Neuhj, helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was het beste? ZOMG, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
ik zou haar niet rakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het programma krijgt de winnaar die het verdientquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ho wacht. Stop de persen! Breaking: Babewatcher vindt een meisje niet raakbaar!quote:
Dit dus. Het campingvolk heeft besloten, en aangezien het campingseizoen is, is er massaal vanaf campings op deze kamper gestemd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het programma krijgt de winnaar die het verdient
ik raak echt niet alles onder 27quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho wacht. Stop de persen! Breaking: Babewatcher vindt een meisje niet raakbaar!
Straks meer nieuws.
Dat laat je anders niet blijken. Je zit echt te soppen op alles wat er ook maar enigszins (boven) gemiddeld uitzietquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik raak echt niet alles onder 27
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laat je anders niet blijken. Je zit echt te soppen op alles wat er ook maar enigszins (boven) gemiddeld uitziet
Reminder voor vanavond, 21:05quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Volgende week weer zelfde tijd... 20:05 (UK) = 21:05 NL tijd
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Reminder voor vanavond, 21:05We mogen weer
![]()
The Voissssssssssssssss, aldus Tom
En dat vinden we niet zo heel erg, ESF is ook leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef Redefine het volgende:
Ja vanavond dan echt de laatste auditie rondeEn vanaf volgende week de battles. Die week erna zal er denk ik geen Voice zijn ivm ESF.
want dit jaar gaan we winnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat vinden we niet zo heel erg, ESF is ook leuk
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik kan toch meekijken, visite van vanavond gaat niet door
Oh, oeps
XFA is toch al herhaald?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Zowel X-factor als BZ&T wordt vanavond herhaald zie ik.
Ik zie het staan om half 9 op tvgids.nlquote:
Kijk je niet bij vrijdagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het staan om half 9 op tvgids.nl
Oh wacht ik denk dat het niet klopt, want GTST staat er ook om 8 uur.
Nee dacht ik eerst ook, maar de andere zenders kloppen wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je niet bij vrijdag?
Want het wordt op RTL8 herhaald
Ik heb hier gewoon Jongens tegen de Meisjes staanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dacht ik eerst ook, maar de andere zenders kloppen wel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik kan toch meekijken, visite van vanavond gaat niet door
Oh, oeps
Boejakaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |