaats = overrated.
Vormer ben je wel fan van?quote:Op zondag 28 april 2013 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Blijf er geen fan van. Die actie in de vijfde minuut ofzo was weer exemplarisch voor z'n egoïsme; goed, hij gaat nog fel door waardoor Immers de 1-0 kan (moet) maken, maar het sloeg gewoon nergens op om die bal niet aan Pelle te geven.
Als de tweede plek binnen handbereik is moet je er ook gewoon voor gaan. Verder heeft die tweede plaats koorts niets te maken met de doelstelling, maar meer met het financiële aspect. Het is voor Feyenoord cruciaal om de CL miljoenen te cashen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Dat gelul over die 2e plek is al even vermoeiend als die zgn. kampioenskoorts van eerst.
Alles beter dan de doelstelling is gewoon prima, en dat is het nu ook.
Nee. Het zou leuk zijn voor de kas, maar absoluut niet cruciaal.quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de tweede plek binnen handbereik is moet je er ook gewoon voor gaan. Verder heeft die tweede plaats koorts niets te maken met de doelstelling, maar meer met het financiële aspect. Het is voor Feyenoord cruciaal om de CL miljoenen te cashen.
Pakweg 8 miljoen verschil in startpremie en nogmaals zoiets aan televisiegelden is inderdaad niet relevant als je gewoon een goede jeugdopleiding heb.quote:Op zondag 28 april 2013 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Dat gelul over die 2e plek is al even vermoeiend als die zgn. kampioenskoorts van eerst. We hebben de kans gehad, maar het laten liggen, dus zijn we het niet waard.
Alles beter dan de doelstelling is gewoon prima, en dat is het nu ook.
Veel plezier met duplan gr, gr,quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Het zou leuk zijn voor de kas, maar absoluut niet cruciaal.
Trekt Koeman zijn reet weer open?quote:
Het vervolg waarin ze kansloos onderuit gingen was nog grappiger.quote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef plesner het volgende:
Gun 010 die 2de plaats wel, was te grappig hoe het vorig jaar gevierd werd.
Het is maar net wat voor ambities de club er op nahoudt. Maar goed, je kan ook hopen dat er nog een keertje een soort Pim Blokland op staat om even 32 miljoen euro aan de club te doneren, net zoals PSV hoopt op nog eens een financiële injectie van 35 miljoen euro van de gemeente. Ik dacht dat Ajax en Feyenoord clubs waren die het allemaal op eigen kracht willen doen, kennelijk geldt dat tegenwoordig alleen nog maar voor Ajax dus.quote:Op zondag 28 april 2013 17:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Het zou leuk zijn voor de kas, maar absoluut niet cruciaal.
quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor ambities de club er op nahoudt. Maar goed, je kan ook hopen dat er nog een keertje een soort Pim Blokland op staat om even 32 miljoen euro aan de club te doneren, net zoals PSV hoopt op nog eens een financiële injectie van 35 miljoen euro van de gemeente. Ik dacht dat Ajax en Feyenoord clubs waren die het allemaal op eigen kracht willen doen, kennelijk geldt dat tegenwoordig alleen nog maar voor Ajax dus.
Als jij als Feyenoord-'supporter' doet alsof de tweede plaats (en vCL) niet zo belangrijk is voor je club, ben jij de enige troll hier volgens mij.quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Dekatria het volgende:
Ohnee laat maar, het zijn die trolletjes die overal ineens vandaan komen.
Gewoon niet op ingaanquote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
Wanneer kickt je AIDS nou eens een keertje goed in
Kun jij überhaupt wel inhoudelijk reageren eigenlijk? En zo ja, heb je dat ooit wel eens gedaan of kom je louter met persoonlijke aanvallen en verwensingen als iemand een andere mening er op nahoudt dan jij? Word toch eens volwassen, man.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wanneer kickt je AIDS nou eens een keertje goed in
Die diagonale passjes van hem en Clasie vandaagquote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Het is hopen trouwens dat Sjonnie heel blijft. Kan echt een sterkhouder worden.
Vilhena speelde ook prima vandaag. Dan zie je dat dat middenveld tesamen ineens een hoop kan.quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef Grifte het volgende:
Die diagonale passjes van hem en Clasie vandaag![]()
Echt genoten, je mist wel eigenlijk een beetje de diepte aan zijn kant, al kwam BMI wat vaker op vandaag. Maar het hele middenveld durft ook meer, die wisselwerking liep echt prima.
Voorlopig is'ie dat niet, en speelde JP de laatste wedstrijden slechter dan Sjonnie.quote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef De_Pel het volgende:
Ben benieuwd wat dat moet worden als Boetius en Goossens beiden fit zijn.
De laatste keer dat er een vrije trap in ging kan ik me niet heugenquote:Op zondag 28 april 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel even wennen man... een speler die een vrije trap op doel kan schieten.
Van Hooijdonk waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een vrije trap in ging kan ik me niet heugen
Vorig jaar hebben we het ook bijna gehaald. En dan hebben we nu ook nog eens Pellé erbij. Met een beetje gunstige loting is groepsronde prima haalbaar als we 2e eindigen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Al haal je psv in en ben je 2de, dan nog wordt het een zware klus om je voor de EL te kwalificeren. Over CL zullen we het maar helemaal niet hebben![]()
2de plaats = overrated.
En bedankt. Nu zie ik meteen Cissé en Fernandez weer voor mequote:Op zondag 28 april 2013 17:51 schreef inZanity het volgende:
Vorig jaar hebben we het ook bijna gehaald.
Wij spelen tenminste met eigen jeugd in plaats van met zo'n vreemdelingenlegioen die er bij jullie wekelijks op het veld staat.quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor ambities de club er op nahoudt. Maar goed, je kan ook hopen dat er nog een keertje een soort Pim Blokland op staat om even 32 miljoen euro aan de club te doneren, net zoals PSV hoopt op nog eens een financiële injectie van 35 miljoen euro van de gemeente. Ik dacht dat Ajax en Feyenoord clubs waren die het allemaal op eigen kracht willen doen, kennelijk geldt dat tegenwoordig alleen nog maar voor Ajax dus.
quote:Op zondag 28 april 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En bedankt. Nu zie ik meteen Cissé en Fernandez weer voor me
Van wie is dat stadion dat in Amsterdam staat?quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Guidetti eind vorig seizoen tegen Excelsior-thuis. Was ook nog een matige trap die van richting werd veranderdquote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een vrije trap in ging kan ik me niet heugen
Was dat niet die bal die tegen 'm aan werd geschoten?quote:Op zondag 28 april 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Guidetti eind vorig seizoen tegen Excelsior-thuis. Was ook nog een matige trap die van richting werd veranderd
Cisse is overigens wel een goede spits in 442.quote:Op zondag 28 april 2013 17:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Enige reden dat we het vorig jaar niet haalden was het ontbreken van een goede spits. En die hebben we gelukkig nu wel. Maar goed, eerst maar eens 2e zien te worden.
Viel op zich wel mee toch? Twee kools, flink wat kansen, publiek wat lekker onderling feestte, heb me prima vermaaktquote:Op zondag 28 april 2013 18:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijke match uitgekozen om weer eens naar de Kuip te gaan haha.
Al was 2e helft wel saai....
Sowieso, een beursgenoteerde club die alles "op eigen kracht" doet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Van wie is dat stadion dat in Amsterdam staat?
Die toonde maar weer eens aan waarom je nooit eerder weg moet gaanquote:Op zondag 28 april 2013 18:04 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een match trouwens... Die dekselse Achahbar...
Zelfs de bobo's kwamen aan de beurt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We gingen heel het stadion af leek het wel. Hield geen stem over
W ging lekker los ja, superquote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja en de tweede ring. Heel ons vak met de rug naar het veld ook echtmooi is dat.
Alleen dat "vakkie Wee" is zo elitair altijd.quote:
Elite vak jwzquote:Op zondag 28 april 2013 18:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen dat "vakkie Wee" is zo elitair altijd.
Ik maakte maar een garpje hoorquote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
410 is ook een elite vak, zum kotzen.
Je wist ook gewoon dat als Immers zou besluiten om de ballen niet meer over of op de keeper te rammen dat je dan gewoon een tweede afmaker zou hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een goed teken dat het scorend vermogen stukje bij beetje lijkt te verspreiden. Voor komend seizoen wordt dat erg belangrijk.
Timquote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Euribob het volgende:
Tim gaf een paar lekkere balletjes, trouwens.
Was dus absoluut niet kansloos he.quote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervolg waarin ze kansloos onderuit gingen was nog grappiger.
Rutte is een Feyenoorder?quote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef Katth het volgende:
Top wedstrijd! supporters waren weer top!
Mark Rutte in mijn vakkie
Nee. Ik begrijp alleen niet dat Vilhena als een groot talent gezien wordt. Komt fysiek tekort, heeft geen inzicht, is vooral bezig met zichzelf en kan het niet afmaken. Leuk dat-ie wel kan doorjagen op de gemiddelde verdediger van RKC, maar de potentie die eraan toegedicht wordt zie ik gewoon niet.quote:
zit jij op de blindentribune?quote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp alleen niet dat Vilhena als een groot talent gezien wordt. Komt fysiek tekort, heeft geen inzicht, is vooral bezig met zichzelf en kan het niet afmaken. Leuk dat-ie wel kan doorjagen op de gemiddelde verdediger van RKC, maar de potentie die eraan toegedicht wordt zie ik gewoon niet.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp alleen niet dat Vilhena als een groot talent gezien wordt. Komt fysiek tekort, heeft geen inzicht, is vooral bezig met zichzelf en kan het niet afmaken. Leuk dat-ie wel kan doorjagen op de gemiddelde verdediger van RKC, maar de potentie die eraan toegedicht wordt zie ik gewoon niet.
We zullen het zien over vijf jaar.quote:
Apart. Ik vind het niet zo gek om kritisch op hem te zijn, maar imho zijn zijn fysiek en inzicht nou juist zijn sterke punten.quote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp alleen niet dat Vilhena als een groot talent gezien wordt. Komt fysiek tekort,
Dario Cvitanichquote:
[..]
[..]
[..]
Bijna elke ploeg die je kunt treffen heeft een hogere begroting ( en dus in potentie een betere spelersgroep). Niets is onmogelijk maar de kans op verlies is nog altijd het grootst.quote:Op zondag 28 april 2013 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we het ook bijna gehaald. En dan hebben we nu ook nog eens Pellé erbij. Met een beetje gunstige loting is groepsronde prima haalbaar als we 2e eindigen.
Dit dusquote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apart. Ik vind het niet zo gek om kritisch op hem te zijn, maar imho zijn zijn fysiek en inzicht nou juist zijn sterke punten.
Word.quote:Op zondag 28 april 2013 17:21 schreef plesner het volgende:
Alle CL miljoentjes gaan gewoon weer naar Ajax![]()
Als zelfs de business seats mee beginnen te doen....quote:
zuurpruimquote:Op zondag 28 april 2013 20:11 schreef Happel het volgende:
Ik kom niet uit Rotterdam en houdt dus wijselijk mijn mond dicht. Met de wave doe ik ook niet mee en al helemaal niet met figuren die tien, tien, tien staan te roepen.
Ik houd er ook totaal niet van om de wave te doen of dat jammeren om 10 10 10quote:Op zondag 28 april 2013 20:11 schreef Happel het volgende:
Ik kom niet uit Rotterdam en houdt dus wijselijk mijn mond dicht. Met de wave doe ik ook niet mee en al helemaal niet met figuren die tien, tien, tien staan te roepen.
Leuk dagje verder en wat een heerlijke vrije trap van Goossens. Die was echt snoeihard.
Van fr12.nlquote:'Verliezen bij Feyenoord doet minder pijn'
Verliezen met 6-0 komt hard aan. Dat gaf trainer Peter Bosz van Heracles Almelo zondag na het pak slaag in De Kuip ronduit toe. 'Maar verliezen van Feyenoord doet minder pijn bij mij', doelde hij op zijn tijd als speler en technisch directeur bij de Rotterdamse club. 'Ik feliciteer de club daarom met deze mooie zege en wens Feyenoord nog veel succes in de jacht op de tweede plaats.'
Bosz begon met drie verdedigers in De Kuip. 'Dat kun je achteraf naïef noemen', erkende hij. 'Maar we hebben dit seizoen al zo vaak 3-4-3 gespeeld. Dat is onze manier van verdedigen. We hebben de kwaliteiten niet om met 11 man voor ons eigen doel te gaan liggen. Daar ben ik de trainer niet naar en dat doen we dus ook niet. Met zo'n sterke spits als Pellè kun je dan ook wachten op problemen. Wij hebben het in deze wedstrijd gewoon niet goed gedaan.'
Al 26(?) thuiswedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 28 april 2013 20:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van fr12.nl
Korte samenvatting: er viel natuurlijk eigenlijk gewoon niets te halen in De Kuip
26 of 27 ja, weet niet zeker. Komende zondag precies 1,5 jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Al 26(?) thuiswedstrijden ongeslagen
Immers doet het nu goed. Lijkt er ook op dat steeds meer supporters dit gaan zien.quote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ingen-voldaan--.html
Ik zag het ook niet vorige zomer, en ik had Immers ondanks dat ik hem wel sympathiek vind ook al afgeschreven eerder dit seizoen, maar het blijkt toch wel dat hij van grote waarde is geweest dit seizoen. Als ik zo terugdenk aan de meningen hier in het topic over deze transfer, was er vrijwel niemand die het zag zitten in Immers. Dat zal dan wel de expertise van Van Geel en Koeman zijn, die hem toch per sé wilden hebben, en die het vertrouwen in hem behielden ondanks alle kritiek. Blijkbaar ziet men toch dingen die wij niet direct zien. Daar moeten we even aan wennnen, maar het lijkt me een goede zaak.![]()
Google.quote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar kan ik samenvatting terugkijken? Heb studio jood gemist
Bij FC Rijnmond was het Graaflandquote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
in wie zn armen sprong John eigelijk na die goal?
Dat zijn van die supporters die niks moeten hebben van wat 18 jarige talenten die wel eens een wedstrijdje minder spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:21 schreef Muto het volgende:
Wat een gezeik altijd. Hoe kun je nou beweren dat Vilhena geen groot talent is. De tering.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzendinge(...)e-28-april-2013.html
kippenvel!!!!quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Grifte het volgende:
Bazentrailer van die nieuwe 'Feijenoord-documentaire' bij Rijnmond net
Zo, meters kippenvel inderdaad!quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Grifte het volgende:
Bazentrailer van die nieuwe 'Feijenoord-documentaire' bij Rijnmond net
Ja was echt fantastisch. Voor al naar die bobo's haha. Wij zitten op EE en kwamen ook aan de beurt. Fantastische sfeer vandaag.quote:
quote:Oproep: Wie heeft er een foto van Mark Rutte die mee deed met het scanderen van 'Komen we uit Rotterdam, kennie dat niet horen dan'?
Beste inzending krijgt een flesje zonnebrand vvoor de volgende wedstrijd!
Dat was die trailer. Rijnmond had de primeur, dus die zullen hem wel spoedig online zetten.quote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, meters kippenvel inderdaad!
Probeer de trailer van 'The other side of the heart is white' te vinden, maar is niet te vinden op internet.
Hij speelde goed vandaag! Eindelijk ook weer eens een vrije trap die erin gaatquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)n-john-goossens.html
Die tegen PSV
Ik weet dat dat de trailer was, maar die probeerde ik dus ook op internet te vinden. Vaak staat zoiets al op internet voordat uberhaupt de "primeur" op tv is verschenen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was die trailer. Rijnmond had de primeur, dus die zullen hem wel spoedig online zetten.
Happel die volwassen begint te worden... wie had dat ooit gedacht.quote:Op zondag 28 april 2013 20:11 schreef Happel het volgende:
Leuk dagje verder en wat een heerlijke vrije trap van Goossens. Die was echt snoeihard.
Toen Immers in de 5e minuut die bal wild overschoot, dacht ik.. daar gaan we weer. Maar hij heeft er toch nog eentje ingeprikt. Die gozer heeft op sommige punten wel een meerwaarde, maar techniek en afwerking blijven een zorgenkindje bij hem.quote:Op zondag 28 april 2013 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb je een link?quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef jakees het volgende:
FF trailer van die documentaire ff ingestart. Je kan zeggen wat je wil maar HMF kan wel een trainer in elkaar zetten zeg. Wat een bazendocu.
Ik vraag me af hoeveel hij nou verschilt met zijn AZ-tijd. Volgens mij had hij bij AZ ook wel gepresteerd als hij het vertrouwen had gekregen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens ongelooflijk hoe goed Janmaat elke wedstrijd speelt. Wist trouwens helemaal niet dat Pelle zo hard uit stilstand kon schieten. Echt bizar hoe hij verschilt van zijn AZ tijd
Inderdaad, iemand een link?quote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je een link?
Trouwens altijd gedacht dat die docu van HMF een hoax was..
De kingquote:
Filmpje doet het niet bij mijquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)n-john-goossens.html
Die tegen PSV
Istie van HMF ja?quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef jakees het volgende:
FF trailer van die documentaire ff ingestart. Je kan zeggen wat je wil maar HMF kan wel een trailer in elkaar zetten zeg. Wat een bazendocu.
Wowquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Merkie het volgende:
TRAILER IS HIER TE ZIEN (28:50):
http://www.rijnmond.nl/programmas/fc-rijnmond-0
Schitterend, kippenvelquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Merkie het volgende:
TRAILER IS HIER TE ZIEN (28:50):
http://www.rijnmond.nl/programmas/fc-rijnmond-0
Oeh, zoekplaatje en ik heb mezelf gevondenquote:
Dit is niet die documentaire van HMF, maar van Leonardo. HMF heeft hier wel aan meegewerkt.quote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je een link?
quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oeh, zoekplaatje en ik heb mezelf gevonden
Begroting zegt weinig tot niets over een spelersgroep en al helemaal niet over onze eventuele kansen.quote:Op zondag 28 april 2013 19:20 schreef eight het volgende:
[..]
Bijna elke ploeg die je kunt treffen heeft een hogere begroting ( en dus in potentie een betere spelersgroep). Niets is onmogelijk maar de kans op verlies is nog altijd het grootst.
Sorry zie nu pas je post. Heb het opgenomen op rijnmond, maar de link is gepost zie ik.quote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je een link?
Ah, dit verklaart waarom we geen stuiterende beelden zien.quote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is niet die documentaire van HMF, maar van Leonardo. HMF heeft hier wel aan meegewerkt.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begroting zegt weinig tot niets over een spelersgroep en al helemaal niet over onze eventuele kansen.
Gelukkig staan er meer mensen opquote:
Juist wel, kijk maar naar de huidige ranglijsten. In alle Europese competities staan de clubs met de grootste begrotingen bovenaan.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Begroting zegt weinig tot niets over een spelersgroep en al helemaal niet over onze eventuele kansen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:24:24Graziano Pellè zegt tegen NUsport dat hij vandaag bij zijn penalty opnieuw een 'Pellenka' wilde doen, zoals eerder tegen Heerenveen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:25:05Pellè: “Maar de trainer keek naar me met een gebaar van: schiet hard, anders maak ik je af.” #Feyenoord (#NUsport) reageer retweet
twitter:Ilikefeyenoord twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:35:48FOTO: Mark Rutte met Feyenoord-sjaal gespot http://t.co/1JuC7OQNmK reageer retweet
quote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:24:24Graziano Pellè zegt tegen NUsport dat hij vandaag bij zijn penalty opnieuw een 'Pellenka' wilde doen, zoals eerder tegen Heerenveen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:25:05Pellè: “Maar de trainer keek naar me met een gebaar van: schiet hard, anders maak ik je af.” #Feyenoord (#NUsport) reageer retweet
quote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
Coolquote:Op zondag 28 april 2013 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:Ilikefeyenoord twitterde op zondag 28-04-2013 om 22:35:48FOTO: Mark Rutte met Feyenoord-sjaal gespot http://t.co/1JuC7OQNmK reageer retweet
Jawel. Een Ajax, met de grootste begroting van Nederland, kan een Fischer een contract van 7 ton (?) per jaar geven. Wij bieden Clasie een contract aan van 5 ton (?). Dat is een hele grote factor hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wauwie zeg.quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
Haha wtf ik zie net op FB dat mijn zusje FB-vrienden is met het broertje van Patje van Aanholt. FB-connectie alles.
Moet jij niet even opscheppen over je bekende matties?quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel. Een Ajax, met de grootste begroting van Nederland, kan een Fischer een contract van 7 ton (?) per jaar geven. Wij bieden Clasie een contract aan van 5 ton (?). Dat is een hele grote factor hoor.
[..]
Wauwie zeg. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |