En als het dan nog hoogstaand snooker wasquote:Op zondag 28 april 2013 12:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bingham en Davis op de Ebdon tour, na anderhalf uur beginnen ze nu pas aan frame3
Als 1 van beide de volgende ronde net zo speelt als nu wordt het voor rocket of carter niet heel erg lastig om in de halve finale te komen iig.quote:Op zondag 28 april 2013 13:11 schreef Krijgnouwat het volgende:
Waarom laten ze die andere pot niet zien? Bingham - Davis was op voorhand al saai.
Moet hij wel wat beter gaan spelen, die openings-runout van daarnet ten spijt.quote:Op zondag 28 april 2013 13:35 schreef Zorro het volgende:
Ronnie gaat dit tournooi gewoon winnen. Niemand zo gemotiveerd als hij, want op die manier is hij verzekerd van deelname volgend jaar terwijl hij toch het hele jaar thuis kan blijven
Als dit alsnog 9-7 wordt mag hij heel blij zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 17:33 schreef Wombcat het volgende:
Het is idd niet echt bijzonder bij Ronnie.
En 9-7 is het na de tweede sessie, ondanks regelmatig slordig spel van Ronnie.quote:Op zondag 28 april 2013 17:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als dit alsnog 9-7 wordt mag hij heel blij zijn.
De winnaar van het WK komt uit de partij Murphy-Trumpquote:
Voorspellingen voor de partij van vanavond bedoel ik.quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Szura het volgende:
[..]
De winnaar van het WK komt uit de partij Murphy-Trump
13-8, zoals het er nu uitziet.quote:
Ik denk dat Carter een slaapmiddel in Ronnie zijn flesje water moet doen als hij wil winnen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
13-8, zoals het er nu uitziet.
Dacht aan het begin even dat het erom ging spannen, maar dan moet Carter nu wel wat gaan doen.
Misschien daardoor wel een grote kanshebber, nu de rest bijna overspeeld is geraakt na zo'n druk seizoen. Denk wel dat Murphy, Trump of Ding best kans tegen hem hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Silfen het volgende:
Hij blijft toch een kanshebber voor de titel. Zelfs zonder het hele jaar wedstrijden gespeeld te hebben.
Idd, hij was goed op dreef, echter nog niet in de oude topvorm.quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Silfen het volgende:
Hij blijft toch een kanshebber voor de titel. Zelfs zonder het hele jaar wedstrijden gespeeld te hebben.
begint iig goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Ambrosius het volgende:
Trump en Murphy zijn begonnen, ik verwacht een spannende wedstrijd.
Hopelijk kan hij voldoende moed putten uit deze toch heel aardige clearance.quote:
2-0 voor Ronnie. Wel kansen voor Bingham geweest maar die pakte ie nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef borisz het volgende:
Het vegen gaat door?
Kan het nu helaas niet zien.
Maar hij wint het frame welquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Murphy pot meteen een bal.
't was alleen de witte
Hier zit het Murphy weer niet mee, prachtige bal was datquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef Nober het volgende:
Trump heeft meer geluk al missen ze beide nogal veel, hopelijk wint Murphy!
5 om 5.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Murphy heeft 4 punten en toch al 4 ballen gepot.
Je bedoelt denk ik laagste puntenaantal? Want je kan met een break van 1 je frame winnenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:44 schreef Montov het volgende:
Ik vroeg mij laatst af, wat is de laagste break in een gewonnen frame?
Theoretisch wel, maar als je 15 keer een rode bal pot met telkens een break van 1 dan kan de tegenstander er nog met 27 punten overheen gaan. Zijn er echte wedstrijden geweest waar men wist te winnen met breaks van 1?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik laagste puntenaantal? Want je kan met een break van 1 je frame winnen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Wombcat het volgende:
Trump - O'Sullivan wordt ook wel een mooie halve finale, denk ik zo.
zeer zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Wombcat het volgende:
Trump - O'Sullivan wordt ook wel een mooie halve finale, denk ik zo.
quote:Het afgelopen maand aangekondigde PTC-event in Rotterdam gaat definitief door. World Snooker heeft het toernooi vanmiddag op zijn website bevestigd.
Het Rotterdam Open vindt van 19 t/m 21 juli plaats in Topsportentrum Rotterdam en wordt op tv uitgezonden door Eurosport. Op 18 juli is er een voorronde voor amateurs.
“Rotterdam is een prachtige stad met een geweldige sporthistorie”, zegt World Snooker-baas Barry Hearn.
“Ik hoop dat de Nederlandse fans hun passie voor snooker tonen”, roept Hearn op, die verder rekent op “een volle bak en een fantastische stemming”.
Daarmee keert professioneel snooker na 22 jaar weer terug op Nederlandse bodem.
In 1991 was het European Open, dat ook in Rotterdam werd gespeeld en door Tony Jones werd gewonnen, het laatste professionele rankingevent dat in Nederland plaatsvond.
“De afgelopen jaren hebben we proftoernooien gehouden in veel groeiregio’s in Europa, waaronder Polen, Duitsland, België en Bulgarije”, zegt Hearn. “We zijn opgetogen dat we de European Tour nu voor het eerst naar Nederland kunnen brengen.”
Topreferee Jan Verhaas, die vorige maand waarschuwde dat het event nog niet gegarandeerd was, reageert verheugd op de komst van profsnooker naar Nederland.
“Dit is een droom voor mij die uitkomt”, zegt Verhaas, zelf afkomstig uit de regio Rotterdam.
“Het wordt ongelooflijk om de beste spelers ter wereld in Nederland aan het werk te zien”, vervolgt Verhaas. “Iedereen die de kans heeft om naar een topsportevent te komen kijken, moet dit met eigen ogen gaan zien. It’s a proud day to be Dutch.“
quote:O'Sullivan threatens to quit snooker again
Four-time champion Ronnie O'Sullivan cruised into the semi-finals of the world snooker championship and said he had only returned to the tables to earn enough money to pay his children's overdue school fees.
O'Sullivan, who has struggled with depression during a glittering career and last November said he was ending his season, only to return this year, beat Stuart Bingham 13-4 at the Crucible in Sheffield.
"I've realised I don't miss snooker but I needed a bit of money," 37-year-old O'Sullivan, world champion in 2001, 2004, 2008 and last year, was quoted by the BBC.
"I'll be honest, I still owe the school money for my children's school fees, I haven't paid the last two or three terms. I didn't know what was going to happen here but I've made a little bit of money now so I can go and pay the school fees now for the next two years.
"But really I don't think snooker is for me. This could be my last proper major event."
O'Sullivan, who can play right or left-handed, is regarded as the most natural shot-maker ever to play the game, yet his career has often been overshadowed by his threats to quit.
This time, however, he said he will put away his cue for good once he has played in the events he is contracted to play in.
"I've no intention to come back," he said.
"If I find something else to do you definitely won't see me.
"This is my last farewell, it's my swansong. I'm happy; I'm done. I'll fulfil my contract and keep my sponsor happy. It's just 10 events and I'll see them out."
O'Sullivan will face Judd Trump in the semis.
Alleen rood potten kan je geen break noemen lijkt me. Net als bij biljarten, 1 carambole maken is geen seriequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik laagste puntenaantal? Want je kan met een break van 1 je frame winnen
Een break is ook niet per se een serie van pots, maar het aantal punten dat je maakt in een beurt. Dat kan dus ook 1 zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Alleen rood potten kan je geen break noemen lijkt me. Net als bij biljarten, 1 carambole maken is geen serie
Moeilijk te bevatten dat iemand die zo moeiteloos briljant kan spelen zegt dat het 'not for him' is. Maar hij moet het natuurlijk absoluut niet met tegenzin gaan doen. We zullen hem zeker missen, maar er zijn voldoende andere spelers om met genot naar te kijken.quote:
Dat laatste vraag ik me inderdaad ook af.. volgens mij heeft Ronnie al meer geld binnengeharkt dan ik ooit in mijn leven bij elkaar verdien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een break is ook niet per se een serie van pots, maar het aantal punten dat je maakt in een beurt. Dat kan dus ook 1 zijn.
[..]
Moeilijk te bevatten dat iemand die zo moeiteloos briljant kan spelen zegt dat het 'not for him' is. Maar hij moet het natuurlijk absoluut niet met tegenzin gaan doen. We zullen hem zeker missen, maar er zijn voldoende andere spelers om met genot naar te kijken.
En dan nog eens wat: hoezo moet hij snookeren om voldoende geld te verdienen voor de school van zijn kinderen? Waarom is hij niet alláng binnen? Hoe duur is die school in godsnaam?!?
om z'n jaarinkomen bij elkaar te spelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Ronnie kan ook gewoon elk jaar terug komen voor het WK
http://www.worldsnooker.c(...)3165~3163812,00.htmlquote:World Snooker will stage a tournament in The Netherlands for the first time in over 20 years with a European Tour event in Rotterdam in July.
.......
The Rotterdam Open at the Topsport Centrum will run from July 19th -21st and will be open to all 128 professional players on the World Snooker Tour. There will also be amateur pre-qualifying rounds on July 18th.
..........
Tickets will go on sale soon, further details will be announced at www.worldsnooker.com/tickets
Idemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef L3viathan het volgende:
Jammer dat ik weinig van Ronnie - Trump kan zien.
Zijn beide toch wel de leukere spelers
Ik viel midden in dat frame in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Montov het volgende:
En nu liggen alle rode ballen aan de bovenkant.
Ronnie heeft tot deze partij niet veel tegenstand van echte betekenis gehad, dus zo zeker is dat niet. Zie je wel aan de fouten die hij nu maakt en de lichte onzekerheid die nu bij hem te bespeuren is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef Modus het volgende:
Ze ontlopen elkaar niet veel maar denk niet dat Ronnie dit nog uit handen gaat geven.
Dat is Lely ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef Szura het volgende:
Walden-Hawkins kan me maar niet boeien....
Is dit trouwens Alex Lely als commentator?
Lely heeft het ook veel over de psychologische aspecten waar een speler onder druk mee te maken heeft, vind ik persoonlijk erg interessant altijd. Vind dat hij het erg goed doet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef Szura het volgende:
Ok, duidelijk beter dan de anderen die ze bij ES hebben.
Veel technische informatie die meerwaarde heeft.
Met 9-7 kan het nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:32 schreef Silfen het volgende:
Trump maakte tegen Murphy ook een achterstand goed, dus waarom tegen Ronnie niet.
Kan nog leuk worden. Vanavond ga ik in ieder geval kijken.
Echt hequote:
Sinds ze met 18 gewonnen frames werken is 18-3 de grootste veegpartij, Davis vs Parrott in 1989.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef Wombcat het volgende:
De finale wordt waarschijnlijk een walk-over voor de winnaar Trump-O'Sullivan
Ik dacht idd aan 18-3 of zoiets. Maar als Walden of Hawkins zo spelen als nu, kan het best nog erger worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds ze met 18 gewonnen frames werken is 18-3 de grootste veegpartij, Davis vs Parrott in 1989
Niet eerlijk tegenover Trump en O'Sullivan. Hun tegenstander in de finale heeft dan een sessie minder hoeven te spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen ze hier niet gewoon best of 19 van maken ofzo? Volgens mij is dat voor iedereen beter.
Als daar nog een maandagavondsessie aan te pas moet komen, ben ik verbaasd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef Wombcat het volgende:
De finale wordt waarschijnlijk een walk-over voor de winnaar Trump-O'Sullivan
Finale? Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Wombcat het volgende:
Idd.
Hawkins nu wel naar 8-7.
Met zijn hoogste break in de finale tot nog toe. Toch al 47.
Ja, en dat terwijl Ronnie het zelf weggaf waardoor hij Trump de kans gaf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:33 schreef Montov het volgende:
Trump laat het liggen op de voorlaatste bal, en Ronnie pakt het frame. Kan beslissend zijn, zo'n voorsprong nu.
Zo kijk ik ook, want van de "echte" finale kan ik maar 2 van de 4 sessies zien. Hoewel die laatste sessie misschien niet eens meer komt. Mis ik nog minderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk zouden ze de andere halve finale tot finale moeten verklaren.
Finale is op zondag en maandag?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, want van de "echte" finale kan ik maar 2 van de 4 sessies zien. Hoewel die laatste sessie misschien niet eens meer komt. Mis ik nog minder
Meestal 8 per sessie. Zal nu ook zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl Ronnie het zelf weggaf waardoor hij Trump de kans gaf.
Hoeveel frames spelen ze vanavond nog?
Tot 24 totaal lijkt me.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl Ronnie het zelf weggaf waardoor hij Trump de kans gaf.
Hoeveel frames spelen ze vanavond nog?
Idd.quote:
Oké, bedankt, ik viel er ergens middenin.quote:
Oké, hoop dat het Ronnie wordt. Zijn de meeste mensen hier voor Ronnie (ik post hier niet vaak)?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Zondagavond/nacht is al wel duidelijk dat de winnaar van deze halve finale voldoende voorsprong heeft om te winnen. Maandagavond geen sessie meer, denk ik.
Veel wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, ik viel er ergens middenin.
[..]
Oké, hoop dat het Ronnie wordt. Zijn de meeste mensen hier voor Ronnie (ik post hier niet vaak)?
Idd. Niveau in deze halve finale is ook 10x hoger dan in die andere.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef L3viathan het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Ronnie nu al tegen Trump moet. Ik had dit eigenlijk graag als finale gezien
Voor mij is O'Sullivan juist meer een held vanwege dat soort uitspraken. Hij toont daarmee namelijk aan zijn eigen succes te kunnen relativeren - iets dat slechts weinig grote kampioenen gegeven is. Vergelijk Ronnie bijvoorbeeld eens met de zelfgenoegzame Phil Taylor in het darts, die geniepige psychologische spelletjes speelt om te voorkomen dat iemand iets van zijn eer en glorie als greatest of all time wegneemt. Dan vind ik de houding van O'Sullivan veel sympathieker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Las allemaal negatieve uitspraken van O'Sullivan (dat het zijn sport niet is enzo), maar dat is volgens mij standaard.Hij werkt met een psycholoog/psychiater begreep ik net.
Is ook zo. Ik vind het alleen jammer dat hij kennelijk vaak niet lekker in zijn vel zit. Zo bedoel ik het meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Voor mij is O'Sullivan juist meer een held vanwege dat soort uitspraken. Hij toont daarmee namelijk aan zijn eigen succes te kunnen relativeren - iets dat slechts weinig grote kampioenen gegeven is. Vergelijk Ronnie bijvoorbeeld eens met de zelfgenoegzame Phil Taylor in het darts, die geniepige psychologische spelletjes speelt om te voorkomen dat iemand iets van zijn eer en glorie als greatest of all time wegneemt. Dan vind ik de houding van O'Sullivan veel sympathieker.
Ja, het is net als Djokovic-Nadal in de finale van Roland Garros. Weten jullie wie dat zijn (behalve Ambrosius)?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef L3viathan het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Ronnie nu al tegen Trump moet. Ik had dit eigenlijk graag als finale gezien
Weet ik. De toon van mijn eerste zin was wat ongelukkig. Het was niet mijn bedoeling de indruk te wekken dat ik het oneens met je was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik vind het alleen jammer dat hij kennelijk vaak niet lekker in zijn vel zit. Zo bedoel ik het meer.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Weet ik. De toon van mijn eerste zin was wat ongelukkig. Het was niet mijn bedoeling de indruk te wekken dat ik het oneens met je was.
Goed gezien van Michaela, ik lette op de blauwe en zag het pas in de herhaling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Kostbaar foutje van Trump, met de rest de gele raken.
Zou Federer ook met Wimbledon moeten doen, met elk jaar een wildcard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Ronnie kan ook gewoon elk jaar terug komen voor het WK
Hoewel ik een groot fan ben van Ronnie, denk ik dat je nu Hendry vergeet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou Federer ook met Wimbledon moeten doen, met elk jaar een wildcard.
Wel leuk dat we in een tijd leven met zowel in tennis (Federer), snooker (O'Sullivan), voetbal (Messi) en golf (Woods) de beste ooit. (Kun je dat zo zeggen? Van Messi en Woods weet ik niet of je het zo kunt zeggen.)
Ja, maar ik bedoel Hendry is meer een soort Sampras. Enorm goed maar niet met die natuurlijke flair of hoe je het ook wilt noemen van Federer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoewel ik een groot fan ben van Ronnie, denk ik dat je nu Hendry vergeet.
Ik wou net zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Diens carričre was wel nog wat imposanter idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Hendry is een erg groot speler geweest natuurlijk, maar O'Sullivan is intrinsiek een nog getalenteerde speler imho.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Montov het volgende:
[..]
De verbazing toen hij in '97 werd verslagen door Doherty in de finale. Was echt zo'n WTF-momentje. Dat kan toch helemaal niet, dat Hendry geen WK wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:12 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen inderdaad
Hendry had misschien wat minder charisma maar hij was jarenlang onverslaanbaar
Het is een beetje als de GOAT-dicussie bij het tennis. Is die er bij snooker ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hendry is een erg groot speler geweest natuurlijk, maar O'Sullivan is intrinsiek een nog getalenteerde speler imho.
Dat kan ik me ook nog herinneren inderdaad..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De verbazing toen hij in '97 werd verslagen door Doherty in de finale. Was echt zo'n WTF-momentje. Dat kan toch helemaal niet, dat Hendry geen WK wordt
Die had teveel last van zenuwen op het WK. Had eens een riante voorsprong (11-8 of zo), om vervolgens geen frame meer te winnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Jimmy White nooit het WK heeft gewonnen.
White is een beetje de Jana Novotna van het tennis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had teveel last van zenuwen op het WK. Had eens een riante voorsprong (11-8 of zo), om vervolgens geen frame meer te winnen
Volgens mij was dat het eerste jaar dat ik keek (1992).quote:Stephen Hendry was the eventual winner, after defeating Jimmy White 18–14 in the final. At one point White led by 14–8, but Hendry then won 10 successive frames to secure his second World Championship title.
In de finale van het WK 10 frames op rij verliezen vanaf 14-8. Dat lijkt me redelijk demotiverend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Wombcat het volgende:
Was nog erger zelfs:
[..]
Volgens mij was dat het eerste jaar dat ik keek (1992).
Zondagavond wel gezien, later op dinsdagochtend in de krant gelezen dat Hendry toch gewonnen had.
Wat dacht je van 1994: de zwarte van zijn spot missen in de mogelijk winnende break van het final frame.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In de finale van het WK 10 frames op rij verliezen vanaf 14-8. Dat lijkt me redelijk demotiverend.
Da's misschien nog wel erger ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1994: de zwarte van zijn spot missen in de mogelijk winnende break van het final frame.
Hendry miste daarna niet en won met 18-17...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Zorro het volgende:
Die statistieken net
Wedstrijden verloren dit seizoen: 1
Wedstrijden gewonnen dit seizoen: 0
Nu weet je hoe dat komtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Montov het volgende:
Ronnie heeft een dure ring gekocht voor zijn nieuwe vriendin, maar kon maandenlang de school van zijn kinderen niet betalen?
Eurosport nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ze stoppen gewoon met uitzenden terwijl we bijna aan het eind van de sesie zijn?
Dank je wel.quote:
Frame.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ze stoppen gewoon met uitzenden terwijl we bijna aan het eind van de sesie zijn?
Ja, klopt. Ik pakte mijn rekenmachine om uit te rekenen hoeveel 8 + 13 is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Frame.
Hierna nog 2 frames volgens mij en dan is de sessie afgelopen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik pakte mijn rekenmachine om uit te rekenen hoeveel 8 + 13 is.
dat dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef L3viathan het volgende:
Ik hoop toch dat Trump nog wat frames kan pakken om het spannender te maken
moet wel, bal lag in de schaduw, niet te zien op TVquote:
door het ontbreken van licht zie je dat niet op tv, de ref ziet het wel neem ik aanquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet wel, bal lag in de schaduw, niet te zien op TV
Ik kon het ook niet goed zien maar neem aan van wel.quote:
Ja, komt ook voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen: als scheidsrechters hun hand boven de ballen houden zeggen ze daarna eigenlijk altijd 'touching ball'. Er zullen toch ook weleens situaties zijn waarin ze hun hand boven die ballen houden en het geen touching ball is?
Oké, bedankt.quote:
Ja, ik heb liever van die frames waar Ronnie al die pots afratelt.quote:Moeizaam frame dit trouwens.
Vloeken misschien, volgens de Eurosportcommentator.quote:
werkframepje ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een moeilijke vraag.
een schaakbord is in vaste vakjes ingedeeld, een snokkertafel werkt niet via vakjes, elke positie in het vlak is mogelijk, dus ik denk dat je meer posities kan hebben in snooker dan in schaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een moeilijke vraag.
Het antwoord is makkelijk, aangezien een schaakbord maar 64 posities heeft en 16 stukken. Snooker heeft meer ballen en bijna oneindig veel posities om op te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Denk dat het aantal posities op de snookertafel redelijk richting oneindig gaat, omdat je 2-23 ballen op tafel hebt, die je steeds op heel veel manieren op de tafel kunt leggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
een schaakbord is in vaste vakjes ingedeeld, een snokkertafel werkt niet via vakjes, elke positie in het vlak is mogelijk, dus ik denk dat je meer posities kan hebben in snooker dan in schaken.
ja, het is duidelijk laat aan het worden...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef DeeBee het volgende:
Wat een bagger momenteel, Ronnie is er absoluut niet bij met z'n kop en Trump mist ook nog van alles én de scheidsrechter bemoeit zich ermee...
Je zult wel gelijk hebben, ook al is het aantal mogelijke stellingen op een schaakbord volgens mij al groter dan het aantal deeltjes in het heelal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
een schaakbord is in vaste vakjes ingedeeld, een snokkertafel werkt niet via vakjes, elke positie in het vlak is mogelijk, dus ik denk dat je meer posities kan hebben in snooker dan in schaken.
ik ben geen kenner, het was mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zult wel gelijk hebben, ook al is het aantal mogelijke stellingen op een schaakbord volgens mij al groter dan het aantal deeltjes in het heelal.
Zou wel typisch iets voor Ronnie zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Montov het volgende:
Volgens mij wil Ronnie de sessie eigenlijk wel conceden en morgen verder gaan met 11-13
Dit is geen makkelijke tafel om een break te maken en bij een misser heb je niet snel een goede kans. Dus dan krijg je dit.quote:
Goeie deal, zou mooi zijn als het spannend blijft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Montov het volgende:
Volgens mij wil Ronnie de sessie eigenlijk wel conceden en morgen verder gaan met 11-13
ook, maar die stuiteractie net..quote:
Wat deed 'ie dan met zijn keu? Heb ik even gemist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef Steffie het volgende:
Volgens BBC vanwege een bepaald gesture met z'n cue.
Dat is geen vrijbrief om onder niveau te gaan spelen. Ook op dit soort tafels moet je slim en dus goed spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijke tafel om een break te maken en bij een misser heb je niet snel een goede kans. Dus dan krijg je dit.
Ging vanmiddag tussen Walden en hawkins eigenlijk de hele tijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |